suzuka... patrzYł...będzesz patrzYł na poduszki pod reduktorem i oby były w porządku a nad resorami nie ma co główkować. kombinacja jakaś:)
joj [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-22, 10:32
W samochodzie nie mają prawa występować dwa rodzaje resorów na jednej osi! sprawa bezdyskusyjna, a najwyraźniej poprzedni właściciel był na tyle skąpy, że kombinował na maksa, dlatego nie lubię kupować aut od Polaków (z całym szacunkiem dla siebie i innych Polaków), Szwaby przynajmniej wymieniają nowe - nie kombinują (może nie potrafią )
Gdy kupowałem mojego w Szwabii, to o mało nie wszedłem do niego przez otwory w błotnikach, ale zawieszenie było jak nówka!!! większość części była nowa, a blacharka to pierdół... i jeszcze jedna zaleta - płaciłem coś koło 50EU (privat), SJ Samurai Safari dach, 7 lat temu, a teraz? w Polsce stoi do dziś koło 6kilo pln
Dokładnie koledzy , ale napisałem ze dzid bylem u kumpla co tez ma samurai i ma 2 tylne resory z pól okrągłymi piórami a ja mam jedno z pół okrągłymi a drugi z kwadratowymi
no to mamy racje czy nie mamy, skoro kolega ma 2 tylne resory z pół okrągłymi a ty masz jedno z okrągłymi a 2gie z kwadratowymi to znaczy, że masz coś zdrutowane, zresztą nie bardzo rozumiem co to znaczy półokrągłe pióra.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
chodzi pewnie o zakończenia piór które w oryginale są półokrągłe, reszta to kombinowane lagi.
joj [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-22, 22:29
Suzuka 4x4 napisał/a:
KPW??
że o co chodzi? masz kwadratowe resory półokrągłe o kształcie trójkątów odwróconych do góry nogami?! a twój kolega czesze pióra, to ma półokrągłe ???
KI CZORT???
chodzi Ci o krawędzie piór? zaokrąglane i proste???
ufff, tylko bez stresu joj, tylko bez stresu...
[ Dodano: 2011-04-22, 22:32 ]
apropos tych O-M-E, to niezły hak na klientów znaleźli - lewy i prawy, jak źle założysz to kicha i po gwarancji, tylko jak wiadomo który jest który? sami pewnie nie wiedzą do momentu reklamacji..., wówczas powiesz ten, a oni - nie to ten drugi, do widzenia!
e chłopie takimi zaokrągleniami to się nie przejmuj ;) jak spełnia swoją funkcję to ok :)
a co do ome to jest tak że kierowca jedzie zawsze a pasażer już nie dlatego jest ome lewy i prawy :) gość w wadowicach mi to tłumaczył i na jednym masz "X" a na drugim "O" :)
w resorach liczy się ilość piór i ich grubość/długość jak jest taka sama to olej sprawę, resory masz różne bo pewnie w przeszłości jeden się złamał i ktoś go wymienił.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum