Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-28, 10:38
całej skrzyni pewnie nie, ale może synchronizatora 2 biegu. Dla 1 i 2 biegu są takie same, dostępne np. tutaj: http://allegro.pl/suzuki-...4120635305.html Cena chyba spora za kawałek metalu, za oceanem dostępne taniej. Niemniej ja tyle byłem skłonny zapłacić.
Skrzynię używkę kupisz za ok 250zł. Więc temat do rozważenia czy chcesz remontować to co masz, czy nie potrzebujesz lux torpedy i celujesz w inną używkę w niewiadomym stanie, ale taniej niż remont swojej.
a jaki olej masz w skrzyni? Teoretycznie może można by jeszcze pokombinować z lekkim podciągnięciem linki sprzęgła, ale jeśli pozostałe biegi mykają jak powinny to raczej nie wina sprzęgła.
Jak się uśmiechniesz do Sławka to miał taką fajną galerię z remontu skrzyni i tam zdaje się ładnie obfocił uszkodzony synchronizator.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Dołączył: 17 Maj 2012 Posty: 19 Skąd: Dubai - Zamość
Wysłany: 2014-04-28, 19:19
Hej.
Ja jestem w stanie dać tyle za synchronizatory tylko nie jestem pewien co mojej skrzyni dolega. Podczas redukcji z 3 na 2 lewarek się przycina i jedynie sposób włożenia 2 biegu to szybki ruch w stronę jedynki i wtedy energicznie w dół wchodzi dwójeczka. No ale przy podjazdach czasem nie ma czasu machać lewarkiem do przodu i do tyłu dlatego trochę czasami to wkurza człowieka. Do góry wszystkie biegi wchodzą jak w masło i nic nie zgrzyta. Lewarek juz sciągałem, napawałem i szlifowałem ale nic to nie pomogło :( Miał ktoś może podobny problem.
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-04-28, 21:03
Mam te same problemy ze skrzynią co chłopaki.
2-ka zgrzyta przy dużych prędkosciach, czasami pomaga "sprzęgło na dwa"
mi kleszczy (nie chce wejść) się 3-ka czasami 4-ka przy takich problemach pomaga wbicie wyższego biegu i z powrotem wbicie 3-ki lub 4-ki.
Przy okazcji przyszłego SWAPu kupiłem drugą skrzynię od forumowego kolegi.
Starą pewnie z ciekawości rozbiorę na części lub na spkojnie zimową porą porwę się na jej regenerację.
U mnie to samo - przy ostrej jeździe tj. 1 cały gaz i szybka zmiana na 2 powoduje zgrzyt. To samo miałem w Jeep YJ - synchronizatory komplet kosztowały ok 500zł - wymiana też sporo tyle że skrzynia do YJ kosztowała używka 1800zł. W samuraiu sprawa o tyle prostsza że skrzynie można kupić tanio. Chyba też poszukam używanej gdzieś w pobliżu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum