Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Krótkie pytania i szybkie odpowiedzi
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2019-03-16, 21:39   

uwaga podaję hasło: okoń!

nie no, zgaduję, że to "main relay" i "fuel pump relay"
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Wojteksk 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 140
Skąd: Klimkowo
Wysłany: 2019-03-17, 18:23   

Włącznik świateł stopu...
chce odpalić samiego, brak prundu :( odpaliłem od kabli, zanoszę kable do warsztatu patrze stop się świeci.
Ok, pewnie czujnik się zawiesił, poruszałem zgasły, zamknąłem drzwi, palą się.
Ok, pewnie się poluzował, rozpiłem kable przekręciłem pół obrotu zapinam wtyczkę, gra nic się nie świeci, tyle że już się totalnie nie świeci...
wsadziłem przewód w wtyk, światła się palą, więc włącznik.
Rozebrałem włącznik, 3 sprężynki, wszystkie pracują ładnie, przeczyściłem złożyłem i dalej nie świeci :(
Przejechać wszystko papierem ściernym :? czy może coś przeoczyłem :?
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-20, 21:44   

Cześć, gdzie na drążkach mogę wyregulowac kąt kierownicy?
Sprawa jest taka, że po lifcie zawieszenia mam kierownicę skręconą o 1/4 kiedy jadę wprost.

Czy jedyna opcja to na wałku przekładni?

Patrząc na drążek idący od przekładni do prawej piasty nie widzę aby tam była możliwość korekty.

Obawiam się, że po korekcie na drążku przekładni nie będę miał pełnego kąta skrętu w którąś ze stron, ponieważ szybciej "skonczy" się przekładnia, niż zakres zwrotnicy.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2019-05-20, 22:26   

wąsik od mercedresa zdaje się może poprawić sytuację, albo taki specjalny http://www.lowrangeoffroa...pitman-arm.html

zerknij tutaj: http://samurai.org.pl/vie...rownica++lifcie
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-20, 22:56   

Zapoznałem się z lekturą.
Czyli jedynym sensownym rozwiązaniem, jest obniżony wąs przekładni, bo cokolwiek będziemy robić z drążkiem, to i tak będzie zmieniać się kąt skrętu na hopkach.
Najlepiej zamontować obniżony wąs, tak aby drążki piasta-piasta i piasta-przekładnia były jak najbardziej równoległe.

Od jakiego konkretnie mercedesa wąs pasuje? końcówkę drążka trzeba zmieniać, czy pasuje samurajowa?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2019-05-20, 23:05   

Fakirze...opcja szukaj jest ogólnodostępna, a za jej pomocą i wiedza staje się równie łatwo pozyskiwalna http://samurai.org.pl/vie...highlight=w%B1s
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2019-05-21, 08:35   

Ile masz tego liftu?
Jak nie robiłeś spoa albo fura nie poszła wysoko, to nie ma co się pchać w wąs od mercedesa, wystarczy przestawić kierat na frezie, przekładni nie powinno zabraknąć, ma pewien zapas.
Niestety oryginalne drążki samuraia są ułomne pod względem regulacji, da się ustawić jedynie zbieżność.
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-05-21, 08:53   

Wieszaki + 2 cale i Resory + 40mm,w efekcie auto urosło 70mm niż na poprzednich resorach
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2019-05-22, 09:21   

70 mm to nie tak dużo, przestaw kierownicę na wprost, za jakiś czas, jak resory się uklepią, to przestawisz znowu :mrgreen:
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-06-20, 20:50   

Cześć, chciałbym się dowiedzieć coś na temat wersji samuraja z wysokim dachem. W jakich latach były produkowane te wersje? Czy może jest to swego rodzaju modyfikacja wykonywana po za fabryka?
 
     
Valkyr_87 
zapaleniec
Valkyr_87



Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 267
Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2020-02-24, 07:57   

Koledzy jaką długość właściwą po całkowitym ściśnięciu powinien mieć wał tylny pod śruby M10. Po lifcie resorów mam nieprawidłowy kąt, i staram się go ustawić prawidłowo. Niestety mój wał napędowy to jakiś custom i zastanawiam się, czy nie jest za długi. - po ściśnięciu całkowitym ma ~50 cm. Auto pierwotnie to cabrio 91'r. 1.3 na monowtrysku
_________________
Był: F650 end
Był: Jeep XJ 4.0 Moros
Jest: Jeep KJ 2.8 CRD
Jest: Samurai 1.9 TDI, 4.16, HD RF przód-tył, Dragon Maverick 12000lbs, 32x11,5x15 MT, 4-link
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-03-04, 14:56   

490mm ściśnięty
550mm rozciągnięty.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.