Witam!!!! Jak już jesteśmy przy temacie chińszczyzny to jest zapytanie.
Czy ktoś próbował czegoś takiego?
http://allegro.pl/suzuki-...4962227013.html
Chcę zamontować przekazniki żeby odciążyć rogolkę i wkońcu zamontować coś na h4,bo te oryginały mnie słabią tym bardziej że już coraz trudniej te stare żarówki można kupić na byle stacji.
do seryjnych reflektorów można założyć żarowki H4.
Zamiast chińszczyzny proponowałbym zakup reflektorów do golfa II, H4 + postojówka w jednym kloszu.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Te z Golfa też są z Chin, no chyba że starego typu z pryzmatami to hella albo inni renomowani.
Ja mam u siebie z Golfa II, ale trzeba wyciąć kawałek blachy, obudowa jest kwadratowa i nie wchodzi do Samuraja.
Na 90% uważam że z Golfa I wejdzie bez cięcia, bo tamten ma okrągłe mocowanie - sprawdź zanim wytniesz jak ja.
Sam klosz jest identyczny w obydwu przypadkach.
Powodzenia.
Ps. Z przekaźnikami będzie to nawet fajnie świeciło - napięcie na włączonej żarówce powinno być powyżej 13V - czyli jak po ładowaniu.
pisząc o golfowych, myślałem o produkcji rodzimej z Wesema :)
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Ej tam ta przeróbka... nawet gdybyś brał od golfa II to kilka dziurek i wycinka blachy brzeszczotem : )
Odrysowujesz sobie mocowanie na tekturce, przykładasz, odrysowujesz gdzie wyciąć, gdzie dziurki i tyle.
Pasują od Ikarusa, nie od żuka ale to brzydko wygląda i gorzej świeci, mniejszy trochę jest też sam klosz.
Wesem robi także pryzmatowe, fajnie wyglądają jednak te z gładkim szkłem.
polecam wersje Yahoo, tanio i bez pierniczenia. Wszystko pasuje robisz całość operacji w 20min. Nie zapomnij nawiercić dziurek od spodu bo woda tak czy tak wpłynie. No chyba że nie topisz.
Witam wszystkich. Ja właśnie dwa dni temu przerabiałem ten temat. Jak jechałem nocą to miałem wrażenie że dynamo włączyłem i aż oczy bolały od wytrzeszczania żeby co kolwiek zobaczyć. Po pierwsze wyczyściłem lampy (mam oryginalne) od środka i przerobiłem na H4. Jest trochę zabawy ale nie trwało dłużej jak 2-3 godziny. Tanio szybko i co najważniejsze bez problemu mogę wrócić do starego typu, tylko po co? Pilnik w rękę i robimy gniazda do trzech blaszek jakie sa w H4. W żarówkach H4 trzeba każdą blaszke zpiłować o około 2mm i mocowanie na sprężynce spokojnie zatrybia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum