Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
korektor siły hamowania
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2017-01-31, 08:24   

Witam; Potrzebuję dostać te schematy http://catalog.mdetali.ru/suzuki strona mi nie działa. Czy ma ktoś może jakiś inny link do tego?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-01-31, 10:12   

megazip.net wyklikaj sobie samuraia, sa te same obrazki :)
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
RadioOp 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 88
Skąd: Świerklaniec
Wysłany: 2017-02-01, 16:45   

Czym zatykacie niepotrzebne wyjście na trójniku podczas wywalania korektora? Odpowietrznik na odpowiedni gwint się nada?
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-02, 21:07   

Kulka, nit aluminiowy, dedykowana zaslepka 10x1, co Ci tam się zamarzy.
Jak spasuje odpowietrznik, to jak najbardziej, VW chyba ma 10x1.

[ Dodano: 2017-02-02, 21:24 ]
O taki... http://przewody-hamulcowe...nik-odp-05.html
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-02-04, 18:30   

Ja wywaliłem wszystko. Nic nie zaślepiałem.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
RadioOp 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 88
Skąd: Świerklaniec
Wysłany: 2017-02-05, 21:39   

To chyba niemożliwe w moim układzie. Do korektora biegnie przewód od pompy i powrót na przednie zaciski. Domyślam się, że zaślepiamy powrót na drugą sekcję.
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-06, 14:37   

Jeździsz asfalt czy teren?
Jak asfalt, to zostaw korektor.
Star to stary wyjadacz, u niego nieważne jak, byle bokiem i do przodu, więc i bez korektora da radę.
Do standardowych zastosowań zostaw korektor.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-02-06, 17:16   

Buli nie śmiej się wywaliłem go po kupnie auta bo walił w ch.... Jakieś 8 lat go nie mam. Asfaltem dużo nawijam. Kwestia przyzwyczajenia. Nie pamiętam jak bomusiał bym obadać pod autem. Ale wiem że jeden tylko przewód mi idzie na tył rozfzielony trójnikiem z matiza bo mam dwa lewe cylinderki.Przodu nie pamiętam ale chyba podobnie
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-06, 20:18   

Czy ja się śmieję? Masz wyrobiona technikę jazdy, gdzie tu szyderstwo?
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
RadioOp 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 88
Skąd: Świerklaniec
Wysłany: 2017-02-06, 22:06   

Jeżdżę głównie asfalt, ale podobno bębny bez korektora i tak są słabe (oczywiście i tak po każdej zmianie jeżdżę na na rolki pomierzyć).
Błędnie myślałem, że cieknie korektor ale puściły znowu cylinderki (TRW po 3 miesiącach).
Mimo wszystko korektor chyba zmienię na polonezowy przy okazji zmiany pompy na vitare (informacji o kompatybilności brak, ale będę walczyć).
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-02-06, 22:52   

Jak tam chcesz. Ja nie zauważam żeby coś źle się jeździło. A masz te nieszczęsne cylinderki który jeden robi za rozdział?
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-02-07, 08:35   

Radio, bez korektora siły hamowania hamulce tylne nie slabna, korektor ma uniemożliwić zablokowanie tylnego hamulca przy hamowaniu, coby Cie dupa Suki nie wyprzedziła.
Problem z tymi hamulcem, to często niedzialajacy samoregulator szczęk. Jak źle działa, to powoduje długi skok tloczkow cylinderka, albo wręcz odwrotnie, brak luzu między okladzina a bebnem. W pierwszym wypadku pedal często jest bardzo niski, albo na dwa razy. Reanimacji tego ustrojstwa to średni temat, to rozwiązanie nie nadaje się na dłuższą metę do zastosowań terenowych. Nadmienie tylko, że ten temat był opisywany i polemika na temat TYCH korektorow już się odbyła.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-02-07, 17:06   

Amen, idźcie w pokoju
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-09-21, 21:41   

Siema,

Odkopie trochę temat.

Przymierzam się do zmiany na tarcze z tyłu u siebie i się zastanawiam jak działa korektor tzn co którym przewodem płynie. Mam układ aisina czyli do korektora dochodzą dwa przewody a od dołu wychodzi jeden na tył + odpowietrznik. Jak bym miał dobrze działający korektor to ciul nie ma problemu ale muszę go wymienić i nie wiem jakiego korektora szukać bo nie wiem czym są te dwa przewody co wchodzą do korektora.

Jak ktoś ma gdzieś jakąś fotkę jak ma to u siebie zrobione ale przy układzie japońskim aisina to bym też poprosił.

Pozdro
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-09-21, 22:20   

yenko.... manual strony 402 i 403 :D mam Ci zrobić fotki tego? :D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-09-21, 22:36   

no przecież się nie możesz nudzić :) nie pozwolę Ci żebyś czego zapomniał musisz ćwiczyć mózgownice :)
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-09-21, 22:43   

https://imgur.com/a/4IsM9 <ziew...znudzony>
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-09-22, 11:37   

te bazgroly i tak mi nic nie mówią
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-09-22, 11:48   

Zachowaj spokój, gdy uczeń będzie gotów pojawi się nauczyciel :idea:
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-09-22, 15:47   

Nie wnikając zbytnio w szczegóły techniczne, bo te są w instrukcji, to jeden przewód dochodzący do korektora jest od obwodu przednich hamulców, drugi od tylnych (bezpośrednio się nie łączą, tj. płyn się nie miesza).
Jak chcesz sobie zapakować np. regulowanego ręcznie wilwooda, to przewód od przedniego obwodu trzeba zaślepić (najlepiej przy trójniku, tj. szóstniku :mrgreen: ), a korektor wpiąć szeregowo w przewód tylnych hamulców.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.