Długo się przymierzałem i chyba przyszedł czas żeby się pochwalić moją Suza vel Calminiac
Suzuki Samurai 1.3 z 1989r na szerokich mostach. Gaźnik calmini, sprzęgło wzmocnione calmini, reduktor calmini (z tym reduktorem już kupiłem i jeszcze nie zweryfikowałem jaki, możliwości są dwie 5,14:1 lub 6,5:1), lift +5" full calmini bez SPOA, koło maxxis mudzilla 31x11,5x15 + dotz et -35.
Zastanawialem sie nad nim wczesniej.Za ile go w koncu wytargales.Ja zaproponowalem 8tys.Ale w koncu zrezygnowalem....Bo gaznik,bo daleko,bo kalmini naklejka a reszta nie wiadomo,bo niby nowe a wlasciciel tego nie robil sie okazalo tylko poprzedni itd....
Mam u siebie ta sama zawieche i robi robote. Bedziesz zadowolony ale o szybkim pomykaniu po werpach zapomnij. Mnie juz nosi i mysle o zmianie na springa.
_________________ Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
q4k3r, nie wytargałem bo to mój i ja go sprzedać chciałem, a że same pierdołowate oferty były jak twoja (bez obrazy :) )to nie sprzedałem bo za darmo go nie oddam.
Manolo, mam dokładnie te same myśli, zawiecho jest nowe, pare razy w terenie było a twardy jest jak sam skur(&*^%$(& i też mi już springi chodzą po głowie choć podobno jak założę windę i koło na zapas to będzie latać aż miło i z czasem się ułoży, choć na moim reduktorze to myślę że i 33" by śmigały tylko nie wiem czy silnik pociągnie:)
No nie byla to oferta zycia :) Nie obrazam sie.Spoko.Zamulales za bardzo z tym nowe nowe,nie wiem itd itd ....
Co do springow ja tez sie nad nimi zastanawialem.W piatek odbieram sprzeta z przerobek.Doszly rewolwery i miekkie resory.Zobaczymy jak bedzie lazil.Jak chu..o to wstawiam zawieche na springach.
q4k3r, choć na moim reduktorze to myślę że i 33" by śmigały tylko nie wiem czy silnik pociągnie:)
Nie pociągnie, zarówno silnik jak i bebechy w mostach :)
Pewnie masz racje, ze mnie taki znawca jak z koziej...no tak czy siak, ale zdziwiło mnie mega to że na moim reduktorze w terenie spokojnie nawet na 4 biegu mogę jeździć i silnik się nie męczy, ale z czystego lenistwa nie chce mi się sprawdzić jakie tam są przełożenia nawet :)
Z resorami to jest u mnie poprostu , dramat jeden wielki jeśli chodzi o komfort to bliższe by było stwierdzenie walka o życie na wyebach (dobrze że jest szmata na dachu) więc springi coraz bliżej tylko mam problem którego nie wiem jak rozwiązać a mianowicie przy moich kapciach miejsca na wahacz z przodu....praktycznie nie ma i nie mam pojęcia co z tym zrobic bo kółka są nowe szkoda ich gonić teraz
...o mam problem którego nie wiem jak rozwiązać a mianowicie przy moich kapciach miejsca na wahacz z przodu....praktycznie nie ma i nie mam pojęcia co z tym zrobic bo kółka są nowe szkoda ich gonić teraz
możesz zrobić wahacze rurowe i poprowadzić je bezpośrednio pod ramą. Pooglądaj jak ma ogarnięte to Maver, Zajxt, Kiszka.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum