Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Moro-agent
chupp 
świeżak



Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2016-10-13, 23:09   Moro-agent

Kupiony od leśniczego/emeryta :)
Wyciągnięty z wojska (misje pokojowe... coś tam...). Po remoncie nadwozia. Niestety dość niechlujnie, także kilka poprawek mnie czeka. 80 tyś przebiegu, 1983 rocznik. Klasyk, silnik 1.0 (do sezonu planuję zmienić na coś większego :) )

Mam od 2 miesięcy. Dodałem kilka rzeczy:
Felgi ET-25 + dystanse 30mm
Snorkel
Wieszaki +2'
Poszerzone nadkola
Zderzak + wyciągarka
Drobne oświetlenie :)

Lista planowanych zmian jeszcze dłuuuga...

Kilka fotek:



 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2016-10-13, 23:36   

Bardzo ładnie się prezentuje gratuluję ;-)
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-10-14, 08:55   

Ładna litrówka like
W tych starszych rocznikach jest drobna upierdliwość ze swapowaniem - tunel przy grodzi jest węższy niż w 1,3 i późniejszych 410, i albo trzeba ciąć, żeby upchnąć skrzynię z większym dzwonem sprzęgła (np. od 1,3), albo dać silnik trochę bliżej przodu.
W moim ktoś niestety wybrał tą drugą opcję :roll:
 
     
chupp 
świeżak



Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-10-14, 13:21   

A jaki silnik polecacie? Chciałbym coś trochę mocniejszego, tak żeby pojechać gdzieś dalej w Polskę i nie męczyć się 80km/h :D.

1.9 Turbo Diesel? Jakiś? + skrzynia poloneza? Czy może coś innego :). Będę robił to w zaprzyjaźnionym warsztacie także nie chcę potężnych prac przy swapie.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-10-14, 13:50   

http://samurai.org.pl/vie...t=jakie+silniki
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lena 
świeżak



Wiek: 34
Dołączyła: 31 Sie 2016
Posty: 18
Skąd: Luboń
Wysłany: 2016-10-19, 22:34   

Bardzo ładny samochód :-)
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-10-20, 07:34   

Jeżeli planujesz dalsze wypady to tylko silnik z palety suzuki czyli 1,6 8v wel 16v vitara lub 1,316v jimny,przy jimny praktycznie zero przeróbek ,pasuje na skrzynię i łapy,poloneza bym sobie odpuścił wolna skrzynia ,w teren dobra ale na trasę to już męczarnia
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
chupp 
świeżak



Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-20, 22:44   

egon,

Mam ofertę od gościa na 1,6 16v z Vitary z komputerkiem i całym osprzętem. Podejdzie pod moją skrzynię (4biegowa) i resztę, czy dużo zabawy? Pytam, bo będę robił w serwisie, sam nie dam rady i nie chcę dać drugie tyle co za silnik :D
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-11-21, 06:34   

Pod tą skrzynie to tylko seria chyba ,kup skrzynię piątkę i do 1,6 flanszę ,są na allegro i olx,pod skrzynię piątkę z samuraja to tylko 1,3 podejdzie bez niczego.
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-11-21, 10:08   

Do tego jeszcze zamach, sprzęgło, cienki rozrusznik od samuraia i lista jest z grubsza kompletna :mrgreen:
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-11-21, 17:42   

Każdy swap z 1,0 wiąże się z grubszym motaniem samuraja .
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-11-21, 22:10   

Niewątpliwie, mosty pewnie też za jakiś czas będzie trzeba zeswapować, bo jednak w litrówce delikatniejsze...
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-11-22, 06:45   

ładne 1,0 lepiej zostawić w serii a do motania kupił bym 1,3 na szerokich mostach za jakieś 5000 zł
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
chupp 
świeżak



Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-24, 15:40   

hmmm. dzięki za rady. Chyba serio zostanę przy 1.0 (nie będzie extremalnego terenu) tylko oddam, żeby go doprowadzili do fajnego stanu :) Na gazie pali fajnie, ale idzie zima więc czas zrobić benzynę. Odpala w miarę normalnie na niej, działa, ale jak dam gaz do dechy - gaśnie. Depnę do połowy - to max obroty. Jak delikatnie naciskam to normalnie wchodzi na obroty.
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-11-24, 16:49   

Tym bardziej że z Samuraja robi się powoli klasyk i o zadbane 1,0 jest coraz ciężej na rynku .
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.