Odpowiedź na pierwsze pytanie przekźniki znajdują się pod pokrywą która uszczelniona jest gumową uszczelką i po wyjęciu uszczelki wszystko bangla
A reszta wygląda tak.... Miałem zablokowana dolną planetarke ale udało się uruchomić wszystko odmaka w ropie.
Wyciągarka była w zestawie z autem i niestety okazała się całkowicie zarżnięta, ale jestem dobrej myśli.
Moje pytanie w jakiej pozycji powinno być sprzęgło żeby line wyciągać ręcznie......
Czy przy składaniu mam na coś zwrócić uwagę bo w sumie nie pamiętam jak to złożyć heheh
Pomógł: 15 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-10-28, 19:51
Niezły syf był w przekładni. Wyżej zamieszczałem zdjęcia rozłożonej całej mojej przekładni. U mnie składa się z trzech przekładni planetarnych i składana była tak, że najgłębiej była włożona najdelikatniejsza najmniejsza po środku średnia w od bębna ta najbardziej masywna.... u Ciebie wydaje mi się, że powinno być podobnie. Jak chcesz mogę CI podesłać linka do całej galerii jak składałem przekładnię. Może wydaje się to skomplikowane ale koła zębate są tak podobierane, ze nie da się źle złożyć przekładni (przynajmniej tak mi się wydaje
A co do sprzęgła to już nie pamiętam dokładnie ale u mnie było chyba tak, że ten duży bęben zewnętrzny zazębiał się do obudowy.... i w pozycji free swobodnie się obracał a w pozycji lock był unieruchomiony poprzez zazębienie się do obudowy.
Do składania wyciągarki dobrze jest użyć dobrego smaru.... takiego co nie miesza się z wodą.
Co do uszczelki - pewnie jak jest założona nie ma odpowiedniego docisku do cewek.
Przy składaniu przekładni zwróć uwagę na ułożenie sprężyn kontrujących obudowę przekładni i ułożenie 3-stopnia (największego) - jak źle złożysz to będzie rzęziło (wszystko zęby muszą chodzić równo).
Już się brałem za skręcanie, wszystko fajnie poskładane, nasmarowane motorlifem do przekładni, patrzę na szpilki M4 i co widze...... kur&&&& całkowity brak gwintu, jak to wszystko się trzymało razem to nie wiem. Najgorsze jest to że dwie śruby mają zerwany gwint w korpusie przekładni i znowu będzie metaloplastyka i gwintowanie eh tylko szkoda mi smaru żeby opiłki się tam nie dostały. Ktoś tą wyciągarke skatował i robił wszystko na jeb*&^&**.
Ale za to mogę ją złożyć z zamkniętymi oczami. Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-11-09, 12:14 ]
Pytanie do 4×4terenowiec jak działa ogranicznik momentu obrotowego, czy mam go ustawiać samodzielnie i czy ten element ma się obracać z jakimś oporem.... Może posiadasz jakiś manuał do tej wyciągarki bardzo proszę o odpowiedź.
[ Dodano: 2014-11-10, 22:56 ]
Więc tak, nowa lina nawinięta, wyciągarka uruchomiona, jutro test pod obciążeniem..... Mam nadzieję że zaoszczędzę kase
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum