w sumie to racja jak bede mial oberwac to i oberwe bo wiadomo jakies musza byc w kole
sam raczej dobrze nie zaspawam, jutro jade na wymiane jak nie zaspawaja to wymienie wentylki krotsze, dzieki za info
pozdro
ps. mierzylem na sucho i wychodzi ze okolo 2.5 - 3 cm szezej na strone, no ale jutro bede juz wiedzial ile dokladnie, hey
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Rozważam jeszcze wymianę szpilek na dłuższe i dołożenie jednego dystansu 5mm. Bo boje się że jak założe nowe klocki to znowu będzie problem i trzeba będzie znowu pod szlifowywać.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
wystarczyło wam długości szpilek po dołożeniu dystansu 5 mm? Bo jak u siebie patrzę, to bez dystansu szpilka jest prawie na równo z nakrętką, minimalnie wystaje sam rant szpilki, który już nie jest gwintowany. I nie wiem czy też tak mieliście, czy jakieś przykrótkie szpile mi się trafiły...?
Według zasad wytrzymałości, jeśli dobrze pamiętam z PTiKM, to minimum żeby połączenie śrubowe miała pełną wytrzymałość to wkręcenie śruby na głębokość równą jej średnicy. Wiec jeśli szpilka przechodzi przez całą nakrętką to wystarczy
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum