Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Myszon
2015-02-21, 08:37
stachura44
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-05-05, 21:16   


 
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-05-06, 09:11   

No co raz lepsiejsza bestja powstaje :mrgreen: podoba mi sie i napewno bedzie miala fajne wlasciwosci terenowe :mrgreen:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-05-29, 18:35   

szeroki most zalożony szerokość 166 + alternator i serwo

[ Dodano: 2014-07-07, 09:38 ]
przepis na coilovery ;)
2 amorki z forda seria 1000 skok ok 34,5cm
4 kielichy z felicji w dwóch wytoczone otwory śr.64mm
2 tulejki wys 40mm szerokość dół 30mm szer. góra 24mm , otwór dół 19,5 mm głebokość 20mm otwór góra 15,5mm
2 śruby m16
2 podkładki
2 długie nakretki
2 sprężyny z audi b4
2 sprężyny ???



[ Dodano: 2014-07-07, 09:43 ]

tulejka i śruba wbijane na goraco





[ Dodano: 2014-07-07, 09:53 ]
http://s2.ifotos.pl/img/CAM00854j_ewnnxrs.jpg
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-07-07, 10:15   

A czy przypadkiem jak sie juz ma takie amorki, to w ogole potrzebne sa jeszcze zwykle sprezeny?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-07-07, 10:25   

Ja to się tam nie znam ale po mojemu amortyzator amortyzuje skoki zawieszenia a zawieszenie "zawiesza" całość gratów. Jakby postawić samochód na samych amorach to by klapnął do końca zakresu pracy amora i zawias pracowałby na samych odbojach :D

Chyba, że ten amor ma w sobie jakąś sprężynę która powoduje jego rozciąganie i ta sprężyna jest na tyle mocna, że dźwignie obciążenie samochodu.

Choć do końca nie jestem pewny Paco czy to Twoje pytanie nie było tak trochę z przymrużeniem oka i niepotrzebnie się produkuję ;)
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
rumun 
mechanik



Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2014-07-07, 10:31   

kiedy to bedzie jeździło ? :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2014-07-07, 10:39   

ale fajne te coilovery:)
a te B4 to przód czy tył?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-07-07, 11:07   

Mav tylne z sedana

[ Dodano: 2014-07-07, 11:11 ]
druga para nie wiem od czego jest ale jest 3mm weższa niz ta z b4( 9,8cm) i drut cienszy( 8,5mm) 0,7mm (b4 9,2mm )
 
 
     
slavok 
Specjalista



Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-07-07, 11:58   

SamNaSamZSam napisał/a:
Ja to się tam nie znam ale po mojemu amortyzator amortyzuje skoki zawieszenia a zawieszenie "zawiesza" całość gratów. Jakby postawić samochód na samych amorach to by klapnął do końca zakresu pracy amora i zawias pracowałby na samych odbojach :D

Chyba, że ten amor ma w sobie jakąś sprężynę która powoduje jego rozciąganie i ta sprężyna jest na tyle mocna, że dźwignie obciążenie samochodu.



Przecież to coilover a nie sam amor, z definicji to amortyzator połączony ze sprężyną więc dodatkowych sprężyn się tam nie stosuje, takie rozwiązania są stosowane od dawna w sporcie motorowym.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-07-23, 17:52   

w końcu skończyłem flansze ;)


teraz muszę jeszcze skrócić wał z toyoty do 54cm a przedni z żukiety na 84 także kolejny tydz. zabawy
 
 
     
zawada 
mechanik



Wiek: 38
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2014-07-23, 22:48   

stachura ale wały miałes dopasowywane po zainstalowaniu mostow tak??
jesli tak to po co dystanse nie starczało ??
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-07-23, 23:02   

Nie tyle dystans co flansza. Inny rozstaw srub ma taki wal z toyoty.
Ostatnio zmieniony przez pacmano 2014-07-24, 09:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-07-24, 07:37   

Dokladnie wal toyoty od strony podwojnego krzyzaka ma rozstaw 70x60 na tyl wystarczy dystans 5mm bo rozstaw jest 60x60 ale widelki nie maja przelotu i chacza o srube od dyfra

[ Dodano: 2014-07-24, 21:11 ]





[ Dodano: 2014-07-24, 21:16 ]


[ Dodano: 2014-08-17, 23:00 ]


[ Dodano: 2014-08-17, 23:01 ]


[ Dodano: 2014-08-17, 23:02 ]


[ Dodano: 2014-08-17, 23:03 ]


[ Dodano: 2014-09-14, 15:26 ]


[ Dodano: 2014-09-14, 15:28 ]


[ Dodano: 2014-09-19, 20:28 ]







[ Dodano: 2014-09-21, 16:30 ]


[ Dodano: 2014-09-23, 14:40 ]
 
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2014-09-23, 17:39   

No no widzę postępy w pracach.
Czekam z niecierpliwością na jazdy testowe!

Powodzenia !
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-09-29, 19:12   

Robota trochę podgoniona ;) zbiornik paliwa w stylu "bimbrowniklook"

felgi pomalowane na czarno

dodatkowe wzmocnienia klatki



pół dnia zabawy i tak zostało tyle przewodów (instalacja ulepszana przez geniusza zabezpieczeń :immobilizer ,alarm ,zabezpieczenie własne + jakies zabezpieczenie pyton i centralny zamek)

inspektor nadzoru
 
 
     
egon 
mechanik



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-09-29, 19:34   

Polonezy z roverem nie miały immo, jak coś nie wiesz to mogę ci pomóc bo mam to już to za sobą
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-09-29, 19:40   

egon napisał/a:
Polonezy z roverem nie miały immo, jak coś nie wiesz to mogę ci pomóc bo mam to już to za sobą

Egon ten miał jutro zrobie fotke
 
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-09-30, 09:36   

No pieknie ida Prace do Przodu :mrgreen: zbiornik mi sie podoba :mrgreen: ja tez bede mial troche do roboty i tez do wymiany zbiornik Paliwa :-P ipompa do regeneracji :shock: :cry:


Pozdro ;-) Fajny Nadzor nad kazdy taki powinien byc :-P
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
egon 
mechanik



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-09-30, 11:42   

tu masz tematy z których ja korzystałem
file:///D:/Rover%201.4%20schemat%20instralcji.htm

file:///D:/Forum%20125p%20%E2%80%A2%20Zobacz%20w%C4%85tek%20-%20To%20Fiat%20%20To%20samolot%20%20Nie%20to%20Rover%201.4.%20Czyli%20co%20i%20jak.htm

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=91210

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=91505
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-09-30, 16:52   

dzieki Egon ale powoli juz dochodze z ta elektryka post z forum roverki " Bardzo przepraszam za ponad roczny odkop ale dla potomnych może się przydać . Istniały Poldki 1.4 z immobilajzerem tylko w bardzo małych ilościach . Przez jakiś czas posiadał takiego Mój znajomy . Tu na filmiku widać jak działał w Poldkach 1.4 immobilajzer

http://youtu.be/kRAePfg74is?t=1m19s "
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.