Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Rozłączany łacznik stabilizatora
Hubert 
nowicjusz
Hubert


Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 41
Skąd: LBL Trakt Janowski
Wysłany: 2013-10-07, 20:02   Rozłączany łacznik stabilizatora

Witam, po zmianie na sprężyny samurai stał się bardziej nazwijmy to "chybotliwy". W terenie rewelacja miękko i ładnie wybiera, jednak jadąc 70-90km/h po czarnym w ostrych zakrętach trochę go przegina. Widziałem, że w patrolach i jeepach są takie rozwiązania i zastanawiam się czy ktoś z was montował takie rozwiązanie w samuraiu. Z jednej strony rozłączany stabilizator załatwił by sprawę, z drugiej myślałem nad założeniem amorków o większej sile tłumienia. Obecnie mam bilsteiny od omegi kombi tył a zastanawiałem się nad założeniem amorków z lublina. Jak myślicie warto kombinować rozłączanym łącznikiem stabilizatora czy też nie???
_________________
SJ 416, 1,6 gaźnik + LPG, 31" simex 12000lbs
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-10-07, 20:27   

Jak piszesz że ostre zakręty, to będzie go bujać.
Prędkość przelotowa 90 km/h to bardzo ok prędkość dla Samiego.
Jeśli na prostej jest ok, przy hamowaniu nie ściąga, a jedynie tak jak piszesz buda się chwieje przy ostrych zakrętach to nic bym nie poprawiał.
W terenie jest poprawa? Chyba o to chodziło:)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-07, 20:33   

Nikt raczej nie dokłada stabilizatora przy wstawianiu springa bo zwykle potem tylko w terenie zasuwa. Zawsze można założyć twardsze amorki, jakieś dystanse żeby było stabilniej. Temat rozłączanego stabilizatora się kiedyś przez forum przewinął ale był w furze z resorami.
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
jurczi
rozgadany



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 100
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2013-10-10, 09:46   

Tu fotki jakiegoś kitajca. Mało widać, ale może komuś się przyda:



_________________
Był i nie ma.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-10-10, 10:28   

chyba przerost formy nad treścią :D ale jak ktoś lubi majsterkować to dla własnej satysfakcji może sobie coś takiego wyrzeźbić.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Hubert 
nowicjusz
Hubert


Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 41
Skąd: LBL Trakt Janowski
Wysłany: 2013-10-22, 20:29   

Życie samo zweryfikowało pomysł, pojeździłem więcej i doszedłem do wniosku, że nic nie będę zmieniał.
_________________
SJ 416, 1,6 gaźnik + LPG, 31" simex 12000lbs
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-22, 20:33   

Samurai to nie Range Rover.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
pilaw 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Pomorskie Gdynia
Wysłany: 2013-10-25, 12:11   

świete słowa
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.