Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2012-10-12, 19:40
Twój wykrzyż
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-10-18, 15:12   

No normalnie, jak chcialem jeszze wyzej wjechac kolo mi sie oderwalo od ziemi a wieszak jeszcze nie otwarl sie do konca.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-10-18, 18:44   

Wyjmij amorki i sprawdź max wykrzyż :)
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-10-18, 18:53   

Jak znadje znow chwile tak zrobie, ale i tak wiem ze musze podmianke zrobic przodu z tylem.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
majcher 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 80
Wysłany: 2015-01-23, 15:21   

Wykrzyż coila na sprężynach Ironman z przodu, na oryginałach jest 5 cm większy, ale za to na Ironmanach tam gdzie ori zawieszenie dobijało przy 30 km/h można jechać 60 km/h na pełnym luzie. Także coś za coś, pewnie można by pokombinować ori sprężyny + twardsze amory, tylko, że takich nie ma, w ogóle nie ma żadnych do coila bliżej niż w Australii :-P

Ostatnio zmieniony przez majcher 2015-01-25, 19:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2015-01-23, 16:22   

majcher napisał/a:
Wykrzyż coila na sprężynach Ironman z przodu, na oryginałach jest 5 cm większy, ale za to na Ironmanach tam gdzie ori zawieszenie dobijało przy 30 km/h można jechać 60 km/h na pełnym luzie. Także coś za coś, pewnie można by pokombinować ori sprężyny + twardsze amory, tylko, że takich nie ma, w ogóle nie ma żadnych do coila bliżej niż w Australii :-P

[url=http://obrazki.elekt...umb.jpg]Obrazek[/url] [url=http://obrazki.elekt...umb.jpg]Obrazek[/url]

trochę mały, tylnia opona odrywała już się od nawierzchni?
 
 
     
majcher 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 80
Wysłany: 2015-01-23, 17:36   

Nie, nie chciało mi się dalej podnosić, do oderwania tyłu brakowało jeszcze z 5 cm, do tego tył stoi niżej niż przód, to takie bardziej poglądowe foto.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-01-23, 17:55   

A po co większy? :D mi się zdaje, że na swoich mazurach mam mniejszy :)
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-23, 17:59   

Sam powiedział bym że większy bo na moich też był większy kiedyś.
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2015-01-25, 19:46   

chyba że tak :)
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-01-25, 20:14   

yenko napisał/a:
Sam powiedział bym że większy bo na moich też był większy kiedyś.


yenko ja mam trochę inny resor niż Ty prawdopodobnie, z grubszych piór i z większą ich ilością. Jest ok, ale na pustej pace to po mojemu krzyżować się to nie chce. Mi to nie przeszkadza bo do krawężnika (tego które ja atakuję) i tak mi wystarcza.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-25, 22:59   

Chyba masz ten sam co ja, Leśnik ale wzmacniany bo ja kupowałem pod przyczepkę i ewentualny pług.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-15, 13:16   

Wczoraj nie trafiłem na przepust i wyhaczyłem rów, nierówność terenu dupy nie urywa ale zawsze coś:


_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-15, 14:37   

Z czego tylne sprezyny?
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-15, 14:50   

pacmano napisał/a:
Z czego tylne sprezyny?


Ibiza
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-15, 18:01   

Krzykku, nie buja w szybkich zakrętach?
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-21, 17:56   

Nie buja bo są twarde amorki ale przechyla się solidnie jak za szybko wpadam w zakręty, trzeba wyczuć i świadomie zwalniać. Z tego też powodu musiałem nieco obniżyć zawieszenie w stosunku do twardych resorów. Można też zamontować rozłączany stabilizator ale na razie nie widzę takiej potrzeby.


80cm do opony :-D





_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-02-21, 19:34   

Dziwny ten patent: przód resor, a tył sprężyny? Wydawało mi się zawsze, że jak ma wystąpić mix, to przód będzie posiadał sprężyny.
To co zrobiłeś to jakiś przypadek, czy kierowałeś się czymś specjalnym?
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-21, 19:42   

aaa czepiasz się :-P kierowałem się koniecznością zmiany wału więc zacząłem od tyłu przeróbkę na sprężynę, przedni resor ma policzone dni. Gdybym miał czas to zrobił bym to za jednym zamachem.
... baj de łej to tylne zawieszenie jest problemem w Samuraiu a nie przednie które jest dociążone silnikiem :mrgreen:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-02-21, 20:03   

Aj tam, aj tam. Nie czepiam się, tylko mnie to zastanawiało :roll:
Ale podałeś wyjaśnienie i jestem spokojny :-D

Pozdrawiam
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
Kiszka 
rozgadany



Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 81
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 2015-03-28, 09:30   



_________________
Samurai 1.3i, sprężyny, opony 31' Silverstone, 4.16:1, ARB tył, wspomaganie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.