Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Reduktor od 1.0 czy pasuje p&p?
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2015-02-27, 12:19   Reduktor od 1.0 czy pasuje p&p?

Cześć Wszystkim

Czy reduktor od litrowego samuraja będzie pasował P&P do 1,3??
I czy będzie wolniejszy od oryginału tj.będzie robił robotę w terenie?

Czy pozostaje tylko przeróbka dwóch reduktorów i zrobienie wolniejszego.

Pozdrawiam
michał
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-02-27, 12:39   

Pasuje plug&play, problem pojawia sie gdy asz reczny w kolach i chcesz miec na reduktorze, tutaj bedzie troche rzezby albo po prostu dokupiene kilku drobiazgow.

1.0 jest wolniejszy o 10.6% na Low range wiec niewiele ale zawsze cos. na High range 14%

Polecam zapoznac sie z tematem i wszelkie pytania kierowac do Kolegi Slavok

Rob.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-02-27, 12:58   

starego typu reduktor od litrówki nie będzie pasował plug and play, ponieważ ma mniejszą flanszę od przedniego napędu i trzeba kombinować albo z wałem, albo z przejściówką.
Nowszego typu pasuje, ale tak jak Lexx napisał, wszystko masz opisane tu: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1917 lub pytaj Slavoka, bo to maestro reduktorów :-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-02-27, 14:33   Re: Reduktor od 1.0 czy pasuje p&p?

dymek84 napisał/a:
Cześć Wszystkim

Czy reduktor od litrowego samuraja będzie pasował P&P do 1,3??
I czy będzie wolniejszy od oryginału tj.będzie robił robotę w terenie?

Czy pozostaje tylko przeróbka dwóch reduktorów i zrobienie wolniejszego.

Pozdrawiam
michał


To samo w terenie, ale zdecydowanie taniej będzie jak włożysz w mosty 3,9 z 413.
Dodatkową zaletą jest odciążenie całego układu przeniesienia napędu.
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2015-02-28, 08:00   

Dodam że o ile 3,9 z SJ413 praktycznie nie istnieje na rynku, to jest mnóstwo tylnych główek 3,9 od jimny :-)
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-02-28, 14:59   

KSikorski napisał/a:
Dodam że o ile 3,9 z SJ413 praktycznie nie istnieje na rynku, to jest mnóstwo tylnych główek 3,9 od jimny :-)


Przesadzasz Krzychu. Można kupić kompletny wąski most w cenie samego dyfra z jamnika.
No ale faktem jest, że te z 413 mają ze 20 lat więcej.
 
     
MCsel 
rozgadany



Wiek: 33
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 129
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2015-02-28, 15:38   

Własnie ściągnąłem takie mosty ze swojej suczki, dodatkowo z mocowaniami SPOA. lezą w garazu i czekają na nowego właściciela :)
_________________
Suzuki Samurai GTI, tryby 5.125, Spring, 32' SIMEX

--------------------------------------------------------
O tym co u mnie, kiedy nie jeżdżę Samuraiem

https://www.facebook.com/maksel.krzysztof
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.