Wysłany: 2014-10-26, 17:21 Ociera koło o pióra,,,,,,,,,Problem z przednim wałem
Witam.
Mam 31 oponę, odsadzenia nie pamiętam felgi... ociera mi koło o pióro na szerokości ok 3-4 cm, nie mega mocno.. ale słychać.
Jakie dystanse powinny sprawę załatwić?
Druga sprawa.
Mam zmienione zawieszenie, przespawane wieszaki za przednią oś, więc wał napędowy się skraca, a nie wydłuża.Dostał jakiegoś dziwnego luzu, w tym miejscu gdzie się rusza, co to za usterka??
Pozdrawiam!
_________________ Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
Żeby opony nie obcierały możesz ograniczyć skręt-któraś śrubka w zwrotnicy. Wejdziesz pod auto to znajdziesz.
Co prawda zwiększy to problemy z przeciskaniem się przez drzewa ale przeguby przy okazji będą miały lżej.
A wał na wieloklinie MUSI mieć smar. inaczej szybko go wybije. Jak już wybiło to w Poznaniu szukaj firmy DERA. Jak mnie pamięć nie myli to Yahoo tam reanimował swój i nie narzeka
Zaczne od pyt. Nr.2 w ktorym miejscu ci sie rusza na wieloklinie??(wymiana wieloklinu) czy rysza sie na krzyzakach ( wymiana krzyzaka) czy krzyzak lata w gniezdzie ( wyrobione gniazdo wymiana walu ew. Regeneracja gniazda ) pyt. Nr.1 dojdziesz metoda prob i bledow bo nikt nie ma pojecia jakie masz felgi przod na kobylki odkrec kolo na szpilki naladauj jakichs podkladek lub obojetnie co zeby zdystansowac kolo ,zaluz kolo i niech ktos pokreci fajerka a ty patrz czy ociera czy nie jak juzsz mial naladowane tyle dystansy ze kola nie zalozysz a dalej bedzie tarlo czeka cie wymiana szpilek i dalej zabawa z dystansowaniem kola mozesz tez isc na latwizne i wspawac ogranicznik skretu
NA wieloklinie:D tam gdzie się skraca i wydłuża(rozumiem, że tam się ten wieloklin znajduje)
Dobry pomysł z nakładaniem podkładek:D
A Czy te dłuższe szpilki dadzą radę??Wiem gdzie kupić, myślałem o takich 15/20 mm.. mam 1.8 is i 31 cali na nowych simexach, więc obawiam się czy nie utnie?powygina? takich dłuższych szpilek.
_________________ Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
zrób ze śrub 10.9 twardosc http://www.sklep.metalsys...odukty&kat=0960 długosc z 80mm i wytrzymaja bez problemu nawet jak dystans 40mm załozysz .jak wybijesz szpiliki z piasty to jak zeszlifujesz łepek tej sruby z jednej strony to bedzie idealnie pasowac w miejsce starej szpilki Z wałem samuraiowskim daj sobie spokuj kup na złomie wał z zuka daj jakiemus slusarzowi niech ci skróci ten wał przetoczy flansze i zrobi otwory pod wał zuka
Hałas, witam kolege mam takie pytanie jak mozna wyciongnoc wał co przekazuie moc ze skrzyni na reduktor bo jest przykrencany kolo reduktora a nie widze nic koło skrzyni i jaki krzyzak silnik 13 rok 2000
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-29, 11:21
pawel napisał/a:
Hałas, witam kolege mam takie pytanie jak mozna wyciongnoc wał co przekazuie moc ze skrzyni na reduktor bo jest przykrencany kolo reduktora a nie widze nic koło skrzyni i jaki krzyzak silnik 13 rok 2000
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum