Autor
Wiadomość
krzyszaj
krzyszaj
rozgadany KrzysZaj
Wiek: 43 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 122 Skąd: Podlasie Brańsk
zajxt
mechanik
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 553 Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2013-01-28, 21:20
Witam afgany mocna sprawa,a co z silnikiem
Zawias
Expert
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-01-28, 21:32
Pewnie sie wymieni ...
_________________ Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
krzyszaj
rozgadany KrzysZaj
Wiek: 43 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 122 Skąd: Podlasie Brańsk
Wysłany: 2013-01-29, 16:05
przelozenia mostow 5,3 reduktor 4,16 oponki na razie 31/10,5/15 jak skoncze od kumpla zarzuce 31/15,5/15 i zobacze jak to bedzie robic
sokratesb
Specjalista Off-top King
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-01-29, 19:31
A jak z wałami?
Bo nawet jak pomotane, to czy przy takiej szerokości nie pójdzie coś w reduktorze? To dość duże opory są, bo jakby to przeliczyć na nasz typowy rozmiar, to szerokość 390.
Didymos
Expert SJ416
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-01-30, 09:44
Mosty mają duże przełożenie, to obciążenie wałów i reduktora maleje.
Dany44
mechanik
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2013-01-30, 10:02
Ładna Suzka..... taka na mój styl robiona
Ja zmierzam do podobnego wyglądu z tym, że u mnie wersja a la`Discovery.
_________________ SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
Radek1977
stały bywalec semi green
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2012 Posty: 159 Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-02-02, 19:17
Mam pytanko - jak mocowales te gmowe poszerzenia oryginalnych poszerzen ? Moglbys tez jakas fotke podeslac jak to wyglada?
krzyszaj
rozgadany KrzysZaj
Wiek: 43 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 122 Skąd: Podlasie Brańsk
wisniowy21
zapaleniec
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Lip 2012 Posty: 336 Skąd: Brańsk
Wysłany: 2013-02-03, 12:35
potworek
KRZYKKU
mechanik lubię terenówki
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 590 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-03-12, 16:18
ruskaja maszina Panie piękna rzecz te mosty oby Ci się kupy trzymały jak najdłużej, marzyła mi się taka kompliacja, napisz coś jak to wagowo Cię wyszło.
_________________ Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster
www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
krzyszaj
rozgadany KrzysZaj
Wiek: 43 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 122 Skąd: Podlasie Brańsk
Wysłany: 2013-03-23, 08:45
jestem bardzo zadowolony tam gdzie wszyscy juz wisza na mostach ja jade dalej z tylu blokada 100% dzis montuje nowe opony 33/13,5/15 mudzilla powino byc jeszcze lepjej
http://www.youtube.com/watch?v=VmAaP7brsgU
na filomie jeszcze na 31/10,5/15 ale mosty juz afgany
_________________ KAIMAN 33/12.5/15 4,16 AFGANY BLOKADY TORSEN PRZÓD I TYŁ MECHANIK BRDM 1.6
wisniowy21
zapaleniec
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Lip 2012 Posty: 336 Skąd: Brańsk
Wysłany: 2013-03-23, 08:59
:D
_________________ BYŁ :( 1,9 D przeszczep Poldolot
BYŁ: Jeep Cherokee xj 4.0
Jest : Samurai 1.4 Rover, Sprężyny itp.
Death1985
stary wyjadacz
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-03-23, 15:54
No ladne cacko a mozesz zrobic zdjecie przed i po zalozeniu nowych kap jestm ciekawy ile sie podniesie jeszcze do gory
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
czesio6969
pomocnik mechanika ToMa off-road
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2011 Posty: 430 Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-03-23, 16:13
jestem ciekaw ile ma od ziemi do głowki przy 31 calach i przy wiekszych
_________________ Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
sokratesb
Specjalista Off-top King
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-23, 17:42
Teraz to na tych 33 calach i afganach będziesz miał prawie taki prześwit:
Będziesz chyba robił większe koleiny niż patrol na 35 calach... :>
czesio6969
pomocnik mechanika ToMa off-road
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2011 Posty: 430 Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-03-23, 18:04
patrol na 35 calach ma taki prześwit jak samurai na 33 z org mostami
_________________ Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
Hałas
Specjalista GaDzik evo I
Pomógł: 31 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Lut 2012 Posty: 1241 Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-03-23, 18:05
A tak na spokojnie jakieś wady, uwagi itp. już wypatrzyłeś? co byś poprawił? może zwolnicy jednak mało? Drugi raz byś w to szedł?
wisniowy21
zapaleniec
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Lip 2012 Posty: 336 Skąd: Brańsk
Wysłany: 2013-03-23, 21:19
Krzyszaja teraz chyba nie będzie , ale z tego co byliśmy to wszystko ok, na kinetyku jak szarpie kogoś to rusza z 3 :D
_________________ BYŁ :( 1,9 D przeszczep Poldolot
BYŁ: Jeep Cherokee xj 4.0
Jest : Samurai 1.4 Rover, Sprężyny itp.
sokratesb
Specjalista Off-top King
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-23, 21:30
No czyli 33" na afaganach ze zwolnicami, to będzie chyba więcej od patrola na 35, nie?