latał ktos na tej oponie chodzi o rozmiar 30 badz 31 cali mam chęc takowe kupic i chciałbym sie dowiedziec conieco o nich. Troche jest u vitarowców opisane ale czy na samcu ktos sprawdzał??
Wiek: 39 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-06-14, 15:44
temat był poruszany tylko raz i z jedną odpowiedzią jednego urzytkownika . Silverstony podeobne do simexów były porównywane kilkukrotnie wniosek z tego taki ze najlepsza opona jest simex bo jak to ktos madrze napisał i tak kazdy kończy na simexie
Wiek: 39 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-06-14, 16:56
choc nigdy tego nie robie to teraz to zrobie - PODDAJE SIĘ:P
Kumpel dzis takowe na Pajecznie testuje wczesniej miał BFG MK2 jak opowie wrazenia to się nimi podziele
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-06-15, 16:33
To jeszcze pytanie zasadnicze: który model mt117 autor ma na myśli?
Są dwa - sport, starszy model z bieżnikiem wywodzącym się z czasów II wś i xtreme, kopia simexa.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-15, 16:48
Didymos napisał/a:
To jeszcze pytanie zasadnicze: który model mt117 autor ma na myśli?
Są dwa - sport, starszy model z bieżnikiem wywodzącym się z czasów II wś i xtreme, kopia simexa.
Słuszna uwaga, choć myślę że chodzi o Extreme czyli kopia simex'a
Wiek: 39 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-06-15, 20:27
własnie chodzi osport z tej nowej serii:) czekam ciagle na relacje tych opon z zakonczonego Pajeczna
http://allegro.pl/silvers...4299655762.html takie ustrojstwo oczywiscie 31 cali
Ostatnio zmieniony przez sztamgres 2014-06-15, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-06-15, 20:27
Maror napisał/a:
No chyba że ktoś jest niezadowolony to niech się odezwie
Jako badacz ze źródeł wtórnych zaobserwowałem, że większość użytkowników jednak jest niezadowolona... z ceny ;) Ale jak przełkną etap inwestycji to później jakby już faktycznie zapominali o tym problemie.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Wiek: 39 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-06-16, 13:10
dzis dostałem odpowiedz od chłopaków z Pajeczna , mt 117 sport nadaja się na bloto a nie nadaja się na piach i ze sa lepsze od bfg MK2 - tyle od nich usłyszałem po Pajęczńskim zlocie
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-06-16, 13:20
sztamgres napisał/a:
dzis dostałem odpowiedz od chłopaków z Pajeczna , mt 117 sport nadaja się na bloto a nie nadaja się na piach i ze sa lepsze od bfg MK2 - tyle od nich usłyszałem po Pajęczńskim zlocie
sztamgres - jesteś w miarę świeży na forum więc trzeba Ci wiedzieć, że ja jestem czysty teoretyk i większość moich opinii nie jest poparta żadnym doświadczeniem, ale... tak patrząc na oko to bieżnik sport-a w pierwszej chwili skojarzył mi się z Kumho KL-71. Po oględzinach jest inny, ale z opisu chłopaków wygląda podobnie. Konkludując - w błoto pewnie i tak simex będzie lepszy, w piasku lepszy będzie AT. Jeśli więc chcesz coś bezkompromisowego to wybór jawi się dość prosty.
Rozumiem jednak, że kombinujesz i chciałbyś coś dobrego i z keczupem i majonezem i najlepiej mało kalorycznego ;)
I luzuję swoją napinkę "poszukiwaniową" bo jeśli się rozchodzi konkretnie o bieżnik Sport to masz rację, opinii na forum jest znacznie mniej niż dla klasycznego simexa. Peeeaaace!
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
"wniosek z tego taki ze najlepsza opona jest simex bo jak to ktos madrze napisał i tak kazdy kończy na simexie " może mi się tylko wydaje ale ostatnio coraz czesciej widzę że ludzie rezygnuja z simexa na rzecz Maxxisa m-8080 (tak patrze na ta oponę silverstona i jakoś od razu skojarzyła mi się z z volvo c303 http://upload.wikimedia.o.../f/fe/13bil.jpg )
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-07-02, 22:32
Ludzie rezygnują z simexa, bo maxxis jest trochę tańszy i dostępny w ciekawszych rozmiarach, problem jest tylko taki, że te opony w błocie nie bardzo robią, simex bije je na głowę. Ja raczej zauważam tendencję odwrotną - powrót do simexa po zachłystnięciu się maxxisem
Co do bieżnika, to mi maxxisy bardziej przypominają mickey thompson baja claw, które, nomen omen, też słabo sprawują się w błocie (za to całkiem nieźle na skałkach):
Opony z volvo c303 (good year) to trochę inna bajka, mają szersze klocki i szersze odstępy, niemal wierną kopią tych opon są silverstone mt117 sport, co ciekawe rosjanie używali takiego bieżnika w czasie II wś w gazach 67:
kiedyś miałem kupić ,,nalewki ,, baja claw podobno dobrze robią w piachu ( porównując z innymi MT) i na śniegu o dziwo ;D ale niestety wycofali ponieważ maxxis oskarżył firmę o kopie bieżnika .... i kupiłem dakary :D. teraz żałuje że nie kupiłem 225/75 R16
Ludzie rezygnują z simexa, bo maxxis jest trochę tańszy i dostępny w ciekawszych rozmiarach, problem jest tylko taki, że te opony w błocie nie bardzo robią, simex bije je na głowę. Ja raczej zauważam tendencję odwrotną - powrót do simexa po zachłystnięciu się maxxisem
[/url]
Obserwowałem w terenie oczywiście u innych i nie tylko na samcach i podzielam opinie Tomka mimo że są duże szerokie to ten bieżnik po mojemu jest za regularny i brakuje mu tych łopat na bokach . I tak kiedyś wszyscy kończą na Simexach
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum