Padł altek 55A seryjny zmierzony był i nie ładował po umyciu silnika znowu ładował, wymieniłem w nim szczotkotrzymacz na nowy bo szczotki były zużyte i zaklejone brudem. Dziś zamontowałem, podłączyłem i lipa... pokazuje na mierniku 11.86V w samurai'owym alternatorze regulator napięcia jest razem z szczotkami?? czy to ta mała osobna kostka na zewnątrz?? Wieczorem wkleję foty do zobrazowania
Ostatnio zmieniony przez Junior 2014-12-10, 16:20, w całości zmieniany 1 raz
[ Dodano: 2014-12-10, 22:38 ]
tak wyglądały szczotki... po lewej z napisem "topran" - to szczotkotrzymacz z regulatorem razem (tak mi sie przynajmniej wydaje) a ta mała czarna kostka z kabelkiem???
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-11, 10:24
Junior jak już takie remonty sadzisz to weź sobie kup 2m porządnego, grubego kabla i zarób sobie nowe solidne oczka i wyglancuj na połysk miejsca połączeń. Po nastu latach użytkowania czort wie w jakim stanie są oryginały. Majątku nie rozpuścisz a z pewnością zrobisz dobrze alternatorowi.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 34 Skąd: DLW / DJ
Wysłany: 2015-12-03, 18:31
Kupiłem alternator od Forda Transita 2,5 D i mam pytanie który kabel gdzie podłączyć?
Akumulator wsadziłem centre futurę bo założyłem wyciągarkę, kupiłem kabel od malucha do alternatora do aku (grubszy i mniejsza strata) i wiem że on idzie do B+. Pozostałe kable które były wpięte w starej kostce pewnie w pozostałe wolne dwa miejsca w transitowym...
Wie ktoś który gdzie?... bo z schematu nie mogę dojść który gdzie....
nie chcę zakładać nowego tematu :)
_________________ Im bliżej oryginału tym lepiej!
Sj413'86. Oryginalny gaźnik.dystanse 5mm.obrócone trójkąty. DWM8000
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum