Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Mosty dana44 w samuraiu
MCsel 
rozgadany



Wiek: 33
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 129
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-11-11, 12:10   Mosty dana44 w samuraiu

Jak w temacie, czy któryś z kolegów, myslał kiedykolwiek nad takim zestawieniem? Przebudowa suzuki opóźnia sie z powodu ciągłych zmian koncepcji :)
_________________
Suzuki Samurai GTI, tryby 5.125, Spring, 32' SIMEX

--------------------------------------------------------
O tym co u mnie, kiedy nie jeżdżę Samuraiem

https://www.facebook.com/maksel.krzysztof
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-11, 18:09   Re: Mosty dana44 w samuraiu

MCsel46 napisał/a:
Jak w temacie, czy któryś z kolegów, myslał kiedykolwiek nad takim zestawieniem? Przebudowa suzuki opóźnia sie z powodu ciągłych zmian koncepcji :)


Z jakim reduktorem chcesz to zamontowac ??
_________________
606468554
 
     
MCsel 
rozgadany



Wiek: 33
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 129
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-11-11, 21:35   

Samuraiowskim :oops:
_________________
Suzuki Samurai GTI, tryby 5.125, Spring, 32' SIMEX

--------------------------------------------------------
O tym co u mnie, kiedy nie jeżdżę Samuraiem

https://www.facebook.com/maksel.krzysztof
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-11, 22:33   

MCsel46 napisał/a:
Samuraiowskim :oops:


Przedni ma leb z lewej tylny na srodku :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-11-11, 22:34   

To jeszcze napisz z czego zamierzasz te d44 wyszabrować?
Jeśli dobrze kojarzę, to w bardziej współczesnych jeepach, poza rubiconem, d44 nie występowały jednocześnie z przodu i z tyłu, a nawet jeśli, to w jeepach (nie licząc egzemplarzy muzealnych) główka przedniego mostu jest ze "złej" strony i reduktor samca nie podejdzie.
Pomijam już to, że hamerykańskie fury mają najczęściej wielkie wolnoobrotowe piece i przez to bardzo szybkie przełożenia mostów.
Z resztą dziwnym trafem mocniej pomotane jeepy w PL jeżdżą na mostach patrola, ewentualnie volvo, a nie wynalazkach zza wielkiej wody, ciekawe dlaczego... :mrgreen:
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-11, 22:58   

Didymos napisał/a:
To jeszcze napisz z czego zamierzasz te d44 wyszabrować?
Jeśli dobrze kojarzę, to w bardziej współczesnych jeepach, poza rubiconem, d44 nie występowały jednocześnie z przodu i z tyłu, a nawet jeśli, to w jeepach (nie licząc egzemplarzy muzealnych) główka przedniego mostu jest ze "złej" strony i reduktor samca nie podejdzie.
Pomijam już to, że hamerykańskie fury mają najczęściej wielkie wolnoobrotowe piece i przez to bardzo szybkie przełożenia mostów.
Z resztą dziwnym trafem mocniej pomotane jeepy w PL jeżdżą na mostach patrola, ewentualnie volvo, a nie wynalazkach zza wielkiej wody, ciekawe dlaczego... :mrgreen:


Reduktor w sumie fajnie by siadl z range p38, 1,2 szosa i 3,3 teren, ale i tak bal bym sie egzotyki tych mostow.
_________________
606468554
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-11-11, 23:05   

A p38 ma w ogóle jakąś sensowną blokadę międzyosiową, czy tylko wisko?
Niestety w tym przypadku konieczna byłaby też rzeźba z odseparowaniem reduktora od skrzyni.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-11-12, 01:39   

P38 chyba jeszcze ma normalny centralny dyfer ale musial bym to rano sprawdzic bo juz nie pamietam. . .
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-12, 09:05   

Lexx napisał/a:
P38 chyba jeszcze ma normalny centralny dyfer ale musial bym to rano sprawdzic bo juz nie pamietam. . .



Spawarki nikt nie ma ?? :-P
_________________
606468554
 
     
MCsel 
rozgadany



Wiek: 33
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 129
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-11-12, 09:07   

O tych mostach myślałem, czysto teoretycznie. Główka przedniego jest z prawej

Most mosty Dana44 jeep wrangler yj cj xj cherokee zmota
http://olx.pl/oferta/most...D5-ID6zwGX.html
_________________
Suzuki Samurai GTI, tryby 5.125, Spring, 32' SIMEX

--------------------------------------------------------
O tym co u mnie, kiedy nie jeżdżę Samuraiem

https://www.facebook.com/maksel.krzysztof
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-11-12, 12:05   

Czyli jednak mosty z zabytku...
Przełożenia też trochę nieciekawe, ale najlepszy numer jest ze szpilkami kół - 6 z przodu, 5 z tyłu :mrgreen:
 
     
kobzi 
rozgadany



Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 91
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-12, 12:22   

we fronterach z tyłu są 44
_________________
SJ 413 (papamobile)
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-11-13, 09:06   

MCsel jak masz gdzies uklady w niemczech to zaloz mosty z gelendy bo u nas troche sie za nie cenia fabryczne blokady 100% simexy 35 cali biora na miekko jedyny minus to to ze musisz zalozyc reduktor z geli
 
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-13, 15:15   

stachura44 napisał/a:
MCsel jak masz gdzies uklady w niemczech to zaloz mosty z gelendy bo u nas troche sie za nie cenia fabryczne blokady 100% simexy 35 cali biora na miekko jedyny minus to to ze musisz zalozyc reduktor z geli


Po 92 roku nie musi
_________________
606468554
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.