Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Kąt wyprzedzenia zapłonu swift 1,6 16v
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-02-11, 11:04   Kąt wyprzedzenia zapłonu swift 1,6 16v

Witam.
Wujo ma lampe stroboskopową i bede jechał do niego ustawić zapłon. W samuraiu siedzi silnik 1,6 16v ze swifta i nie moge nigdzie znaleść jaki powiniem być kont wyprzedzenia zapłonu.
może coś ktoś wie na ten temat?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-02-11, 11:20   

Zobacz tutaj: http://www.suzukiinfo.com...dekickswift.zip

DOHC ................. 5-7 @ 800-900
SOHC ..................4-6 @ 750

i piszą jeszcze, że "Connect terminals "D" (ground) and "E" (test switch) of monitor coupler." żeby ECU nie korygował kąta.

Jak zwykle, znalazłem coś czego użyteczności nie potrafię zweryfikować więc dobrze jakby ktoś ze starszyzny plemiennej potwierdził lub zdementował.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-02-11, 11:22   

Nie wiem czy pomoze, ale pogladowo vitara 16v ma miec 5 stopni a wydaje mi sie ze starsze swifty tez mialy G16B pod maska ??
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-02-11, 13:12   

podziękował :-)
zapłon ustawiony :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-02-11, 14:47   

A zapiąłeś magiczną zworkę, o której wspomniał Sam? :mrgreen:
W swifcie na czas ustawiania zapłonu trzeba zablokować wyprzedzenie zapłonu przez komputer, bo inaczej nie ustawisz dokładnie.
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-02-11, 15:18   

nie nic nie robiłem. zapłon jest ustwiony lepiej jak był wiec chyba jest dobrze :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-02-11, 17:44   

W moim zapłon był ustawiony na lampę i było ok.
Jednak byłem przy okazji jakiejś innej pierdoły, u takiego z doświadczeniem elektryka samochodowego.
Powiedział i to zrobił - zapłon najlepiej ustawić na wyczucie. Jednak jak wspomniałem mechanik musi być z doświadczeniem, taki który wyszkolił się na starym sprzęcie.
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.