Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2012 Posty: 159 Skąd: Czaniec
Wysłany: 2017-12-17, 22:43
kurt_ napisał/a:
Radek, ja robiłem tak, tłoczek lekko dot4 smarnąłem, wciągnąłem uszczelniacz od strony rantu (rowka) tłoczka, przeciągnąłem przez całość aż do dna tłoczka, włożyłem w rowek zacisku, delikatnie wsunąłem tłoczek do połowy lub 1/4 (jak nei wchodzi, znaczy wyczyść rdzę:) ). Później ten metalowy pierścionek od "spodu zacisku" wypadł mi środek pierścionka, jedną stronę włożyłem w rowek, środek upchnąłem na siłę, potem delikatnie małym śrubokrętem upychałem drugi koniec.
Co do części, ja brałem
tłoczki: FRENKIT P514201
Reperaturka (gumy etc): D4146 Autofren (bez metalowych tulei)
Zupełnie inaczej:) ja wywlekłem gumę zabezpieczającą na koniec tłoczka samiutki, od razu ją włożyłem w rowek i dopiero wsuwałem tłoczek... Pamiętaj żeby smarnąć dot4 uszczelniacz i tą gumę bo inaczej się namęczysz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum