Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Pomoc przy przerabianiu na springi.
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-04, 08:56   

No bardzo ciekawe to co mowisz o tej przedniej blokadzie i mostach z ljta. Mam nadzieje ze sie szybko nie przekonam :D Niemniej jednak zeby kupic u was polsoki samuraiowe to gdzies 4.5 kola wylozyc gdzie mosty z ljta kosztuja 2.5k. Czyli pi razy drzwi odliczajac to co mozna sprzedac roznica 2-2.5k. A chyba nie powiesz ze te wzmacniane od samuraia sie nie ukrecaja bo znajdzie sie tez sporo przykladow gdzie takie cos sie udalo.

[ Dodano: 2015-02-04, 08:57 ]
A no i do tego trzeba jeszcze dolozyc koszt wzmiacniania przedniej glowki bo tez sie sypie. Z tego co kojarze takie cos oferujecie. I dopiero po tym mozna liczyc ze szybko sie nie ukreci.
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2015-02-04, 13:38   

chyba nie da wszystkiego tak zrobi zeby cos sie nie ukręciło/ urwało/ popsuło.

znajdziesz pancerne mosty to poleca waly, wzmocnisz waly to reduktor wybuchnie zawsze jakiś słaby punkt będzie i najlepiej żeby to była jakaś rzecz którą będzie w razie w łatwo i szybko wymienić takie moje zdanie.
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 50
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-05, 06:23   

pacmano napisał/a:
No bardzo ciekawe to co mowisz o tej przedniej blokadzie i mostach z ljta. Mam nadzieje ze sie szybko nie przekonam :D Niemniej jednak zeby kupic u was polsoki samuraiowe to gdzies 4.5 kola wylozyc gdzie mosty z ljta kosztuja 2.5k. Czyli pi razy drzwi odliczajac to co mozna sprzedac roznica 2-2.5k. A chyba nie powiesz ze te wzmacniane od samuraia sie nie ukrecaja bo znajdzie sie tez sporo przykladow gdzie takie cos sie udalo.

[ Dodano: 2015-02-04, 08:57 ]
A no i do tego trzeba jeszcze dolozyc koszt wzmiacniania przedniej glowki bo tez sie sypie. Z tego co kojarze takie cos oferujecie. I dopiero po tym mozna liczyc ze szybko sie nie ukreci.


Półosie to maks 2200 głowka jakies 400 . A blokade i tak trzeba kupić :(

Do toyoty pólosie tez kosztują i tak samo bebny z tyłu. I podstawa -waga :(
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-05, 07:15   

Spoko. Wiesz ze zawsze rozchodzi sie o kase :D Mi na etapie decydowania co chce, wyszlo, ze taniej i perspektywiczniej bedzie wlozyc jednak toyote. Czas pokaze ;)

A za te 2200 to przod tylko czy na cale auto ? Bo mam wrazenie ze tylko przod ;) Gdzies mi sie tez obilo ze montujecie vitare na tyl.

Wracajac do poprzedniej strony, to co tam siedzi za silnik w tym czarnym?
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-05, 15:48   

Kwadrat a ile takie uzbrojone mosty z LJ orientacyjnie ważą?
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 50
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-06, 05:59   

pacmano napisał/a:
Spoko. Wiesz ze zawsze rozchodzi sie o kase :D Mi na etapie decydowania co chce, wyszlo, ze taniej i perspektywiczniej bedzie wlozyc jednak toyote. Czas pokaze ;)

A za te 2200 to przod tylko czy na cale auto ? Bo mam wrazenie ze tylko przod ;) Gdzies mi sie tez obilo ze montujecie vitare na tyl.

Wracajac do poprzedniej strony, to co tam siedzi za silnik w tym czarnym?


w czarnej suzuce 1,9 TDI 180km i 400 Nm :)
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2015-03-12, 20:35   

KRZYKKU napisał/a:
Kwadrat a ile takie uzbrojone mosty z LJ orientacyjnie ważą?


podbijam pytanie
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 50
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-03-13, 21:56   

kurcze nie chce mi sie ich targać na wagę . Ale we dwóch to przedni ciągniesz po ziemi :(
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-03-13, 22:10   

jeden od lj waży w przybliżeniu tyle co dwa z suki, do tego dochodzi to, że żeby mieć taki prześwit jak ja mam przy mostach samuraiowych przy 33", będziesz musiał założyć co najmniej 35", czyli koszty rosną ;-)

ale jak wiadomo idealnego rozwiązania nie ma i każdy robi jak lubi :mrgreen:
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-03-13, 22:32   

Aż nie wierze ze dwa razy są cięższe te z toyoty.
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-03-13, 22:41   

napisałem w przybliżeniu, ale miałem okazję nosić różne mosty i różnica między samuraiowymi a z LJ, parcha k160, Y60, czy range rovera, jest ogromna
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-03-13, 22:51   

Macie tu http://suzuki.info.pl/for...t=4338&start=15

Z tego co piszą różnica 35 kilo na moście, w tym przedni 95 kg z tarczami i drazkami, tylny z bebnami 80. Przypuszczam że to waga takich ściągnięty z auta. Tam jeszcze trochę metalu jest do usunięcia niepotrzebnego.

Wiec juz nie spinajcie z ta waga ;-) Obspawanie mostu samuraia tez dodaje kg ale jakoś nikt o tym nie mówi.
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-03-13, 23:01   

zapraszam
przyjdź, a zorganizuję Ci test gdzie będziesz mógł się przejechać lekkim samuraiem i ciężkim... oczywiście bez windy, bo przy jeździe na wyciągarce, to żadna różnica ;)

35kg+35kg (czyli most tył i przód), daje już 70 kg, dodatkowo większe opony, to też kilka kg, do tego nie wiem jaki planujesz zawias, ale jak jakieś kute radiusy np z landrovera, lub toyoty, to kolejne 40 kg na komplecie ... i jak tak dalej będziesz dokładał, to się może okazać, że bez sensu było się pchać w te mosty, bo szybciej i taniej by było zbudować sobie auto na LJ70 :mrgreen:


ps. przecież to Ty się spinasz, że wszystko inne jest be, a mosty od LJ, cacy :-P
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-03-14, 07:24   

To moze mi przypomniesz gdzie napisalem ze wszystko jest be, a tylko toyota super? Chcialbym sobie zrobic na suzuce, wszystko fajnie. Tylko ze jak podliczylem sobie koszty polosi, przelozen, oraz obu blokad to mi wyszlo ze jest taniej na toyocie zrobic, co mi sie potwierdzilo. A ze teraz sie prawie wszedzie z wyciagarkami scigasz wiec te 100kg wiecej bedzie az taka roznice robic? W takich realiach to nie stanowi az takiego problemu. Przy jezdzie bez wyciagarki wiadomo, rozwiazanie jak najlzejsze jest najlepsze.
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2015-03-14, 08:11   

Ale wojna...dajcie siana popiszmy o innych rozwiązaniach bo temat mostów samurajowych na forum jest już oklepany :-)

czy seryjne mosty toyota wytrzymaja 35 cala ?
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-03-14, 08:15   

E tam wojna. Zwykła wymiana zdań na temat w stylu co lepsze. Wiec można go ciągnąć i ciągnąć. Tylko ze chyba chomik się urazil o to ze napisałem żeby nie spianali o wagę.

Mosty z lj70 wytrzymują 35 cali.
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-03-14, 08:27   

gdzie tam się obraził :mrgreen:

po prostu moja racja jest mojsza niż Twojsza i tyle :-P

na szczęście jest jeszcze trochę naprawdę fajnych rajdów bez wyciągarek, przynajmniej w moich okolicach, więc mam gdzie jeździć.
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2015-03-14, 08:33   

ja mam jeszcze jedno tylko pytanie jaka cena za dwa mosty LJ70 to okazja?
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-03-14, 09:02   

Spoko. Powiem tak, ja jestem obecnie zadowolony z rezultatu :P Niech sobie waza wiecej ;)

Co do mostow. Jak kupisz dwa sprawne za 2k to bedzie wtedy okazja. Ale troche mozesz sie naszukac :P Ceny chyba tak 2,5 w gore. Wszystko zalezy od stanu. Jak ci przyjdzie remontowac dyfry to sie zrobi juz nie fajnie z kasa.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-03-14, 12:56   

W moim skromnym rozumowaniu to raczej styl jazdy i podatność kierowcy na ciśnienie powinna być wyznacznikiem do wyboru mostów.
Jeśli jeździ się z głową i nie na rajdach to optymalne rozwiązanie: mosty oryginalne na wzmocnionych półosiach wytrzymają 33" przy czym jak dla mnie to raczej już maksymalny rozmiar koła dla Samca. Oczywiście jeśli mówimy o zmocie to pojęcie maksymalny nie istnieje i wtedy wybierając powyżej 33" raczej obowiązkowo mosty muszą być szersze więc wyboru wielkiego nie mamy jeśli nie nastawiamy się na budowę pomnika tym bardziej że zmotą to raczej na ciśnieniu się jeździ.

To co preferuje Chomik powinno być promowane a nie jest :-( dzisiaj offroad to ciąganie się na linach na wyścigi a nie jazda terenowa w której nieraz trzeba coś kopnąć, logicznie pomyśleć gdzie by tu trapa podłożyć czy którędy przejechać "dawaj ku..wa najwyżej winda..." a gdzie to cholera... dokąd tak gnać? to ma być przyjemne więc proponuję nie jednemu zostawić wyciągarkę w domu i przejechać trasę ze świadomością że zależy to od nas czy damy radę. Spierdzielisz to kopaj łopatą i wtedy jest najzabawniej, najlepiej wspominam jazdy seryjnym samcem, było zwyczajnie najciekawiej, nieraz ręce opadały w bezsilności a teraz... wszystko sprowadza się do znalezienia drzewa lub nabicia kotwicy. Jazda bez wyciągarki odbiera pewność siebie i zmusza do refleksji nad tym jak targć kierę czy deptać w pedały.

przepraszam za offtop.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.