Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 16 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-13, 18:37
Siema może mi ktoś powiedzieć jak podciągnąć ręczny. Mam sjota i bęben na reduktorze i nie widzę nigdzie regulacji. Jeżeli jest ona pod bębnem to czy dużo z tym roboty?
Siema może mi ktoś powiedzieć jak podciągnąć ręczny. Mam sjota i bęben na reduktorze i nie widzę nigdzie regulacji. Jeżeli jest ona pod bębnem to czy dużo z tym roboty?
W teorii:
Otwór w bębnie -> zębatka -> wkrętak -> cyk, cyk -> koniec.
W rzeczywistości:
Bęben pełen błota, zębatka stoi, szczęk brak, blaszki skorodowane, linka się zacina -> większa akcja serwisowa.
Podokręcałem kilka śrubek, posmarowałem uszczelki drzwi silikonem i znacząco poprawił się komfort jazdy, ale...
...ale zacząłem słyszeć skrzypiący przy wciskaniu pedał sprzęgła - jakieś pomysły jak go wyciszyć?
Podokręcałem kilka śrubek, posmarowałem uszczelki drzwi silikonem i znacząco poprawił się komfort jazdy, ale...
...ale zacząłem słyszeć skrzypiący przy wciskaniu pedał sprzęgła - jakieś pomysły jak go wyciszyć?
Na przykład wymienić linkę sprzęgła na nową lub poszukać przyczyn w ośce pedału sprzęgła lub ośce "wysprzęglika".
_________________ Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
Linka jest w miarę nowa, ma przejechane ~8 tys. km. W międzyczasie oglądałem, na ile się dało, ten mechanizm i obstawiałem sprężynę. No nic, jutro będzie chwila to zajmę się tym konkretniej.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-01, 12:31
Tanto napisał/a:
Podokręcałem kilka śrubek, posmarowałem uszczelki drzwi silikonem i znacząco poprawił się komfort jazdy, ale...
...ale zacząłem słyszeć skrzypiący przy wciskaniu pedał sprzęgła - jakieś pomysły jak go wyciszyć?
Prawdopodobnie mocowanie stabilizatora, który w aucie terenowym ogranicza i tak lichy wykrzyż.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-06-11, 17:29
Oj fakt, to pewnie jest mocowanie na wieszak gumowy tłumika
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Ostatnio zmieniony przez manias79 2018-06-11, 17:31, w całości zmieniany 1 raz
Mam wrażenie, że 51KW to odczuwalnie trochę więcej, niż w rzeczywistości w moim samuraju.
Czuje, że powyżej 3500 rpm nie ma już mocy, a gdy jadę ok 100 km/h mam nieodparte wrażenie, że to jego szczyt możliwości, może z górki 120kmh...
Mam wersję z monowtryskiem 51KW, kompresję sprawdziłem i wynosi ok 13,5 bar na każdym cylindrze.
Ogumienie seryjne szosowe 205/70/15
Mój wyciąga patrola na minute:)
Pytanie brzmi po co chce ktoś jechać taczką 120km/h? W moim przy 100 to jak w mikserze jest... (Glosno i wibracje). To auto raczej ma inne przeznaczenie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum