Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Wyciągarka Escape evo ewx-qf
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-05, 19:51   Wyciągarka Escape evo ewx-qf

Pochwalę się tym jedynie ze wczoraj zamówiłem sobie wyciągarke w szekla4x4 i dziś już jest u mnie jutro na aucie montuje:-) przepraszam że reklamuje ten sklep ale myślę że zasługuje na jakąś reklamę z mojej strony, szybko sprawnie tanio i solidnie Polecam, https://docs.google.com/file/d/0B4LMj9sNm5EoWW9sUzgzcGhDZVU/edit?usp=docslist_api

A co do tematu czekam nadal na drugi przelew miał dziś puścić lub jutro rano zobaczymy
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
Ostatnio zmieniony przez Myszon 2015-02-06, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-02-06, 06:51   

w pierwszym Czesiowym poście przewinęła się "szekla" więc może lepiej, że teraz jest wyjaśninie, że oni nie są be ;-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-06, 06:59   

Dokladnie. Chodzi o to jak powinna być sprawa załatwiona zamawiasz i na drugi dzień masz bez zbędnego pierdzielenia,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 07:03   

Z checia bym sobie porownal jak ten escape chodzi w porownaniu z grzechotnikiem na xp/bowmotorze . Bo te papierowe dane jakos mnie nie przekonuja ;)
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-06, 11:05   

ja mam escape evo ewx-qf najszybszą 21metrów na minute, dziś testowałem faktycznie zwija bardzo szybko coś około napewno 21 metrów, wyciągarka wygląda baardzo solidnie, nie słyszałem jeszcze żeby ktoś nażekał na escapy
https://www.youtube.com/w...em-upload_owner
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-06, 11:43   

Ciekaw jest jak pod obciążeniem nawija ;)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-06, 12:38   

Ja mam Titanium Monster Renegade, też niby szybka, katalogowo 18/min. mierzyłem ze stoperem w ręce nawija 16/min. oczywiście na pusto, w tej Twojej jest szybsza przekładnia bo zdaje się 80:1 jak się nie mylę a Monster ma 178:1 - to z pamięci mogłem się delikatnie pomylić. Masz też mocniejszy silnik ale pod obciążeniem zwolni znacznie - tak z prostej mechaniki - cudów nie ma. W zeszłym roku wahałem się właśnie nad nią tylko że Zbyszek oferował przełożenie 110:1 pewnie ciut inny model bo widzę to jakaś nowość, z rozmowy z nim odpuściłem jednak z uwagi na obciążenie instalacji elektrycznej. Fajne dźwięki wydaje pod obciążeniem.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 12:46   

No szybka przekladnia to szybko zwija. Zobaczymy co ten silnik powie jak bedzie musial wydrzec z bagienka. I tez kwestia wytrzymalosci tej przekladni.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-06, 13:17   

Ja ze swojej jestem zadowolony nawet bardzo, szybko drze i stosunkowo mało zwalnia przy dużym obciążeniu, te chińskie pseudo 12000lbs ale do samca i tak z dużą nadwyżką, zblocze zbędne. Kiedyś skręcę filma jak radzi w bagnie.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 13:34   

No ale o Titaniumach to slyszalem ze sie pala ;) To wszystko wychodzi jak bierzesz taka winde na rajd gdzie jest sporo wiecej wyciagania niz upalanie w niedziele z kolegami.
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-06, 13:44   

REP8000 ciągnie samca pod górę w piachu pod korzenie z zablokowanym ręcznym (4 koła:D) bez zająknięcia.
Duży świadkiem :)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-06, 14:09   

a myślisz że Escape i Titanium to że z innej fabryki? laugh co najwyżej zza płotu chińskiego, faktem jest że chińczyki się różnią podzespołami bo o tym decyduje importer, są gorsze i lepsze ale... sam rozumiesz
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 14:58   

Wpadnie Zibi zaraz i cie uswiadomi ze maja lepsze ;)
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-06, 15:04   

zacytuję sam siebie " faktem jest że chińczyki się różnią podzespołami bo o tym decyduje importer, są gorsze i lepsze"

no przecie pisze że lepsze :mrgreen:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-02-06, 16:17   

ta winda ma służyć jako asekuracja wiec spokojnie wystarczy :-)
myśle ze cieżko przy mechaniku to ona nie bedzie miała :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Uh Lala 
mechanik



Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 03 Mar 2014
Posty: 581
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-02-06, 19:42   

KRZYKKU napisał/a:
Fajne dźwięki wydaje pod obciążeniem.


Krzykku jesteś fetyszystą mechanicznych dźwięków :) Kiedyś coś pisałeś o rozruszniku jakimś chyba? :D
_________________
...Wilczyca...
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-06, 20:03   

Lala normalnie co za pamięć :mrgreen:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-07, 07:45   

Silnik wyciągarki ma 8,6KM przełożenie 80:1, wczoraj już zamontowalem w bagnie nie testowałem ale cztery koła zablokowane i ciągnie w miarę szybko, dane na stronie zibiego są jak najbardziej prawdziwe, tak jak rumun pisał, potrzebna mi ona do asekuracji, może w niedzielę przetestuje z Rumunem wtedy coś więcej napiszę, Damianwwy ma kingone 9500 też do asekuracji ale na ostatnim rajdzie wyciagalismy się nią do tyłu z mega bagna i bez kłopotu dawała radę
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-02-07, 18:41   

Jeszcze z moje doświadczenia to proponuje ją jeszcze rozebrać i dobrze przesmarować, moja kupina bezpośrednio na wyciagarki.pl w przekładni miała sucho, trochę pomazane tylko smarem, mimo że producent/importer zapewniał na dużym forum, że wszystkie przechodzą przegląd zerowy, moja widocznie się gdzieś zapodziała w magazynie chyba, i owszem dźwięki wydawała do pierwszego mojego przeglądu wydawała podobne, ale jak ją podrzędnie przesmarowałem i wepchnąłem smaru w każdą wolną szparę to teraz chodzi cichutko a nie jak by ktoś mieszał w wiadrze ze śrubkami.
Po za tym jak smar w przekładni jest wszędzie to niema gdzie wejść woda.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-07, 19:16   

Wrzucam zeby link nie zginal. Opis na ruskiej stronie wersji z przekladnia 110:1.

http://yr4x4.ru/techno/ru...a_ewx9500q.html

Jak wspomnial gdzies 4x4terenowiec, silnik tam jest 8.6km input/ 3.8km output.

Dla porownania info o zwijaniu:

Kod:

Obciazenie (lbs)     Szybkosc zwijania (M/s)     Pobór mocyA
0                    15,3                                90
454 (1000)           13                                  160
1814 (4000)          5,2                                 250
2722 (6000)          3,6                                 340
3629 (8000)          2,9                                 400
4309 (9500)          2,7                                 480


A tutaj WARN 9.5 Xp (156:1, output 6.0Km)

Kod:

[Kg]        M/s      A
0          11.6     70
910        5.1      75
1810       3.9      262
2720       3.1      335
3630       2.7      425
4310       2.3      480
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.