Pomógł: 19 razy Wiek: 38 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 1476 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-09-01, 21:15
Ja miałem w oryginalnym zbiorniku wszystko połączone metalowymi obejmami czyli rurka naciągnięta na te oryg wyjścia z baku tylko że obcięte i skręcone opaską. Nic nie ciekło.
Tylko tylne nadkola troche za mocno podcięte sie okazały i przy okazji resory tylne źle wymierzyłem i są za mocno wyklepane. jak stoi sama rama luźno to wieszak ma jakieś 2mm do ogranicznika.
No i z bliska troce sporo miejsca ma tylne koło :D
No i stało się
Sko...... Doprowadziłem do stanu używalności bo ciężko skończyć niekończąca się historię :D
Trochę fotek i wspomnień :D
Jedna z pierwszych jazd
Budowa zderzaka
Teraz złomek wygląda tak :D :D
Podsumowujac.... 2.5 roku pracy kasy ∞ Sporo wydałem przez moje zaniedbania (nie zmieniłem od razu olejów reduktor postał 2 lata z błotem i zardzewiał... taniej i lepiej było kupić drugi. A ile pracy i wydatków jeszcze przede mną.....
No cóż... Taki mamy klimat
Jak przystało na niekończąca się historię na moim pierwszym rajdzie połamałem resory więc postanowiłem przerobić na sprężyny. Kilka rzeczy mogłem zrobić inaczej lepiej aleee... pierwszy raz Na razie przerobiłem tylko tyła ale i przód jest w planach ale to chyba po nowym roku.
kurt_, uznałem że czarny będzie nudny :D na puszce pisało ze niby kolor JCB
Didymos, Nooooo właśnie trochę się wzorowałem na waszych rozwiązaniach :D
Ale na przód planuję radiusy. Na razie od Jimny potem zrobię castomy na wzór bo chcę w końcu pojeździć a nie tylko dłubać :D
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-12-14, 22:37
Miałem na myśli żółte mosty
A co do radiusów, to akurat z jimny bym nie brał pod uwagę - krótkie to i niezbyt solidne, już bym chyba wolał tylne z pajero.
Brałem jimny pod uwagę bo najpierw planowałem zrobić coś ala przednie chomik-a, nie myślałem nad disco bo nie chce kowadła w samochodzie. Nad pajero szczerze nie myślałem ale nie wydają się jakieś mega masywne i może.... zobaczymy. Didymos, A powiedz mi jak wygląda mocowanie to na szpilkę. Jak to rozwiązać, Wystarczy zwykła wytoczona tuleja z otworem jednej średnicy czy trzeba coś kombinować. Początkuję w tych tematach i wole się dopytać :D
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-12-15, 09:07
Gdybym chciał radiusy, to zdecydowanie takie, jak ma Chomik.
Co do mocowania na szpilkę, to obejrzyj sobie jaki kształt mają tulejki na szpilce i od razu będziesz wiedział o co chodzi, generalnie trzeba zrobić stalową tuleję, tak jak napisałeś.
W ramach walki z umieraniem Forów i w czasie "kształcenia zdalnego" postanowiłem że po długiej przerwie coś naskrobię w swoim poście. Samurai może lekko bardziej poobijany ale dalej dużo się nie zmienił.
Dokonałem kilka rajdów niestety bez większych sukcesów, potaplałem się trochę w błocie.
Połamałem resor
Ale do domu dojechał
Teraz trochę z warsztatu:
Poczyniłem kaganiec na reduktor:
Dumałem nad montarzem wyciągarki, nie chciałem mieć dodatkowego kowadła na i tak ciężkim przedzie więc kombinowałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum