Główny wniosek - przednie amortyzatory sa zdecydowanie za twarde, auto zrobilo sie sztywne i podskakuje jak na resorze
[/url]
Z całym szacunkiem jeśli masz twardy przód i podskakuje to ja raczej bym obstawiał za twarde sprężyny (przynajmniej na fotach przód jest ze sporo grubszego drutu niż tył) które nie chcą się ugiąć i za słabe amory tak że jak się już ugną to nie są wstanie wytłumić ich rozprężenia. Przynajmniej na fotach brakuje mi odbojów, i wygląda na to że dobicie zawiasu odbierają amortyzatory co im nie wróży długiego życia. Ale zawias wykonany schludnie. Od czego sprężyny?
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Też mam taki zestaw i sprężyny passat hd powiedziałbym nawet, że przód jest trochę za miękki
No bo z ludźmi tak jest że każdy lubi co innego, dla Ciebie focus za miękki a ja jak przejechałem się po mieście na sprężynach z focusa to poczułem się jak na resorze
Pomógł: 15 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-03-23, 21:30
KRZYKKU napisał/a:
Didymos napisał/a:
Też mam taki zestaw i sprężyny passat hd powiedziałbym nawet, że przód jest trochę za miękki
No bo z ludźmi tak jest że każdy lubi co innego, dla Ciebie focus za miękki a ja jak przejechałem się po mieście na sprężynach z focusa to poczułem się jak na resorze
Jeździłem z Didymosem jako pilot na jednym rajdzie i naprawdę było miękko do tego stopnia, że na większych hopach dobija przód. Jeżeli to "miękko" u Didymosa dla innych wydawało by się "twardo" do według nich miękkie to by musiało być chyba jakieś wielowahaczowe i dodatkowo na miechach pneumatycznych zawieszenie
Naprawdę u niego jest miękko, może to kwestia wyważenia auta, długich wahaczy czy 3 linka albo windy z przodu?? sam nie wiem....
MCsel46 - fajna robota, jeszcze tylko klateczka i autko gotowe do startów
Dany, wszystko jest względne i zależy do czego odnosisz porównanie. Jak Krzysiek lubi zapie.dalać to raczej musi mieć twardo bo by się zabił. Ja preferuję raczej trial i chcę świadomie mieć full miękko.
Wiek: 32 Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 129 Skąd: Pruszków
Wysłany: 2015-03-25, 18:27
Na chwile obecną jest za twardo, auto nie wybiera poprzecznych nierówności, i bynajmniej nie chodzi mi o jamy jak w baja1000, tylko o zwykle nierówności na polach.
A ja myślę że to wina sprężyn a nie amorów. Rumun ma po dwa amory na stronę ja będę także podążał tą drogą. Przy tak dużych masach nie resorowanych w stosunku do masy samochodu amory powinny być mocniejsze niż seria. Oś z nalewkami 31" waży co najmniej 100kg i jej pęd w dół powinieneś amorem wyhamować.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: Warszawa - Nadarzyn
Wysłany: 2015-03-28, 08:41
Przyznaję się bez bicia
Bardzo miło czyta się pozytywne komentarze, spodziewaliśmy się konstruktywnej krytyki ale jak widać warto było spędzić przy zawiasie "parę" chwil.
Gdyby ktoś miał jakieś pytania bardziej szczegółowe postaram się odpowiedzieć.
Niedługo zaczynamy kolejnego samuraja i projekt na pewno na forum wrzucimy.
Wiek: 32 Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 129 Skąd: Pruszków
Wysłany: 2015-05-05, 17:32
Niestety nie znalazłem jeszcze czasu żeby ruszyć temat sztywności przodu. Jutro wracam ze zgrupowania, w weekend myśle że uda sie troche pojeździć, dam znać :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum