Wysłany: 2014-08-17, 19:41 Samuraj rozgrzany gasnie na luzie przy zasilaniu LPG
Witam!
Dawno sie nie odzywalem, poniewaz po oddaniu ojcu samuraja za duzo nie mialem okazji nim jezdzic (ojciec lesnik uprzedzam za wczasu :P).
Samuraj rocznik bodajze 93, szerokie mosty i na wtrysku 1.3 zagazowany, gasnie po rozgrzaniu, na luzie :/ Silnik dziala bez problemu, ma moc i cisnie rowno jak na 1.3 i poki ma ssanie to trzyma obroty. Po rozgrzniu ich nie trzyma i gasnie, ale odpala jak sie toczy i nie ma problemu gdy trzyma sie go na biegu. Jednakze po wrzuceniu na luz przypomina to system stop-and-go z zaawansowanych konstrukcji....
Co moze byc problemem... Mam nadzieje, ze to nie jest jakas draka z komputerem?
I jak naprawia sie zwiniete pasy pasazera xD Jakos kiedys zwinely sie w gruby zawiniety pasek i nie da sie ich teraz nawet ruszyc :/
Zaworowi ISC się przyglądnij. Martwy albo zatkany.
Albo ktoś wsadził łapy w śrubkę regulacyjną pod zaślepką na przepustnicy...
Detale znajdziesz w manualu.
Zaworowi ISC się przyglądnij. Martwy albo zatkany.
Albo ktoś wsadził łapy w śrubkę regulacyjną pod zaślepką na przepustnicy...
Detale znajdziesz w manualu.
I dziekowac Wam bardzo, jutro z ojcem sie za to zabierzemy :) Identyczny uklad, identyczny przypadek, a przynajmniej nie bedzie katowal auta, ze "tak musi byc" xD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum