Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
sj 413 waskie mosty na sprezyny
rico1103 
świeżak


Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 8
Skąd: sławno
Wysłany: 2017-04-09, 09:45   sj 413 waskie mosty na sprezyny

Witam panowie przerabial moze ktos z was sj 413 na waskich mostach na sprezyny ??. Niestety trzeba tu zamontowac sprezyny pod rama a nie jak na szerokich mostach z boku co wyklucza amorki od skody i springi od fokusa .Ktos cos juz kombinowal z tym ?? jakie amorki i jakie sprezyny pozdrawiam:)
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-04-09, 09:55   Re: sj 413 waskie mosty na sprezyny

rico1103 napisał/a:
Witam panowie przerabial moze ktos z was sj 413 na waskich mostach na sprezyny ??. Niestety trzeba tu zamontowac sprezyny pod rama a nie jak na szerokich mostach z boku co wyklucza amorki od skody i springi od fokusa .Ktos cos juz kombinowal z tym ?? jakie amorki i jakie sprezyny pozdrawiam:)


Ja mialem takie auto kiedys i wcale nie trzeba sprezyn pod rama. Jak dasz pod rama to drabine sobie zamontuj bo wysoko bedzie :mrgreen: Przespawane felgi i sprezyny wchodza obok ramy, tylko trzeba sie postarac i pokombinowac troche
_________________
606468554
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-04-09, 16:15   

Uważam że lepiej wsadzić od razu szerokie mosty.
 
     
rico1103 
świeżak


Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 8
Skąd: sławno
Wysłany: 2017-04-10, 00:36   

mam juz szerokie alufelgi 8 cali z odejsciem ale to za malo .... a z mostami niestety w swoich kapitalny remont zrobilem i szkoda je teraz zamieniac musze cos pomyslec nad sprezynami pod rama albo z tylu dam od srodka sprezyny a z przodu moze sie uda od zewnatrz
 
     
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2017-04-10, 09:58   

A jesteś na 100% zdecydowany na sprężyny?
Nie lepiej pójść w tuningowy resor i amor? Z doświadczenia mogę powiedzieć że tuningowy resor+amor dużo lepiej pracuje (nie mylić z wykrzyżem) niż sprężyny z focusa, fabii z amorami vitara, LT, lubilin itd.
Na sprężynie owszem uzyskasz większy wykrzyż i trochę większy komfort podróżowania. Ale na tym koniec. Chyba że wsadzisz tuningowe coilovery.
Tuningowany resor+amor lepiej wybiera nierówności i nie wytraca na nich prędkości.
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2017-04-12, 13:53   

Przejscie na szeroki most wcale nie musi byc drogie:
2x pochwa mostu, 2xprzednia polos i 2x tylna polos to wszystko czego potrzebujesz.
Oczywiscie plus troche roboty :)
Reszta gratow jest zamienna
 
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2017-04-14, 20:35   

cybanty przypadkiem nie sa wieksze?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.