Wysłany: 2013-11-25, 22:29 jak napiąc resory hd mazura po włożeniu do autka???
Włożyłem z tyłu nowe resory hd od kolegi Mazura i wieszak bardzo mocno jest skerowany w stronę tylnej osi autka jak postawie autko na kołach wieszak wróci na swoja pozycję? czy musi byc wspawany ogranicznik ktróry go trzyma?? jestem nowy i dopiero zakupiłem samurai 3 tyg temu ,takze soryy jak nie ten dział
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-25, 22:41
To naprawdę nie przywitalnia,ale myślę że tam w końcu trafisz.Tylne wieszaki powinny mieć ograniczniki-to chyba Ci Mazur powiedział.Po kilkudziesięciu km. resory powinny się ułożyć.Jak nie,to wyjmij drugie pióro od dołu i dołóż jak się ułożą.
_________________ Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
Ostatnio zmieniony przez Zawias 2013-11-25, 22:44, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-25, 22:45
Co znaczy że bardzo jest skierowany w stronę osi? Resor przewija Ci wieszak na drugą stronę czy jak?
Opuść samochód i zobacz co się będzie działo. Jeśli masz seryjne wieszaki, seryjne mocowanie resoru, seryjny most to moim zdaniem przy normalnej (po czarnym) jeździe raczej nic się nie stanie. Jak chcesz upalać to wspawaj sobie te ograniczniki. Możesz też ograniczyć skok resoru poprzez dłuższy odbój.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-25, 22:46
Tylko nie rób tego na pałę.Podglądnij jak to powinno wyglądać-pospawaj i włóż resor.W razie pęknięcia jak nie będziesz miał ogranicznika Mazur reklamacji Ci nie uzna.
_________________ Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
Ostatnio zmieniony przez Zawias 2013-11-25, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
Myslalem ze tylni "antywywijacz" to jest fabrycznie. Tak czy siak, wspawanie tego jak juz auto bedzie stalo faktycznie bedzie prostsze. Natomiast przy opanowaniu techniki te resory idzie zalozyc nawet pomimo ogranicznika ;)
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-25, 22:50
Kurde jakiej techniki, ja lamer warsztatowy zrobiłem to bez żadnej magii, nie róbmy z tego jakiegoś przedsięwzięcia życia i doktoratu, jak się chwilę pomyśli co trza ugiąć żeby coś innego się wydłużyło to sprawa jest banalna... już któryś temat widzę z poruszaniem zagadnienia wkładania resoru na swoje miejsce co najmniej jak swapowanie silnika na vitarowy :D
Przepraszam uniosłem się, Pacmano nie bierz tych słów do siebie bo Twój post to tylko zapalnik, ta bomba tyka już od dawna :D
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-25, 22:53
Cyknij fotę bo "paranoja", "wzdłużnie" to trochę nieprecyzyjne i możemy się nie zrozumieć. Domniemuję jednak, że ogranicznik w takim układzie będzie koniecznością.
A długość wieszaków zależna od potrzeb i możliwości konstrukcyjnych innych podzespołów. Jak wydłużysz wieszaki na tyle to naturalnie warto zrobić to samo na przodzie, chyba że fura ma stać nosem do góry/dołu.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Wysłany: Dzisiaj 22:48
wieszak ustawiony jest wzdłuż resoru ,a odboju w ogóle jest brak jaki kupic? a i wieszaki które sa założone to jakas paranoja jaki długi wykonac nowy?
_________________
chodzi mi koledzy o odbój ,jaki kupic?
_________________ samurai 413 ,zawieszenie HD Mazur ,blokada mostu
długość zależna od potrzeb, zasada jest chyba taka, żeby resor zatrzymał się na odboju, a nie dobijał amortyzatora. W zależności od długości amora i wieszaka dobierasz długość odboju.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum