A nie od 0.03 do 0.06 bo cos takiego znalazlem w manualu ? A po moich szybkich pomiarach na tak okolo 12cm jest jakies 0.07 . I pytanie wymienic pierscienie czy pchac sie w kapitalke ?
możesz pierścienie wymienić jeśli już tłoki masz wyjęte i przy okazji panewki korbowodowe koszt nie wielki a masz spokoj jeśli mają jakieś rysy. co do luzu montażowego to 0,04mm w nowym silniku jeśli tuleja jest żeliwna czasami ciaśniej się pasuje ale to zależy od tego z jakiego stopu jest tłok. w wyczynówkach 0,05 do 0,07mm ( motocykle, quady i inne pojazdy jakie robimy). Wartość maksymalna to 0,09-0,1mm. jeśli tłok jest mocno zarysowany a tuleja nie ma progu i nie jest porysowana trzeba wymienić na taki jak był chyba ze tłok ma lekkie zarysowania to można go spolerować ale też nie mocno żeby jajo się nie zrobiło...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum