Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Myszon
2011-02-19, 10:04
jak wymienic sprzeglo w ,,santana ,, gaznik 1,3
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2011-04-02, 20:09   

Pośmigaj na PIECHOTĘ!! Też FAJNIE!! :-D
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
studzianek 
świeżak
studzianek


Wiek: 47
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 3
Skąd: Czernikowo
Wysłany: 2013-05-20, 21:42   

KSikorski dzięki za instrukcję - pierwszy raz w życiu wymieniłem sprzęgło w samochodzie. Trochę co prawda powalczyłem, ale jakby nie było 300 PLN w kieszeni.
Wielkie dzięki za pomoc.
Od siebie dodam, że do wymiany potrzeba dwóch kluczy 14 i 12. Najlepiej mieć po dwa płaskooczkowe i n\sadki na małą i dużą grzechotkę no i oczywiście klucz z regulacją do dokręcania.
 
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2013-05-20, 21:55   

Czernikowo pod Toruniem? :-)
Ze swojej strony dodam że jakiś czas temu zdobyłem wałek sprzęgłowy z rozpadniętej skrzyni biegów i tym dużo łatwiej i precyzyjniej centruje się tarczę sprzęgła. W okolicach Warszawy mogę pożyczać.
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
Grzech 
świeżak



Wiek: 37
Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 9
Skąd: Jasienica k. Bielska
Wysłany: 2018-09-11, 11:27   

Wymieniłem kompletne sprzęgło - tarcza spiekowa Aronex 6 listkowa, docisk i łożysko aisin. Mam taki problem, że bierze bardzo wysoko, na samym końcu. Przed wymianą też brał wysoko. Czy jest to normalne w samuraju? Probowalem regulować nakrętka na lince ale wiele to nie dało. Co można jeszcze zrobić?
Pozdrawiam
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2018-09-11, 12:39   

Mi się zdaje, że można jeszcze sprawdzić czy "łapka" na skrzyni która wchodzi na taki wieloklin i co do niej jest przykręcona linka jest założona na to radełko zgodnie z fabrycznymi kropkami czy się może deczko komuś omsknęła i jest pod nieco innym kątem.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Grzech 
świeżak



Wiek: 37
Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 9
Skąd: Jasienica k. Bielska
Wysłany: 2018-09-11, 15:06   

Oki, też o tym myślałem, zatem zabieram się do sprawdzenia.
_________________
1.3 wtrysk, Malatesta Kaiman 31'', reduktor 4.16, kaganiec, Airlocker tył, resory Mazury
 
     
Joszi 
nowicjusz


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2018
Posty: 59
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-09-11, 16:59   

Ja tak miałem jak linka i pancerz były za mocno naciągnięte.
Zluzowałem linkę ile się dało-do momentu aż była lekko luźna i potem naciągałem aż lekko się napnie
 
     
Grzech 
świeżak



Wiek: 37
Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 9
Skąd: Jasienica k. Bielska
Wysłany: 2018-09-12, 09:24   

Łapka na wieloklinie jest założona zgodnie ze znacznikiem. W Samuraju raczej nie ma opcji założenia sprzęgła odwrotnie? Z tego co widziałem z jednej strony tarczy, tuleja bardziej wystawała i nie dociskała by do koła zamachowego. Dobrze myślę?
_________________
1.3 wtrysk, Malatesta Kaiman 31'', reduktor 4.16, kaganiec, Airlocker tył, resory Mazury
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.