Skoro ceny się nie czepiamy, to dodam od siebie tylko, że obserwuję to ogłoszenie i pojawia się już od dawna.
Jak wyżej, cudów nie wymyślimy bez oględzin na miejscu.
Takiemu specjaliście nie trzeba opowiadać oczywistych rzeczy takich jak:
- w Samim najważniejsza jest rama (stan);
- silnik diesla nie może kopcić na biało i żeby nie był ciepły po przyjeździe na miejsce;
- mały purchelek na wierzchu karoserii = duża dziura pod spodem (a widzę ich tam trochę);
- ważna jest też kompletność egzemplarza bo części nieeksploatacyjne zaczynają być drogie do tych aut;
Jeżeli jest kompletny, rama zdrowa i silnik ok. to po foto widać, że jest to tylko dobra baza do odbudowy.
Odbudowa to już niestety nie są małe koszty (realnie od 10 tys. zł. w nieskończoność).
Dlatego egzemplarze po jakiejś tam renowacji kosztują od 25 tys. zł.
Moje zdanie:
po fotkach to w tym przypadku może zadziałać tylko CCC czyli Cena Czyni Cuda.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2020-08-17, 14:29
:D no proszę jaka oferta, prawie jak na show upie, za 200 żetonów do obejrzenia podwozie! :)
ale szczerze mówiąc to jak już taka propozycja to ja bym optował za opcją wideo nie lajw tylko po oględzinach. Każdy ma inne oko i co innego sprawdza, dla mnie ważne pierwsze wrażenie - goł/noł goł i jak goł to ja się ubieram i jadę oględzinować. Głównie zależy mi na tym by nie robić setek kilometrów w celach turystycznych.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
rozglądam się powoli za pierwszym samim.
Prawdę mówiąc najchętniej bym przygarnął coś bliskiego serii, ew lekki lift i zarzucone opony AT, ale chwilowo znajduję albo mocno porobione auta, albo takie po których widać, że ruda na starość się wcale nie uspokaja :P
Budżet max myślę 20k gdyby miał być w pełni zrobiony, a z nieba zstąpił anioł i zapewnił, że będzie dobrze
Przez w pełni zrobionego rozumiem odświeżenie budy/ramy, zdrowy piec, lifta, opony AT i zderzaki z windą : )
Boję się trochę, że większość tych zrobionych ma nałożonego raptora, albo cobrę. Z tego co ogarniam temat, jak ktoś źle to nałożył, to zacznie odchodzić/pękać, a jak nie została dobrze przepędzona ruda i zakonserwowana blacha, to dosyć późno zobaczę, że pod spodem nic nie ma :P Nie jestem pewien na ile słusznie.
Tutaj poza umaszczeniem wszystko fajnie - cena i wyposażenie, ale... Czemu ten zderzak tył jest taki podkulony? To normalne jest?
Pardon jeżeli pytania są cokolwiek ogólne, albo wkraczają na terytorium głupich/'użyj szukajki' ale jestem z Łodzi i jak mam zawijać 9h busem w jedną stronę, a potem wracać podobnie, to pierwiej bym chciał się poradzić ile mogę
Wolę serię niby, bo początki podróżnicze raczej będą skromne i dziwnie na wyrost z windą jeździć po okolicy, ale wszystko zmierza w stronę bardziej dzikich solo wypadów, więc i dodatkami nie pogardzę, jak wcześniej wpadną
tego za 12k kiedyś oglądałem przed robotą, było wszystko zgniłe co się dało ale wtedy chciał za niego 5k (2 lata temu) tył jakoś nie spasowany a o tym zderzaku to nawet nie będę się wypowiadał xD
Ten za 19 wygląda spoko, szkoda że nie ma żadnej foty od spodu
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2020-12-10, 09:43
Samochodów malowanych raptorem/cobrą, biteksem, czy barankiem unikałbym jak ognia.
Ten za 19 k też mi się bardziej widzi (z wyjątkiem orurowania), ale gruntowne oględziny wskazane.
Też chciałbym móc ich uniknąć, ale niestety do tej pory albo znajduję gruzy do roboty, albo cabrio, albo raptory, albo... bardzo dobrze i ładnie zrobione auta, ale za +-30k w serii, a to jednak dla mnie za dużo szczególnie że to będzie pierwszy Sami i nie jestem pewien czy w przyszłości jednak na coś większego się nie będę musiał przerzucić
Podpytałem warsztat który się zajmuje blacharką jak dużą przeszkodą jest ta powłoka gdybym chciał u nich potem to auto robić - zobaczymy co odpiszą, najwyżej zostaje mi czekanie na czystego samiego i ominięcie tego sezonu urlopowego
W międzyczasie, przedstawiam wam kolejnego kandydata
Prawdę mówiąc mi się podoba całkiem, mimo że jest pokryty z zewnątrz, wewnątrz i na ramie tym ustrojstwem :/
Co sądzicie o cenie tho, nie jest cokolwiek wysoka?
Brak zdjęć z roboty raptorem, cieknąca pompa hamulcowa, sprzęgło na wykończeniu, krótkie OC/PT (styczeń/marzec)
Gaźnik.
Wgięty zderzak - filigranowy zdaje się, bo przy lekkim uderzeniu w drzewo się zawinął i uderzył w karoserię - no i właśnie, uderzony jest z przodu
Mnie na czuja to idzie pod 10k wartości, ale też nie jestem obeznany zbyt dobrze w cenach i nie chciałbym kogoś opluć proponując tyle
Samce raczej tanieć nie będą :)
Raptor to chyba najlepszy lakier na terenówkę, każdy sami rdzewieje, z takim raptorem to pewnie z 2-3 lata zanim coś wyjdzie. Zawsze można zabrać mały gumowy młotek i puknąć tu i tam, będzie widać czy coś jest nie tak.
Jak masz zamiar i tak po lesie śmigać to zaraz tu coś urwiesz tu porysujesz tu wyrwiesz :P
Pomógł: 15 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2020-12-11, 16:14
Zderzaka to on w ogóle nie ma ma tylko Kangura, łatwo go pogiąć szczególnie w kontakcie z drzewem. Po samym uszkodzeniu narożnika (błotnika) widać, że był ulepiony ze szpachli. Z fajnych rzeczy to: Koła, snorkel, fajny bagażnik z ledem, i chyba wszystko co można odczytać z opisu i zdjęć.
W przyszłym tygodniu w weekend najprawdopodobniej jadę oglądnąć samuraja w okolice Rybnika. Szukam kogoś najlepiej z okolicznych terenów do pomocy w oględzinach - oczywiście odpłatnie.
podpytać chciałbym Was o opinie:
https://www.olx.pl/oferta...html#f324e745b5
Nie przeszkadza mi, że ma padnięty silnik. Może ktoś już widział, oglądał albo słyszał o wozie?
Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2019 Posty: 267 Skąd: Egiertowo
Wysłany: 2021-02-11, 06:07
pawtre - o ile dobrze widzę jest na wąskich mostach - lepiej szukaj czegoś na szerokich. Do weryfikacji na wykrzyżu czy te króciutkie przewody hamulcowe wystarczą. Auto ma zrobiony lift budy - co przy takim rozstawie kół pogarsza jego właściwości (Wyżej środek ciężkości). Nie ma podparcia dla płyty bagażnika - nie woziłbym cięższych rzeczy na pace :) Tył masz jeszcze na bębnach więc będziesz musiał to zrobić sam... Lift 2.5' na profesjonalnych częściach wygląda mi na wymianę wieszaków... Auto stoi już jakiś czas... jeszcze w ubiegłym roku go widziałem. Koszt wymiany silnika jest zależny od regionu i motoru jaki wybierzesz - może być to 5k - może 3k (jak zrobisz sam) a możesz wydać i 10k... niemniej lepiej zadzwoń i dopytaj się o szczegóły:
1. Jakie zawieszenie zastosował (resory i amortyzatory).
2. Rozmiar kół na aucie i tych dodatkowych.
3. Jaką nową wyciągarkę wsadził do tego auta. (lina syntetyczna jak widze)
4. Co z tematami eksploatacyjnymi kiedy wymieniał oleje etc.
5. Temat półosi - seria czy wzmacniane.
6. Niech podeśle Ci więcej zdjęć "Nowego dachu" - zobacz czy nie jest lipnie założony.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2021-02-11, 08:31
To nie jest samurai, a sj410 - najsłabsza, najdelikatniejsza wersja ze wszystkich samuraiopodobnych.
Ja bym w to nie wszedł, a już szczególnie za taką kasę, tj. na pewno kasy i pracy tam jest napakowane, ale to ciągle 410-ka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum