Włącznik świateł stopu...
chce odpalić samiego, brak prundu :( odpaliłem od kabli, zanoszę kable do warsztatu patrze stop się świeci.
Ok, pewnie czujnik się zawiesił, poruszałem zgasły, zamknąłem drzwi, palą się.
Ok, pewnie się poluzował, rozpiłem kable przekręciłem pół obrotu zapinam wtyczkę, gra nic się nie świeci, tyle że już się totalnie nie świeci...
wsadziłem przewód w wtyk, światła się palą, więc włącznik.
Rozebrałem włącznik, 3 sprężynki, wszystkie pracują ładnie, przeczyściłem złożyłem i dalej nie świeci :(
Przejechać wszystko papierem ściernym :? czy może coś przeoczyłem :?
Cześć, gdzie na drążkach mogę wyregulowac kąt kierownicy?
Sprawa jest taka, że po lifcie zawieszenia mam kierownicę skręconą o 1/4 kiedy jadę wprost.
Czy jedyna opcja to na wałku przekładni?
Patrząc na drążek idący od przekładni do prawej piasty nie widzę aby tam była możliwość korekty.
Obawiam się, że po korekcie na drążku przekładni nie będę miał pełnego kąta skrętu w którąś ze stron, ponieważ szybciej "skonczy" się przekładnia, niż zakres zwrotnicy.
Zapoznałem się z lekturą.
Czyli jedynym sensownym rozwiązaniem, jest obniżony wąs przekładni, bo cokolwiek będziemy robić z drążkiem, to i tak będzie zmieniać się kąt skrętu na hopkach.
Najlepiej zamontować obniżony wąs, tak aby drążki piasta-piasta i piasta-przekładnia były jak najbardziej równoległe.
Od jakiego konkretnie mercedesa wąs pasuje? końcówkę drążka trzeba zmieniać, czy pasuje samurajowa?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2019-05-21, 08:35
Ile masz tego liftu?
Jak nie robiłeś spoa albo fura nie poszła wysoko, to nie ma co się pchać w wąs od mercedesa, wystarczy przestawić kierat na frezie, przekładni nie powinno zabraknąć, ma pewien zapas.
Niestety oryginalne drążki samuraia są ułomne pod względem regulacji, da się ustawić jedynie zbieżność.
Cześć, chciałbym się dowiedzieć coś na temat wersji samuraja z wysokim dachem. W jakich latach były produkowane te wersje? Czy może jest to swego rodzaju modyfikacja wykonywana po za fabryka?
Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2019 Posty: 267 Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2020-02-24, 07:57
Koledzy jaką długość właściwą po całkowitym ściśnięciu powinien mieć wał tylny pod śruby M10. Po lifcie resorów mam nieprawidłowy kąt, i staram się go ustawić prawidłowo. Niestety mój wał napędowy to jakiś custom i zastanawiam się, czy nie jest za długi. - po ściśnięciu całkowitym ma ~50 cm. Auto pierwotnie to cabrio 91'r. 1.3 na monowtrysku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum