48" mieści się w poprzek z tyłu bagażnika, przy samych drzwiach. Ale jęsli nie przerobiony to trochę niema sensu bo niema za co podnosić oryginalne zderzaki raczej nie utrzymają i progi też raczej nie dadzą rady.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Wiek: 39 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-06-21, 18:16
w podwyzszonej blaszance na bank się zmiesci:) jednoczesnie rozwiązując problem windy tylniej bo spokojnie to ja zastąpi ( pilot bedzie miał za to przekichane)
48" mieści się w poprzek z tyłu bagażnika, przy samych drzwiach. Ale jęsli nie przerobiony to trochę niema sensu bo niema za co podnosić oryginalne zderzaki raczej nie utrzymają i progi też raczej nie dadzą rady.
Ja kupiłem hi lifta przypadkowo zanim jeszcze dowiedziałem się do czego służy naprawdę za śmieszne pieniądze.
Podniosę nim każde auto z ziemi zrobiłem sobie adapter. i dźwigam za próg jak normalnym lewarkiem.
A do samuraia no to z przodu nie ma problemu a z tyłu za hak albo za koło bo z pasów do opinania zrobiłem ten adapter do koła co wołają 120zł za niego na allegro.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-06-21, 19:16
Starscream napisał/a:
a z tyłu za hak
A jak to się ma do obciążania "pionowego" haka? Kiedyś się bardzo zdziwiłem jak na tabliczce chyba albo na kwitach zobaczyłem ostrzeżenie by nie obciążać w pionie haka wagą większą niż 80kg co praktycznie dyskwalifikowało go jako stopień do wchodzenia na pakę. Pytam absolutnie poważnie, bez żadnych podtekstów. Hiliftujesz za tego samego fiutka czy za tę belkę do której owy fiutek jest dołączony?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
A jak to się ma do obciążania "pionowego" haka? Kiedyś się bardzo zdziwiłem jak na tabliczce chyba albo na kwitach zobaczyłem ostrzeżenie by nie obciążać w pionie haka wagą większą niż 80kg co praktycznie dyskwalifikowało go jako stopień do wchodzenia na pakę. Pytam absolutnie poważnie, bez żadnych podtekstów. Hiliftujesz za tego samego fiutka czy za tę belkę do której owy fiutek jest dołączony?
Co taki zdziwiony jesteś?? mam taką blaszkę którą podkładam i do góry.
A w garażu jak coś robię a nie chce mi się lewarka wyciągać to mam elektrowciąg budowlany zamontowany jak "suwnicę" na takich ceownikach po których jeździ i też całe auto za hak z tyłu dźwigam albo za przód i podkładam stojaki.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: Radomsko
Wysłany: 2014-06-22, 22:09
no to wiemy ze od dołu mozna stawiac auto zastanawiające jest to ze konsruktorzy pisza ze 80 kg nacis na fiutka to max co można wycisnac , za z tego co pamiętam kazde z swoich aut tak dowalam ze prawie wachaczami trą o ziemie
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-06-25, 19:04
Dzięki Maror :) na dodatkową obronę zawsze mogę wyciągnąć twarde kwity od homologacji :) ciekawiła mnie strona praktyczna tych ograniczeń i jak życie pokazuje kolejny raz "praktika jebiot teoriu"
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Panowie ta wartość 75kg bierze się z tego że zmusza kierowce do prawidłowego załadunku przyczepy tak aby był lekkie obciążenie na haku. Prawidłowo załadowany ciężar na przyczepie powinien dawać lekki nacisk na hak. Bardzo niedobrze jest jak jak hak jest odciążony i podrywa tył samochodu. Sama konstrukcja haka jest na tyle mocna że można spokojnie za niego podnosić samochód jak i na nim stawać. Jest zamontowany do ramy samochodu więc spoko.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum