Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
płyta po wyciagarke
yaroo82 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: szy
Wysłany: 2015-02-04, 14:50   płyta po wyciagarke

Witam,

Szukam zdjec poglądowych, pomysłu , jak zrobić płyte po wyciagarke DW 10000 , ale tak zeby "został" oryginalny zderzak.

Na pewno wiecie jak taka płyte zrobic :)


Pozdrawiam.
 
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-02-04, 16:43   

A chłodnica ma zostać w oryginalnym miejscu??
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2015-02-04, 17:30   

Hej.
Mam dw 12000 mam zamocowaną do ramy w org zderzaku, bez ruszania chłodnicy. W zderzaku oczywiście otwór na linę. Poszukam zdjęć, albo zrobię. Postaram je wstawić , nie zawsze mi się udaje :lol:
Płytę kupiłem org
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
yaroo82 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: szy
Wysłany: 2015-02-05, 08:51   

Tak , chciałbym zeby chłodnica została na miejscu.
Czekam na zdjecia od kolegi.

Gdybym przedłużył rame wkładając mniejszy profil do profilu ramy i go przykrecił , około 25 cm długi , i miedzy te przedłużenia wspawał blache 6 mm ?
wytrzyma to ?

I jeszcze jedno , zamówiłem DWM 10000 , a naklejka na wyciągarce DWM 12 000 . Co jest grane ?

Kupiona w Inter Cars ....


Pozdr.
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-05, 09:06   

No jak dostales mocniejsza za free to chyba nie ma tragedii? :P
 
     
yaroo82 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: szy
Wysłany: 2015-02-05, 09:13   

na pudełku zaznaczone DWM 10000 , 12 V itd , a naklejka na wyciągarce DWM 12000.

tylko lepiej :)

Jest jakaś róznica miedzy nimi ? czy chińczyk pomylił naklejki ?

Pozdr.

[ Dodano: 2015-02-05, 09:33 ]
zdjęcia

[ Dodano: 2015-02-05, 09:34 ]
zdj 2
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-05, 09:41   

Cos fotki sie nie dodaly. Nie sprawdzalem ale przypuszczam ze roznica jest raczej tylko w mocniejszym silniku, a przekladnia ta sama. Ale warto potwierdzic ;)
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2074
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-02-05, 11:12   

yaroo82 napisał/a:
na pudełku zaznaczone DWM 10000 , 12 V itd , a naklejka na wyciągarce DWM 12000.

tylko lepiej :)

A uciąg rzeczywisty pewnie na poziomie 8000 :mrgreen:
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2015-02-05, 16:25   

Takie zdjęcia.

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
yaroo82 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: szy
Wysłany: 2015-02-06, 08:34   

witaj Olo,

Ciekawy patent, te kątowniki wytrzymują ?

Nie ma problemów ze jest "rozciętą " poprzeczka ramy ?

Jak patrze na mój zgnity zderzak , i nowego dw.... az się prosi inny zderzak .

Może macie cos ciekawego do sprzedania ?



Pozdr.
 
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2015-02-06, 17:55   

Rama zdrowa to i kątowniki wytrzymują.W sumie to nie katownik tylko blacha gięta, ale to prawie to samo. Zamiast rury jest płyta od wyciągarki skręcona do katowników i dodatkowo pod spodem profil na uchwyty i hak holowniczy. Minął rok, trochę ciągałem i wyciągałem się i nic nie urwało się. ;-)
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
Arek2828_2A 
rozgadany
Arek28


Wiek: 46
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 121
Skąd: Gryfów Śl.
Wysłany: 2015-02-06, 19:24   

ja mam podobnie na 12000lbs naklejka 13000lbs na silniku z boku 12000lbs tylko w karcie gwar. jest naklejka nr. zgodny z silnikiem a na tej stronie ze sprzęgłem 13000lbs inny nr.co tu grane dzwonie do tego sklepu niby spoko tylko jak by sie coś stało to co będzie?
 
     
bobekdawca 
świeżak


Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 17
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-09-21, 09:52   

Macie jakieś przygody z nie oryginalnym z zderzakiem plus wyciągarą i niebieskimi?

Chciałbym u siebie zamontować wyciągarkę ale po lekturze w prawie nie wiem czy gra jest tego warta. Czy nie lepiej jak kolega wmontować wszystko w oryginalny zderzak oraz kangur i mieć jeden problem mniej.

Myślałem tez żeby zrobić zderzak z kilku rur i ładnie go przykryć i zamaskować oryginalnym, ale wszytko jak na razie w fazie planów.
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-09-21, 17:13   

Generalnie, im mniej widać tym lepiej.
A w razie "W" w trzy ejuh tłumaczenia mniej, bo przy "W" zabawa się kończy.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-09-23, 08:06   

bobekdawca napisał/a:
Macie jakieś przygody z nie oryginalnym z zderzakiem plus wyciągarą i niebieskimi?

Nie wiem jak jest w innych powiatach (co kraj to obyczaj), u mnie w Płocku nie czepiamy się takich rzeczy co nie znaczy że są "legalne". Pojazd wychodzący z fabryki ma homologację pozwalająca poruszać mu się po drogach. Generalnie każda ingerencja w jego budowę (np. zderzak) powoduje utratę tej homologacji - ale to tylko teoria, w praktyce nikt nie czepia się, jeżeli zmian dokonuje się z głową. Mnóstwo jest przecież całych body-kitów do osobówek zmieniających zupełnie wygląd aut i nikt za to DR nie zatrzymuje. Grunt to nie przesadzić. Dla mnie to normalne, że terenówka ma stalowy zderzak i wyciągarkę, więc się tego nie czepiam. Ważne, żeby był względnie bezpieczny czyli np. bez wystających ostrych elementów. A co w przypadku zdarzenia drogowego? My nie zwracamy na to uwagi, ale jeżeli poszkodowany weźmie "papuge" to już może być różnie, chociażby z braku homologacji.
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-09-23, 08:36   

Przepisy coś niecoś mówią na ten temat - samochód zarejestrowany w PL po raz pierwszy po 20 listopada 2007 nie może mieć żadnego dodatkowego żelaza, jeśli nie zostało homologowane do tegoż samochodu, a homologowane w zasadzie nie istnieje, więc po tej kluczowej dacie lepiej nie przeginać z opancerzeniem.
Co do homologacji, to obowiązuje ona producenta albo dystrybutora wprowadzającego produkt na rynek, nie ma natomiast obowiązku homologowania produktu wytworzonego jednostkowo na własne potrzeby.
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-09-23, 10:23   

Didymos napisał/a:
nie może mieć żadnego dodatkowego żelaza, jeśli nie zostało homologowane do tegoż samochodu

Didymos napisał/a:
nie ma natomiast obowiązku homologowania produktu wytworzonego jednostkowo na własne potrzeby

Obowiązku nie ma, ale jak sam napisałeś, nie możesz go założyć.
Jak ktoś będzie chciał, to się przyczepi i za zmiany konstrukcyjne dowód poleci do urzędu.
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
bobekdawca 
świeżak


Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 17
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-09-23, 12:25   

Zgadzam się z wami.

Z mojej wcześniejszej lektury wnioski mam takie same. Wszystko zależy od jednostki i od sytuacji. Prawnie nie można bez homologacji po 2007, ale jednak przeglądy przechodzi. Na drodze w terenówce to wygląda normalnie i elegancko oraz nie budzi zastrzeżeń, bo w końcu to terenówa.

Tak jak nadro wspomniałeś
nadro napisał/a:
jeżeli poszkodowany weźmie "papuge" to już może być różnie, chociażby z braku homologacji.

Także w razie nieszczęścia trzeba liczyć na przychylność losu, bo w przeciwnym razie można mieć przeprawę ale instytucjonalną. ;-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.