Witam, koledzy mam pytanie jak jest z oringiem aparatu zapłonowego???? Trzeba kupowac z serwisu czy to jest normalny oring ze sklepu z łożyskami? Ma ktoś może wymiary tego oringa?????
Z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam!
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Jeśli nie zapomnę to jutro zmierzę bo mam wyjęty aparat. A oring może być ze sklepu z łożyskami ten z serwisu niczym sie nie różni poza ładnym woreczkiem.
Jeśli będziesz kupował i nie będzie dokładnie takiego to kupuj mniejszy, nigdy większy ( o średnicę całego oringu mi chodzi), zawsze się rozciągnie a jesli kupisz większy będzie się podwijał i nie będzie dobrze.
Oring, po zdjęciu z aparatu 27,3 x 3,3 ale jest już odkształcony i przekrój nie jest okrągły. Rowek na aparacie w który wchodzi oring to 27 x 22,1 x 4
BM
_________________ Suzuki SJ413 - "wielkie" małe auto
Witam.
Zmierzyłem ale kolega wyżej mnie uprzedził
Kup 27 na 3,3 i będzie idealnie. u mnie oring był dość mocno zgnieciony a trzymał dobrze wiec jesli by nie mieli 3,3 to 3 też będzie ok.
Wiek: 102 Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 69 Skąd: Krk
Wysłany: 2015-02-21, 23:34
Wszystko fajnie ale obawiam się że mylicie ze sobą dwa różne fakty . kolega tam wyżej podał link do oringa ' podstawy aparatu zapłonowego' czyli tego dużego między podstawą a silnikiem a wy podajecie tutaj wymiary oringa tego małego który jest między aparatem a podstawą... A pro po tego to nie wie ktoś może czy ten duży oring mieszy podstawą a silnikiem to trzeba kupować oryginalny czy można kupic w sklepie z łożyskami podając wymiary ?
[ Dodano: 2015-02-22, 09:08 ]
chyba ze ta podstawe mozna na silikonie osadzic?
Wszystko fajnie ale obawiam się że mylicie ze sobą dwa różne fakty . kolega tam wyżej podał link do oringa ' podstawy aparatu zapłonowego' czyli tego dużego między podstawą a silnikiem a wy podajecie tutaj wymiary oringa tego małego który jest między aparatem a podstawą... A pro po tego to nie wie ktoś może czy ten duży oring mieszy podstawą a silnikiem to trzeba kupować oryginalny czy można kupic w sklepie z łożyskami podając wymiary ?
Pytanie było o wymiary "oringu aparatu zapłonowego" a nie oringu pomiędzy podstawą a głowicą.
Przy okazji, to akurat uszczelnienie (pomiędzy podstawą a głowicą) jest nieruchome i możesz je dodatkowo przy składaniu posmarować silikonem.
BM
_________________ Suzuki SJ413 - "wielkie" małe auto
Wiek: 102 Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 69 Skąd: Krk
Wysłany: 2015-02-22, 13:21
Tak rozumiem ale ktos tam podał link do sklepu i w tym linku akurat był ten drugi oring a nie ten o który chodziło.... , mi właśnie cieknie między głowicą a podstawą więc skoro mówisz że silikon moze być to tak też zrobię :)
Hmmm trochę namieszałem, oczywiście chodzi o ten oring między głowicą a aparatem. Nie sprecyzowałem konkretnie o co mi chodzi. Musze go kupić przed demontażem stąd moje zapytanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum