Chyba tylko ceną, ja osobiście nie brałbym tych z ringiem - ładnie wygląda ale odbiera jakąś część odblasku w lampie więc pewnie ma też gorszy refleks światła...
Odnośnie wycinania? nie dużo - zerknij na post Tanto parę stron wcześniej...
Z drugiej zaś jak masz możliwość to sprawdź od Golfa I - moim zdaniem da się je założyć bez cięcia blachy oryginalnej bo mają stelaż okrągły jak oryginały a nie tak jak w Golfie II kwadrat co wymaga wycięcia... Poza tym te lampy są takie same wymiarami...
Ja kupiłem od GII i później żałowałem bo od I na 80% wejdą tylko przy konieczności wywiercenia dziurek.
Jedyną wadą lamp jest konieczność wyjęcia atrapy do regulacji - ale to tak rzadko się robi że problem w zasadzie marginalny.
Powodzenia.
Ps. Warto założyć też przekaźniki do lamp - czyli tuning elektryki mały ale wart uwagi - 13V zamiast 11,5 na żarówce - widać wyraźnie!
A żeby było merytorycznie:
Często blaszaną część da się oddzielić od klosza i przełożyć mocowanie samuraiowe. Unika się cięcia czegokolwiek.
No chyba że to jakiś chiński monolit.
W tych się nie da - mają odrobinę inny profil - te z samuraja mają taki frez a te są gładkie po obwodzie i nawet kombinowałem żeby przeciąć ten oryginalny pierścień - było jeszcze gorzej - ewentualnie jak ktoś ma taką opcje to by trzeba go było stoczyć o parę mm... po wewenętrznej
Lepiej chyba od Golfa I popatrzeć bo na moje oko to jest właśnie plug and play ale w łapie nie miałem - mówię na bazie doświadczenia z GII.
Kostuch -może nie ma specjalnego frezu, ale lampa z Samuraja jest jajowata przez co pierścień pasuje bo nakładany jest na jajko a to ma różną średnicę w różnym miejscu - lampa z Golfa jest zupełnie płaska przez co nie mieści się przynajmniej w mój pierścień z 94 roku. Poza tym są tam takie blaszki do trzymania klosza - to też za nic nie podejdzie do Golfa bo ścianka z boku ma z 1,5 cm...
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-11-02, 23:15
Nie pasują, polift ma mniejsze świeczki w jakimś dziwacznym rozmiarze, nie to co przedlift - porządne siedmiocalowe reflektory, które można dopasować z każdej klasycznej fury
Gdyby ktoś się zastanawiał to lampy z golfa 1 pasują bez problemu i nawet elektryczną regulację od samca można normalnie podłączyć. Wystarczy wywalić te orginalne duże pierścienie z golfa, małe obrócić w odpowiedni sposób, wywiercić dwa otwoy w samcu, dać dwie śruby po bokach i jedną orginalną wraz ze sprężynką wkręcić w silniczek tak jak jest orginalnie(trzeba tylko orginalną śrubę i sprężynkę skrócić o połowę) 2h roboty i światła założone. Różnica w świeceniu i odcięciu światła jest kolosalna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum