Pomogła: 1 raz Dołączyła: 03 Mar 2014 Posty: 581 Skąd: WWA
Wysłany: 2015-09-11, 07:48
To ja zapytam - Czy to normalny układ, sprężyny na tyle resory z przodu? Tak jest w maluchu? Oczywiście mogłabym to sprawdzić w necie, ale skoro mamy temat :))
Wygląda uroczo, a już szczególnie podobają mi się właśnie kolorowe elementy zawieszenia. Jak kocki lego!
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-09-11, 07:48
A silknik? Cos mocniejszego czy standard? Co z klatka bezpieczenstwa?
Mialem w swoim nie za dlugim zyciu juz 3 maluchy z jednego zbudowane buggy ale niestety przez samuraia nje mam czasu nim jezdzic
Lexx juz kupno malucha nie jest takie proste. Ostatnio kolega szukal i jest ciezko znalesc w rozsadnych pieniadzach zeby nie bylo deski pod fotelem lub silnik nie byl skatowany.
A jak juz cos fajnego to ludzie chca chore pieniadze.
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-09-11, 08:58
rumun napisał/a:
A silknik? Cos mocniejszego czy standard? Co z klatka bezpieczenstwa?
Mialem w swoim nie za dlugim zyciu juz 3 maluchy z jednego zbudowane buggy ale niestety przez samuraia nje mam czasu nim jezdzic
Lexx juz kupno malucha nie jest takie proste. Ostatnio kolega szukal i jest ciezko znalesc w rozsadnych pieniadzach zeby nie bylo deski pod fotelem lub silnik nie byl skatowany.
A jak juz cos fajnego to ludzie chca chore pieniadze.
No niestety to rozwiązanie z resorem nie jest do końca takie szczęśliwe.
Silnik troszkę po modzony, klatka wpadnie później.
No teraz żeby kupić dobrego maluszka to trzeba wywalić 2-3k zł i lepiej szukać takiego z dobrą budą bo oryginalne części blacharki sporo kosztują a rzemiosło to jakaś lipa. Lepiej robić naprawy mechaniczne.
nom- mnie to już spotkało i nie mam zamiaru wracać. Fajny by był w oryginale ,mój kuzyn ma zajawke ale on ma 80 w oryginale ,zielony groszek na szerokim rozstawie. Ale już 650. Do tego trzeba władować kasy bo tak jak piszecie reperaturki drogie a to trzeba zrobić bo one z linii już zgnite jechały.
Ty masz już szerokie wloty a one nie pasuja wymiennie z wąskimi bo blacha ma inaczej przetłoczenia, kuzyn to coś wycinał z reperaturek i przespawywał bo mu wąskie nie wchodziły. Zawieszenie jest rodem z fiata 500 masakryczne są sworznie zwrotnicy początkowo były z jedna kalamitka potem dali dwie ale to nie ratowało sytuacji. Dziadowski sworzeń potrafiło wybic po roku:))))
W sumie mnie to nie cieszy bo ja się tym najeździłem i narobiłem miałem 85 i jakoś tak- nie czuje tego.
To jest akurat początek produkcji wersji FL więc on miał już szerokie wloty, zderzaki, inny licznik itp.
Jedziemy dalej.
Stara nowa pompa.
Klocki na miejscu.
Przód już gotowy.
Zabieram się za tył.
Jeszcze tylko założyć bębny i tył bedzie gotowy.
Drążki kierownicze gotowe do montażu.
W wolnej chwili pobawiłem się z wydechem.
[ Dodano: 2015-11-04, 22:56 ]
Jedziemy dalej z tematem 126p.
Kubły i pasy zamocowane.
Środek też 99% gotowy. Nic mnie nie drażni tak w rajdówkach jak wiązka która jest na wierzchu, dlatego u siebie wszystko ukryłem w peszlu.
Nakładki na pedały handmade.
Szyby z poliwęglanu gr. 3 mm.
Prawie gotowy.
Na razie auto jest w podkładzie, bo nie mogę sie zdecydować w kilku sprawach. A zanim to zrobię to sobie troszkę poupalam :P
Po za tym muszę zająć się samurajem bo jest uziemiony.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 189 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-16, 21:54
Jeżeli ma być "rajdowy", wywal nowa osłonę licznika bo wali po paluchach, kiedy intensywnie kręcisz kierownicą. Dopasuj "stary licznik"
Bezpośrednie przejście z kolektora w rure wydechową wymaga pomiarów, Patent ze zdjęcia może powodowac spadek mocy.
Zadbaj o sportowy wałek rozrządu, Kiedys robił takie Dyszy. Rozwierć gniazda zaworów, zawory od mercedesa,splanuj głowicę. Najlepiej sprawdzają się polibusze pod popychacze. Warto też przeszlifować doloty powietrza w gaźniku,wywalić precz odmę (między filtrem a gaźnikiem)
Blacharsko wygląda cymes. kawał dobrej roboty!
Znajdź dojście do zmodyfikowanej (utwardzonej) tarczy sprzęgła. Fabryczna jest do dupy
Pozdrawiam
Swapa nie będzie na pewno, silnik jest porobiony wałek głowica na większych zaworach poszerzone kanały, lekkie koło zamachowe. Co do wydech to jest to strumienica wydechu tzw breda a kolektory też są rozwiercone. W planach jest budowa jeszcze mocniejszego motoru
Maluch z Adhd myślałem, że szybkość filmu podkrecona ale sądząc po ruchach kibiców wszystko wygląda ok. I naprawdę on tak zasuwa hej Drozd jak tak podkrecisz Malacza to będzie super :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum