Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-08-23, 10:41
Wyciągarka jaka do samurai
loudner
rozgadany
Samuari SJ 2.0


Wiek: 40
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 133
Wysłany: 2011-02-06, 21:11   

albert napisał/a:
kazdy swoje chwali
4mad 10 000
:lol:


tak zgadza sie ale uważam że należy kupić min 10 000lbs
 
     
witson 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 59
Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2011-02-07, 00:54   

Słuchając rad kolegi myszon a zakupiłem dragon wincha http://allegro.pl/wyciaga...1432998913.html miałem wcześniej 8000lbs i spokojnie dawała rade ale niestety silnik sie skończył a naprawa nie opłacalna więc wybrałem sprawdzony sprzęt w wersji wzmocnionej i kosztował tyle co 12000lbs :)
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-07, 09:26   

no witson
toz to bedzie masakra , dobra, mocna, piekna
chwalic, oj tak, chwalic i zazdro :lol: ścic
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2011-02-07, 22:50   

A ja to widze tak.Albo dobry ale niestety drogi elektryk albo mechanik. np z dyskotek wojskowych- bardzo lekka.
 
     
witson 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 59
Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2011-02-07, 23:48   

Dobre elektryki to już przeszłość, warna też w chinach robią i też się psują, oczywiście są wyciągarki elektryczne co zapierdzielają jak mechaniki ale koszt takiego sprzętu mógłby przekroczyć wartość samuraja, a mechaniki to już inna bajka no i też kosztują sporo, dragon winch na przód i spróbuje zreanimować starą i wrzucić na tył.
 
 
     
radex1 
pomocnik mechanika
rolnik



Wiek: 42
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 462
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2011-02-08, 11:43   

czyli chyba lepiej zainwestowac
w WINCHA DRAGONA 10000
od MARCINA z BEDZINA
 
     
PrzemoCK 
stały bywalec
Anti Gravity Man



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 221
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-02-14, 19:22   

ja u Marcina kupiłem. jest all ok
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-02-16, 09:52   

Mam!.. Jak zwykle to bywa ze mna ,to cena zakupu zdecydowala o produkcie jaki kupilem ;]

Tym razem padlo na wyciagarke TITANIUM WINCH 12 000lbs za 1125zl =P
Gwarancja 24miechy ,5440kg w pionie ,6,6KM silnik i pilot bezprzewodowy -czyli standartowy chinczyk..

Dzisiaj lub jutro ma dojechac i zaraz bedzie majstrowany zderzak pod niego ,jak tylko wyciagarka sie wpasuje w suke ,wypadam na testy do lasu i na piaskownie.. Dam znac jak ten sprzet sie sprawuje


A przy okazji.. Uzywacie zblocza do wyciagania sie czy na pojedyncza linie sie ciagacie?
Ubzduralem sobie ze ja zakupie zblocze i bede sie ciagal 2x wolniej ale wyciagarka bedzie miala 2x lzej -jest w tym sens?
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-02-16, 10:16   

Przy zastosowaniu zblocza ma to sens:)
Gratuluje zakupu i milej zabawy w terenie:)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Myszon 
niby że szefo


Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 868
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2011-02-16, 10:42   

Kaczmar a ile waży ten twój wincz tak z ciekawości - sprawdź i napisz. W takich produkcjach jakość jedynie można sprawdzić poprzez wagę.
_________________
Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-16, 10:43   

bylem wiele razy w sytuacjach gdy błoto ,,chowalo,, kola i nie zakladalem zblocza- moze dlatego ze wyciagalem sie zawsze na dlugiej linie z zachowaniem 5 zwoi- wiadomo im bardziej wyciagnieta lina tym silnik ma wiekszy uciag, chociaz zalecam zakladac zblocze w sytuacjach ,, ciezkich,, dla auta



02TEORIA UŻYTKOWANIA WYCIĄGARKI

W celu uzyskania jak najlepszych rezultatów podczas użytkowania wyciągarki i akcesoriów powinieneś zrozumieć zasady mechaniki zaangażowane w proces wyciągania. W procesie wyciągania opór ruchu pojazdu zależy głównie od 5 czynników:
(i) oporu własnego pojazdu
(ii) całkowitej masy pojazdu
(iii) rodzaju powierzchni po której pojazd jest ciągnięty
(iv) stopnia (kąta) nachylenia terenu
(v) stopnia uszkodzenia ciągniętego pojazdu

(i) Opór własny pojazdu zależy od jego wagi i od tego, czy i jakiego uszkodzenia doznał układ jezdny, np. czy i ile kół brakuje, jaki jest stan opon na kołach (przebita opona powoduje znaczny opór i zaleca się wymianę koła przed przystąpieniem do wyciągania), czy występuje opór w układzie przeniesienia napędu.

(ii) Masa pojazdu obejmuje także wyposażenie dodatkowe, bagaż, paliwo, pasażerów i inne rzeczy znajdujące się w samochodzie.

(iii) Rodzaj powierzchni to druga co do wielkości zmienna w równaniu wyciągania. Pojazd w dobrym stanie technicznym, stojący na równej, metalowej powierzchni wymaga siły uciągu równej tylko
ok. 4 % swej masy by ruszyć go z miejsca. Dla porównania: pojazd wyciągany z bagna wymaga siły uciągu równej około 50% masy samochodu. Poniższa tabela podaje związek rodzaju podłoża i siły niezbędnej do ruszenia pojazdu.

Typ podłoża Siła niezbędna do ruszenia pojazdu jako ułamek całkowitej jego masy
Twarda (betonowa) droga 1/25 masy całkowitej
Trawa 1/7 masy całkowitej
Piasek (twardy, mokry) 1/6 masy całkowitej
Żwir 1/5 masy całkowitej
Piasek (miękki, mokry) 1/5 masy całkowitej
Piasek (miękki, suchy, sypki) 1/4 masy całkowitej
Płytkie błoto 1/3 masy całkowitej
Bagno twarde 1/2 masy całkowitej
Bagno miękkie 1/2 masy całkowitej
Glina (ił) 1/2 masy całkowitej

Proste równanie jest w stanie pomóc nam w oszacowaniu oporu jaki stawia nieuszkodzony pojazd na płaskim terenie. Przykładowo obliczymy siłę niezbędną do przeciągnięcia pojazdu o masie 2041kg po płaskiej plaży o mokrym, twardym piasku:

masa pojazdu (kg) 2041kg
= = 340kg
współczynnik oporu twardego mokrego piasku 6

Jednakże nie wszystkie powierzchnie są płaskie, dlatego obliczenia muszą zawierać współczynnik (kąt) nachylenia terenu.

(iv) Współczynnik nachylenia terenu. Nachylenie terenu może obejmować krótki dystans w porównaniu do całej odległości na jakiej przeciągamy pojazd (np. rów lub kamień), ale może też dotyczyć całej długości odcinka na jakim ciągniemy pojazd pod górę. Nawet dla niewielkich wzniesień należy włączyć do obliczeń współczynnik nachylenia gruntu. Z praktyki wiadomo, że opór wzniesienia możemy obliczyć jako 1/60 masy pojazdu ciągniętego na każdy stopień nachylenia wzniesienia (aż do 45 stopni)
Nachylenie terenu x masa pojazdu

60
Np. dla pochylenia 15 stopni współczynnik nachylenia wynosi 15/60 masy pojazdu co jest równe 1/4 masy
pojazdu. Dla pochylenia 45 stopni będzie to już 3/4 masy pojazdu. Fakt, że wzniesienie ma np. tylko 0,3m nie ma znaczenia dla tych kalkulacji.

(v) Zniszczenia pojazdu ciągniętego to największa zmienna w równaniu wyciągania. Zniszczenia te możemy prosto wyrazić:

Masa pojazdu x ilość uszkodzonych kół
ilość kół w pojeździe

Koła podwójne liczymy jako jedno.
Tak więc jeśli nie ma uszkodzonych kół, nic nie doliczamy do równania, jeśli natomiast wszystkie koła są
uszkodzone, musimy dodać całą masę pojazdu jako opór uszkodzeń pojazdu.

Jeśli połączymy masę samochodu, rodzaj i nachylenie powierzchni oraz zniszczenia pojazdu otrzymamy
równanie:



równanie wyciągania ma postać:

W / S + (G*W) / S + (DW*W)/TW = niezbędna siła uciągu

Gdzie:
W - masa pojazdu
S - współczynnik oporu gruntu
G - nachylenie terenu (w stopniach)
TW - liczba kół pojazdu
DW - liczba uszkodzonych kół

Przykład:
Pojazd o masie 2041kg ma sprawne 2 z czterech kół, musi być wyciągnięty po skarpie o nachyleniu 45 stopni, porośniętej trawą.

Używając powyższego równania mamy:
W = 2041kg
S = 1/7 (trawa)
G= 45 (nachylenie w stopniach)
DW = 2
TW = 4

Mamy:

Zmieniając nawierzchnię na płytkie błoto (współczynnik 1/3) otrzymamy:



Uciąg wyciągarki może być niższy niż siła wymagana do wyciągnięcia pojazdu (maksymalna siła uciągu wyciągarki odnosi się do pierwszej warstwy liny na bębnie). Problem ten można rozwiązać albo odwijając maksymalnie dużo liny tak by wyciągarka pracowała na pierwszej warstwie bądź przy użyciu zblocza, zmniejszając prawie o połowę obciążenie wyciągarki.



03AKCESORIA

POSŁUGIWANIE SIĘ ZBLOCZEM
Najbardziej pomocnym urządzeniem podczas wyciągania pojazdu (po wyciągarce) jest zblocze. Możemy go używać w celu zwiększenia siły uciągu lub też gdy pojazdu nie możemy ciągnąć w linii prostej. Zblocze może być zamocowane na dwa sposoby:
a) do ciągniętego pojazdu
b) do punktu mocowania/zakotwiczenia (drzewo, słup itp.)

OSTRZEŻENIE:
Punkt mocowania musi być solidny, bezpieczny i dobrany swoją wytrzymałością do oporu ciągniętego pojazdu. Możemy wykorzystać duże drzewo, drugi samochód lub inną solidną konstrukcję do której możemy pewnie zaczepić zblocze. Rysunki 1-5 przedstawiają typowe przykłady zastosowania zblocza, przy założeniu, że uciąg wyciągarki wynosi 4080kg.

Zwiększenie siły uciągu
Zblocze może być wykorzystane nie tylko do zmiany kierunku ciągnięcia, lecz też do zwiększenia siły uciągu
wyciągarki. Możemy w ten sposób ciągnąć przedmioty stawiające większy opór niż nominalna siła uciągu
wyciągarki. Jeśli policzymy ile razy lina łączy się z przedmiotem ciągniętym i przemnożymy to przez
siłę na wyjściu z wyciągarki to otrzymamy faktyczną siłę działającą na przedmiot.

Wadą takiego sposobu jest zmniejszenie prędkości wyciągania. Prędkość wyciągarki dzieli się przez ilość złożeń
liny. prędkość będzie o połowę mniejsza.
Obciążenie drzewa po lewej to 12240kg, po prawej 16160kg
POSŁUGIWANIE SIĘ TAŚMĄ I SZEKLĄ
Zawsze należy używać szekli w celu połączenia nylonowej taśmy z hakiem wyciągarki. Szekla musi przechodzić
przez obydwie pętle na końcu taśmy . Bezpieczne obciążenie taśmy jest obliczone dla jej użycia z podwójną pętlą.

POSŁUGIWANIE SIĘ RĘKAWICAMI
Zawsze należy używać rękawic przy wszelkich pracach z liną. W ten sposób chronimy ręce od skaleczenia
wystającymi, ostrymi elementami liny.


04ZASADY BEZPIECZNEGO UŻYTKOWANIA

Twoja wyciągarka SUPERWINCH jest bardzo mocnym urządzeniem. Obsługuj ją z ostrożnością i zawsze trzymaj się przywołanych w tym rozdziale zasad. Wyciągarka jest zaprojektowana głównie do wyciągania pojazdów. W sytuacjach krytycznych, gdy zagrożone może być ludzkie życie, weź pod uwagę wszystkie reguły bezpieczeństwa łącznie z wymienionymi poniżej.

ZASADY GENERALNE – dotyczące wszystkich przypadków
1. NAUCZ SIĘ OBSŁUGI WYCIĄGARKI. Po zainstalowaniu wyciągarki, naucz się z nią pracować w terenie aby dokładnie znać jej działanie, gdy nadejdzie prawdziwa potrzeba jej użycia. Okresowo sprawdzaj zamocowanie wyciągarki i upewniaj się, że wszystkie śruby mocujące są dobrze dokręcone.
2. ZADBAJ O TO, BY NIKT NIE PRZEBYWAŁ W ZASIĘGU WYCIĄGARKI, GDY TA PRACUJE. Nie próbuj przechodzić przez napiętą linę wyciągarki i nie pozwalaj na to nikomu.
3. CZĘSTO SPRAWDZAJ LINĘ I WYPOSARZENIE WYCIĄGARKI. Lina stalowa powinna być sprawdzana pod kątem ewentualnych uszkodzeń, które powodują redukcję jej siły zrywającej. Postrzępiona lina z urwanymi włóknami powinna być natychmiast wymieniona. Zawsze wymieniaj linę na identyczną lub jej odpowiednik zalecany. Odpowiedniki muszą mieć idealnie takie same parametry: siły uciągu, jakości, układania, parametry włókien.
4. UŻYWAJ RĘKAWIC, gdy prowadzisz linę rekami lub przewijasz ją, by uniknąć skaleczeń i zranień wywołanych odstającymi włóknami liny.
5. ZAWSZE MIEJ PEWNOŚĆ, że na bębnie wyciągarki jest CO NAJMNIEJ 5 ZWOJÓW LINY, zanim zaczniesz wyciągać. Sam zaczep liny na bębnie nie utrzyma nominalnego ładunku wyciągarki.
6. TRZYMAJ RĘCE I PALCE Z DALA OD LINY I HAKA WYCIĄGARKI PODCZAS JEJ PRACY. Nigdy nie trzymaj haka gdy wyciągarka zwija ostatnie metry liny. Jeśli twój palec zaczepi się za hak i zostanie uwieziony – możesz go stracić. Używaj uchwytu do haka wyciągarki by prowadzić linę przy bębnie Nigdy nie rób tego rękami.
Rys. 9YCIAGARKI BEZ PROWADNICY ROLKOWEJ. Może to spowodować niebezpieczeństwo dla obsługującego wyciągarkę i uszkodzić samą wyciągarkę.
10. NIGDY NIE PRZEŁĄCZAJ SPRZĘGŁA SWOBODNEGO ODWIJANIA LINY, GDY NA LINIE JEST ZACZEPIONY ŁADUNEK.
11. TRZYMAJ PILOT STERUJĄCY WYCIĄGARKĄ W BEZPIECZNYM MIEJSCU gdy go nie używasz aby nie dostał się w ręce dzieci lub innych niepowołanych osób, które mogłyby zranić siebie, innych lub uszkodzić sprzęt.
12. NIE UŻYWAJ WYCIĄGARKI GDY JESTEŚ POD WPŁYWEM ALKOHOLU, NARKOTYKÓW LUB LEKÓW.
13. ODŁĄCZ WYCIĄGARKĘ OD ŹRÓDEŁ ZASILANIA GDY ZAMIERZASZ PRACOWAĆ PRZY JEJ BĘBNIE LUB PROWADNICY ROLKOWEJ.
14. NIE PRZECIĄŻAJ WYCIĄGARKI. Nie doprowadzaj do niej prądu, gdy silnik się zatrzymuje. Przeciążenia mogą spowodować zniszczenie pojazdu, wyciągarki i liny oraz powodują niepewne warunki użytkowania sprzętu.
15. WYCIĄGARKI ELEKTRYCZNE: Jeśli pojazd, na którym zainstalowano wyciągarkę jest zasilany z akumulatora, zadbaj o to by nie rozładować go do poziomu, z którego nie będzie możliwe uruchomienie silnika pojazdu. Zalecane jest utrzymywanie silnika w ruchu podczas wyciągania po to, żeby akumulator był cały czas ładowany.
16. Dobrze jest położyć ciężki koc lub kurtkę na linie podczas wyciągania. W razie zerwania liny waga takiego materiału częściowo zgasi siłę rozpędu liny i może uchronić przed jej uderzeniem. Pamiętaj żeby przesuwać koc/kurtkę na środek liny, gdy wyciąganie postępuje ale rób to zawsze po zatrzymaniu wyciągarki.


ZASADY HOLOWANIA – dotyczą tylko sytuacji holowania
1. Używając wyciągarkę do wyciągania innych pojazdów pamiętaj, żeby twój pojazd (z wyciągarką) bezpiecznie trzymał się podłoża. Dobrze jest podłożyć pod koła blokady, mając na względzie wagę ładunku i podłoże. Nigdy nie zostawiaj automatycznej skrzyni biegów w pozycji „park” (P).
2. NIE POMAGAJ pojazdem w pracy wyciągarki, np. przez cofanie. Tego rodzaju działanie może doprowadzić do katastrofalnych zniszczeń w pojeździe i naraża operatora sprzętu na duże niebezpieczeństwo.
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2011-02-16, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-16, 15:04   

Dobra lektura.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-02-16, 17:13   

Albert.. Dzieki za ksiazke do poduszki :P Przydatne informacje ;)
Jesli chodzi o uzywanie zblocza to wiem ze ono podwaja sile.. Ale Glownym celem bylo by "ulzenie" wyciagarace -mam nadzieje ze w ten sposob odwdzieczy sie ona dluzszym okresem bezawaryjnym

Myszon nie wiem ile wazy :/ ,tutaj jest aukcja ktora wygralem

http://motoallegro.pl/wyc...1440247944.html

Ale skoro mowisz ze mozna w ten sposob spr jej jakosc to wrzuce ja na wage lazienkowa i zobacze ile kg sie pojawi :P

[ Dodano: 2011-02-16, 20:48 ]
Myszon.. Nienawidze Cie :P :evil: :evil: :evil:

Wyciagarka z nawinieta lina wazy dokaldnie 27,5kg.. Wnioskuje wiec ze powinienem sie obawiac usterkowosci..

Troche rozbiezne te dane producenta od realiow


No nic ,pozostalo pocieszac mi sie cena i byc dobrej mysli ;D
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-16, 20:48   

toz jest napisane ze z lina 40.5 kg
oj, kaczmarr znowu piłeś :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-02-16, 23:39   

albert napisał/a:
toz jest napisane ze z lina 40.5 kg
oj, kaczmarr znowu piłeś :mrgreen:


Jezeli ja pilem to Ty musiales sie czegos ladnie nacpac :lol: :lol: :lol: -swoja droga ..daj troche ;D

Z lina stalowa 40,5kg ..a moja z nawinieta lina stalowa wazy 27,5kg -niech do tego dojdzie puszcza z przekaznikami ,prowadnica to z 30kg
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-17, 10:33   

SPECYFIKACJA:

Maksymalny uciąg - 12000 lbs 5,5T
Silnik - 6,6KM
Sterowanie - pilot przewodowy 3,7 m i polot bezprzewodowy (zasięg do 30m)
Przekładnia - planetarna, trzystopniowa
Przełożenia - 256:1
Hamulec - automatyczny, zabudowany w bębnie
Lina - Stalowa 9,5 27m
Prowadnica - 2 poziome i 2 pionowe rolki (lina stalowa)
Akumulator - zalecany akumulator min. 650CCA
Przewód - akumulatorowy długość 1,83 m
Waga - 40,5kg (z liną stalową) :mrgreen:
Wymiary - 545 x 165 x 218 mm
Rozstaw śrub - 224,4mm x 114,3mm


po pierwszej kresce mam wzrok sokola
po drugiej latam razem z nim

przypomina mi sie od razu kawał o wyluzowanym zajacu

na szczycie skały siedzi orzeł i zając
orzeł pyta -zajać co ty chcesz zrobic
zajac odpowiada-wyluzowac sie
to skaczmy- mowi orzel, i skacza
leca leca , ziemia coraz blizej
orzeł woła, zajac wyciag skrzydła i dawaj do góry!
zajac na to spokojnie , ze nie ma skrzydel
na to orzel- ZAJĄC TY TO JESTES JUZ WYLUZOWANY :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2011-02-17, 11:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PrzemoCK 
stały bywalec
Anti Gravity Man



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 221
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-02-17, 11:41   

mój DW 10000 waży z liną 39kg
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-17, 11:45   

tyle samo co mój 38.5
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Myszon 
niby że szefo


Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 868
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2011-02-17, 14:41   

kaczmarr_ napisał/a:


[ Dodano: 2011-02-16, 20:48 ]
Myszon.. Nienawidze Cie :P :evil: :evil: :evil:

Wyciagarka z nawinieta lina wazy dokaldnie 27,5kg.. Wnioskuje wiec ze powinienem sie obawiac usterkowosci..
Troche rozbiezne te dane producenta od realiow
No nic ,pozostalo pocieszac mi sie cena i byc dobrej mysli ;D


Przykro mi ale poznałeś prawdę. Jedno co ci mogę doradzić to używania jak najczęściej zblocza - może to przedłuży żywotność twojej windy.
_________________
Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
 
     
PrzemoCK 
stały bywalec
Anti Gravity Man



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 221
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-02-17, 17:19   

nie no, przecież to póki co o niczym nie świadczy, nie łam się suka to lekki sprzęt a 6,6 km w windzie 12tys lbs nie będzie chyba miało ultra ciężkiej roboty
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.