Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Krótkie pytania i szybkie odpowiedzi
klim 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 16
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-13, 18:37   

Siema może mi ktoś powiedzieć jak podciągnąć ręczny. Mam sjota i bęben na reduktorze i nie widzę nigdzie regulacji. Jeżeli jest ona pod bębnem to czy dużo z tym roboty?
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-05-13, 19:56   

klim napisał/a:
Siema może mi ktoś powiedzieć jak podciągnąć ręczny. Mam sjota i bęben na reduktorze i nie widzę nigdzie regulacji. Jeżeli jest ona pod bębnem to czy dużo z tym roboty?

W teorii:
Otwór w bębnie -> zębatka -> wkrętak -> cyk, cyk -> koniec.

W rzeczywistości:
Bęben pełen błota, zębatka stoi, szczęk brak, blaszki skorodowane, linka się zacina -> większa akcja serwisowa.
siema
 
     
klim 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 16
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-13, 21:13   

Dzięki bardzo za info. Tak mnie też ta dziura zastanawiała, auto nie było topione ręczny działa tylko że wysoko łapie więc jest szansa. Jutro sprawdzę
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-05-13, 22:56   

klim napisał/a:
Dzięki bardzo za info. Tak mnie też ta dziura zastanawiała, auto nie było topione ręczny działa tylko że wysoko łapie więc jest szansa. Jutro sprawdzę

Tam jest otwór. Dziurę ma się w... :oops: :mrgreen:
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-13, 23:10   

kostuch napisał/a:

Tam jest otwór. Dziurę ma się w... :oops: :mrgreen:


Dottore comportarsi!!!

:-D
_________________
szym
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-05-13, 23:45   

szymszym napisał/a:
kostuch napisał/a:

Tam jest otwór. Dziurę ma się w... :oops: :mrgreen:


Dottore comportarsi!!!

:-D


Oczywiście w nosie (nawet dwie).
A o czym pomyślałeś? lala
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-14, 08:34   

kostuch napisał/a:


Oczywiście w nosie (nawet dwie).
A o czym pomyślałeś? lala


Jak to o czym? O dziurach w podłodze za fotelem kierowcy. :-P
_________________
szym
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 53
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2016-08-31, 13:56   

Podokręcałem kilka śrubek, posmarowałem uszczelki drzwi silikonem i znacząco poprawił się komfort jazdy, ale... ;-)
...ale zacząłem słyszeć skrzypiący przy wciskaniu pedał sprzęgła - jakieś pomysły jak go wyciszyć?
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2016-08-31, 16:53   

Tanto napisał/a:
Podokręcałem kilka śrubek, posmarowałem uszczelki drzwi silikonem i znacząco poprawił się komfort jazdy, ale... ;-)
...ale zacząłem słyszeć skrzypiący przy wciskaniu pedał sprzęgła - jakieś pomysły jak go wyciszyć?


Na przykład wymienić linkę sprzęgła na nową lub poszukać przyczyn w ośce pedału sprzęgła lub ośce "wysprzęglika".
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 53
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2016-08-31, 22:39   

Linka jest w miarę nowa, ma przejechane ~8 tys. km. W międzyczasie oglądałem, na ile się dało, ten mechanizm i obstawiałem sprężynę. No nic, jutro będzie chwila to zajmę się tym konkretniej.
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-01, 12:31   

Tanto napisał/a:
Podokręcałem kilka śrubek, posmarowałem uszczelki drzwi silikonem i znacząco poprawił się komfort jazdy, ale... ;-)
...ale zacząłem słyszeć skrzypiący przy wciskaniu pedał sprzęgła - jakieś pomysły jak go wyciszyć?


Miałem to samo, skorzystałem z takiego zestawu:

http://www.lowrangeoffroa...ebuild-kit.html

I już nic nie skrzypi :->
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Moszi 
nowicjusz



Wiek: 29
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 45
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2018-06-10, 17:14   

po co jest ta dolna śruba
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-06-11, 16:56   

Moszi napisał/a:
Obrazek po co jest ta dolna śruba

Prawdopodobnie mocowanie stabilizatora, który w aucie terenowym ogranicza i tak lichy wykrzyż.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Moszi 
nowicjusz



Wiek: 29
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 45
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2018-06-11, 17:13   

Ale to tył ramy jest
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-06-11, 17:29   

Oj fakt, to pewnie jest mocowanie na wieszak gumowy tłumika
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Ostatnio zmieniony przez manias79 2018-06-11, 17:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-06-11, 17:30   

Która śruba? Ja nie widzę żadnej:>
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Moszi 
nowicjusz



Wiek: 29
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 45
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2018-06-11, 23:18   

Tłumik odpada bo takie same jest z drugiej strony
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-12-29, 00:58   

Cześć,
Ile wasze samuraje wyciągają?

Mam wrażenie, że 51KW to odczuwalnie trochę więcej, niż w rzeczywistości w moim samuraju.
Czuje, że powyżej 3500 rpm nie ma już mocy, a gdy jadę ok 100 km/h mam nieodparte wrażenie, że to jego szczyt możliwości, może z górki 120kmh...

Mam wersję z monowtryskiem 51KW, kompresję sprawdziłem i wynosi ok 13,5 bar na każdym cylindrze.
Ogumienie seryjne szosowe 205/70/15
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-12-29, 09:23   

Mój wyciąga patrola na minute:)
Pytanie brzmi po co chce ktoś jechać taczką 120km/h? W moim przy 100 to jak w mikserze jest... (Glosno i wibracje). To auto raczej ma inne przeznaczenie...
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
samiecterenowy 
nowicjusz
jazda



Dołączył: 01 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Slask STA
Wysłany: 2018-12-29, 11:32   

Popieram kurt ;-)
_________________
Suzuki Santana 2003 1,3 80kW, wspomaganie, lift 2, opony Yokohama Geolandar 215 80 15,blaszanka.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.