Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Myszon
2015-11-13, 08:40
Samurai na dluże trasy
stjepanejro 
świeżak


Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 1
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-11-12, 23:03   Samurai na dluże trasy

Witam,
Planuje zakup Samuraia poniewaz zakochalem sie w nim w mig. Odpowiada mi koncepcja prostego malego auta ktore nie boi sie błota i do ktorego moge wpakowac mojego ubłoconego mokrego psa nie płaczac że zniszczy wnętrze ;) Mam pytanie jakimi egzeplarzami powinienem sie interesować albo jakie przerobki są konieczne aby Samurai nadawal sie na dlugie trasy, wiem ze luksusow nie ma ale czy da sie osiagnac poziom komfortu i bezpieczenstwa ktory pozwoli zwiedzic dalsze zakątki europy czy nawet świata ??;)
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-13, 00:33   

Odezwij się do kolegi @hohler, ostatnio zrobił 7300 km Samurai'em ;-)
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-11-13, 10:06   

Dać się da, maluchami też ludzie jeździli do Grecji, ale po co się męczyć, jak są do tego lepsze auta.
Samurai to zero dynamiki i zero komfortu, a gratów w środku mieści się mniej, niż na turystycznym motocyklu :mrgreen: (z wyjątkiem longa).
Oczywiście można wprowadzić różne modyfikacje, żeby temu zaradzić, ale taniej wyjdzie zakup np. vitary, która komfort i dynamikę ma w standardzie, ma też jeden szczegół, który imho dużo bardziej predysponuje ją do długich przelotów - reduktor ma przełożenie szosowe 1:1, a nie zredukowane, jak w samuraiu i nie musi mielić oleju zespołem kół zębatych, doprowadzając go niemal do wrzenia.
Jeśli już koniecznie musi być samurai, to pod kątem wyprawowym bardziej widziałbym longa, szczególnie z takim nadmuchanym hardtopem, jak np. ma @She.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-11-13, 12:48   

Jeszcze dodam, że wersja Coily ma w standardzie sprezynowe zawieszenie, co poprawia komfort jazdy.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.