Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-06-22, 22:16
Eeee tam, może baba kazała sprzedać, to wystawił za cenę zaporową
Nie ma w tym aucie niczego, co by uzasadniało taką cenę, realnie może dałoby się za to wziąć z 15k.
Swoją drogą nie rozumiem po co aż tak liftować furę, wygląda jakby miał się przewrócić po najechaniu na krawężnik, do tego jeszcze te stopnie
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-06-23, 07:35
podwójny snorkel = podwojona cena rynkowa
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Fajna sprawa z tymi 2 snorkelami :) w razie w jeden nie zaciągnie wody to zawsze jest szansa że drugi zrobi robote :)Ponad to on służy do wodowania motorówek i skuterów a nie taplania w błocie :)
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-06-23, 09:53
Te dwa snorkele to taki bajer, że jak jednym zaciągnie, to od razu drugim wypluwa...
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum