Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-30, 00:04 pierwszy i to Samurai
Wszystko zaczęło się od swifta 4wd, kupionego za symboliczne 120zł z walniętą głowicą, który miał trafić na szrot. Po kilku modyfikacjach: podniesieniu, wymianie silnika, wzmocnieniu zderzaka i montażu lpg okazało się, że brakuje reduktora i ograniczone są dość mocno modyfikacje terenowe. Swift sprzedany i tak 3 lata temu kupiłem kuzyna oczywiście ze stajni suzuki - Samurai-a, bo po co wyważać otwarte drzwi.
Spędzone kilka miesięcy poszukiwań i przejechane pół Polski (samurai z Busko Zdrój) ale wreszcie jazda terenowa nabrała nowego znaczenia. Samurai totalnie seryjny z 92 roku na szerokich mostach bez dachu na szosówkach sprowadzony z Włoch z padniętym gaźnikiem.
Tak więc pierwszy mod to gaźnik pony, później: wieszaki +2cale, bodylift 5cm, simexokopie 235/75/15, 0,5cm dystans + odwrócony trójkąt, polibusze zielone.
Przez rok nic się nie zmieniło, aż wreszcie zabrałem się za przełożenia z vitary, sprzęgło na spieku, zawias lovellsa no i blokade na tył LR150 oraz kompletna rewitalizacja mostów itp. poniżej projekt schemat osłony zbiornika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum