Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Fiat 126p (projekt rajdówka)
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
  Wysłany: 2015-09-10, 23:54   Fiat 126p (projekt rajdówka)

A oto moja druga zajawka Fiaty 126p :D Projekt rajdówka
Tak wyglądał w dniu zakupu

Potem przeszedł drobne prace blacharskie




Po przenosinach do nowego garażu prace ruszyły dalej.
Rozbiórka zawieszenia



Podwozie zakonserwowane


Konserwacja pokryta została białą farbą


Buda w podkładzie


Modyfikujemy klapy



Graty gotowe do składania


No i składanie
Kubły na miejscu

Tylne zawieszenie


Zawieszenie przednie






Przednie hamulce



CDN..
Ostatnio zmieniony przez Dzordz 2015-12-25, 21:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-09-11, 01:19   

Bede tu zagladal ;-)

Sam sobie niedawno obiecalem ze za rok kupuje malucha :mrgreen:
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Uh Lala 
mechanik



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 03 Mar 2014
Posty: 581
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-09-11, 07:48   

To ja zapytam - Czy to normalny układ, sprężyny na tyle resory z przodu? Tak jest w maluchu? Oczywiście mogłabym to sprawdzić w necie, ale skoro mamy temat :))

Wygląda uroczo, a już szczególnie podobają mi się właśnie kolorowe elementy zawieszenia. Jak kocki lego!
_________________
...Wilczyca...
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-09-11, 07:48   

A silknik? Cos mocniejszego czy standard? Co z klatka bezpieczenstwa? :-)
Mialem w swoim nie za dlugim zyciu juz 3 maluchy :-) z jednego zbudowane buggy ale niestety przez samuraia nje mam czasu nim jezdzic :-)
Lexx juz kupno malucha nie jest takie proste. Ostatnio kolega szukal i jest ciezko znalesc w rozsadnych pieniadzach zeby nie bylo deski pod fotelem lub silnik nie byl skatowany.
A jak juz cos fajnego to ludzie chca chore pieniadze.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-09-11, 08:58   

rumun napisał/a:
A silknik? Cos mocniejszego czy standard? Co z klatka bezpieczenstwa? :-)
Mialem w swoim nie za dlugim zyciu juz 3 maluchy :-) z jednego zbudowane buggy ale niestety przez samuraia nje mam czasu nim jezdzic :-)
Lexx juz kupno malucha nie jest takie proste. Ostatnio kolega szukal i jest ciezko znalesc w rozsadnych pieniadzach zeby nie bylo deski pod fotelem lub silnik nie byl skatowany.
A jak juz cos fajnego to ludzie chca chore pieniadze.



Licze sie z tym 8-)
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-09-11, 09:30   

Uh Lala napisał/a:
To ja zapytam - Czy to normalny układ, sprężyny na tyle resory z przodu? Tak jest w maluchu? ...

Tak właśnie było, na dodatek resor pełni rolę dolnego wahacza.
 
     
Uh Lala 
mechanik



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 03 Mar 2014
Posty: 581
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-09-11, 09:33   

Dziękuję Didymosie :)
_________________
...Wilczyca...
 
     
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-09-11, 22:27   

No niestety to rozwiązanie z resorem nie jest do końca takie szczęśliwe.
Silnik troszkę po modzony, klatka wpadnie później.

No teraz żeby kupić dobrego maluszka to trzeba wywalić 2-3k zł i lepiej szukać takiego z dobrą budą bo oryginalne części blacharki sporo kosztują a rzemiosło to jakaś lipa. Lepiej robić naprawy mechaniczne.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-09-13, 21:26   

nom- mnie to już spotkało i nie mam zamiaru wracać. Fajny by był w oryginale ,mój kuzyn ma zajawke ale on ma 80 w oryginale ,zielony groszek na szerokim rozstawie. Ale już 650. Do tego trzeba władować kasy bo tak jak piszecie reperaturki drogie a to trzeba zrobić bo one z linii już zgnite jechały.
Ty masz już szerokie wloty a one nie pasuja wymiennie z wąskimi bo blacha ma inaczej przetłoczenia, kuzyn to coś wycinał z reperaturek i przespawywał bo mu wąskie nie wchodziły. Zawieszenie jest rodem z fiata 500 masakryczne są sworznie zwrotnicy początkowo były z jedna kalamitka potem dali dwie ale to nie ratowało sytuacji. Dziadowski sworzeń potrafiło wybic po roku:))))
W sumie mnie to nie cieszy bo ja się tym najeździłem i narobiłem miałem 85 i jakoś tak- nie czuje tego.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-11-04, 23:01   

To jest akurat początek produkcji wersji FL więc on miał już szerokie wloty, zderzaki, inny licznik itp.

Jedziemy dalej.

Stara nowa pompa.

Klocki na miejscu.

Przód już gotowy.

Zabieram się za tył.

Jeszcze tylko założyć bębny i tył bedzie gotowy.

Drążki kierownicze gotowe do montażu.

W wolnej chwili pobawiłem się z wydechem.


[ Dodano: 2015-11-04, 22:56 ]
Jedziemy dalej z tematem 126p.

Kubły i pasy zamocowane.

Środek też 99% gotowy. Nic mnie nie drażni tak w rajdówkach jak wiązka która jest na wierzchu, dlatego u siebie wszystko ukryłem w peszlu.

Nakładki na pedały handmade.

Szyby z poliwęglanu gr. 3 mm.






Prawie gotowy.




Na razie auto jest w podkładzie, bo nie mogę sie zdecydować w kilku sprawach. A zanim to zrobię to sobie troszkę poupalam :P
Po za tym muszę zająć się samurajem bo jest uziemiony.
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-05, 10:10   

Fajna robota!
_________________
szym
 
     
corsa 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 93
Skąd: KMY
Wysłany: 2015-11-05, 15:46   

gratuluje chęci ogrom pracy za tobą ale efekty świetne powodzenia
_________________
mój samurai http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=4795

galeria http://imgur.com/a/h8JUz#0
 
     
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-12-01, 22:07   

Dzięki, kosztowało to ponad rok czasu, ale warto było :mrgreen:

[ Dodano: 2015-12-01, 22:04 ]

Pierwsze jazdy już za mną, bana z twarzy mi nie schodzi :mrgreen:

 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-12-01, 22:26   

Nagraj jak chodzi ;)
 
     
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-12-01, 22:33   

No jest dość głośny, szyby z poliwęglanu drgają podczas jazdy wydech ryczy. Ale za to frajda z jazdy jest duża :mrgreen:
 
     
maro20 
stały bywalec
maro20



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 189
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-16, 21:54   

Jeżeli ma być "rajdowy", wywal nowa osłonę licznika bo wali po paluchach, kiedy intensywnie kręcisz kierownicą. Dopasuj "stary licznik"
Bezpośrednie przejście z kolektora w rure wydechową wymaga pomiarów, Patent ze zdjęcia może powodowac spadek mocy.
Zadbaj o sportowy wałek rozrządu, Kiedys robił takie Dyszy. Rozwierć gniazda zaworów, zawory od mercedesa,splanuj głowicę. Najlepiej sprawdzają się polibusze pod popychacze. Warto też przeszlifować doloty powietrza w gaźniku,wywalić precz odmę (między filtrem a gaźnikiem)
Blacharsko wygląda cymes. kawał dobrej roboty!
Znajdź dojście do zmodyfikowanej (utwardzonej) tarczy sprzęgła. Fabryczna jest do dupy
Pozdrawiam
_________________
przygoda to jest to
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2015-12-16, 22:40   

Bardzo podoba mi się jak zrobiłeś ten wlot powietrza na tylnej klapie. Miodzio.
A silnik planujesz oryginalny, czy w przyszłości SWAP?
 
     
Dzordz 
rozgadany



Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 82
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-12-25, 21:47   

Swapa nie będzie na pewno, silnik jest porobiony wałek głowica na większych zaworach poszerzone kanały, lekkie koło zamachowe. Co do wydech to jest to strumienica wydechu tzw breda a kolektory też są rozwiercone. W planach jest budowa jeszcze mocniejszego motoru :mrgreen:
_________________
Dzordz Custom Garage
 
     
casuper 
świeżak
CASUPER


Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 23
Skąd: WARMIA
Wysłany: 2016-01-05, 20:06   

Klasa maszynka.... :mrgreen:
Tak bedziesz latał? 126P przez duże P
_________________
Jest Samiec i jego młodszy brat Jamnik...
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2016-01-06, 06:34   

casuper napisał/a:
Klasa maszynka.... :mrgreen:
Tak bedziesz latał? 126P przez duże P


Maluch z Adhd :-) myślałem, że szybkość filmu podkrecona ale sądząc po ruchach kibiców wszystko wygląda ok. I naprawdę on tak zasuwa :-) hej Drozd jak tak podkrecisz Malacza to będzie super :D
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.