Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 34 Skąd: DLW / DJ
Wysłany: 2015-05-11, 17:54 resory mix
Witam
Mam pękniętą główną lagę w prawym tyle (resory 3 piórowe). Nie są mocno oklapnięte więc wymyśliłem żeby kupić główne, wzmocnione pióro OME i dołożyć dwa pozostałe oryginalne. Z drugiej strony chcę zrobić to samo. Samochód stoi i płacze a nie mam póki co kasy na komplet Lovells'a który i tak jest najtańszy...
Co o tym myślicie? Będzie to działać?
_________________ Im bliżej oryginału tym lepiej!
Sj413'86. Oryginalny gaźnik.dystanse 5mm.obrócone trójkąty. DWM8000
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-05-12, 07:22
Nowe pióro będzie miało mocniejszą parabolę przez co nie ułożysz pozostałych piór. Lepiej kup standard używkę. Potem spokojnie zbieraj na komplet nowych resorów.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-05-12, 10:04
Oryginalne pióra trzeba by przewalcować albo przeklepać, żeby pasowały łukiem do nowego pióra głównego, inaczej szkoda zachodu.
Jakbyś miał do mnie bliżej, to bym Ci to ogarnął.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum