Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Ile to kosztuje?!
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-03, 22:33   Ile to kosztuje?!

Witam, witam
Pytanie mam. Z tego co się orientuję, niektórzy klubowicze mają położony lakier na swoich maszynach. I tu moje pytanie; Ile mi beknie jakiś warsztat za wypiaskowanie i zabezpieczenie ramy oraz położenie nowego lakieru? Pomińmy cenę za sam lakier, bo to załatwię, chodzi o usługę. Bo bardzo mnie zastanawia ile kosztuje taka usługa. Szukałem info na ten temat i nie mogę nic znaleźć. A może macie jakichś zaufanych ludzi co powiedzą konkret cenę? Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i pomoc ;-)
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-11-03, 22:48   

Dużo,żeby nie powiedzieć b.dużo.Ja wolałbym zmienić ramę na drugą.Jak jeszcze Ci nie przeszło zadzwoń do warsztatów servis 4x4.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-11-03, 23:16   

Z tego, co się orientuję, to w pewnym serwisie 4x4 z okolic Bydgoszczy, taka usługa, tj. zdjęcie budy z ramy, ogołocenie ramy z wszelakich gratów, piaskowanie, ewentualne łatanie, porządne zabezpieczenie i poskładanie śmietnika do kupy, to koszt rzędu 5-6 kzł.
Co uważam za bardzo przyzwoitą stawkę, zważywszy na zakres i upierdliwość robót.
To jest cena za samą regenerację ramy w autach typu partol/pajero, w samuraiu rama się nie psuje.
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 07:04   

5-6 To fajna cena. Znalazłbyś namiary? Ja wyczaiłem lakiernie w Sosnowcu to powiedzieli mi ze 8-10 tys, to kurde mnie zatkalo.
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 07:51   

Dzwoń do Adama vel Klarensa ;-)
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-11-04, 09:14   

Link - to ten, ale wygląda na to, że cena trochę podskoczyła, odkąd ostatni raz miałem z tym styczność, za to w standardzie jest ocynk ogniowy.
Tu jest taniej, a tu tak samo drogo.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-11-04, 11:00   

Polozenie nowego lakieru, drobne poprawki blacharskie, i wszystkie przygotowki to spokojnie Ci wyjdzie 10k, tyle bede musial dac za pomalowanie plaskacza jak nie lepiej.
Ramy w samcach sa zdecydowanie ich najmocniejsza strona.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Aksag 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 116
Skąd: GKA
Wysłany: 2015-11-04, 11:29   

Lexx napisał/a:
Polozenie nowego lakieru, drobne poprawki blacharskie, i wszystkie przygotowki to spokojnie Ci wyjdzie 10k, tyle bede musial dac za pomalowanie plaskacza jak nie lepiej.
Ramy w samcach sa zdecydowanie ich najmocniejsza strona.


Lexx dobrze mówi bez 10k w kieszeni niema co się zabierać za blacharkę z lakierowaniem. Przerabiałem to u mnie i samo przygotowanie z lakierowaniem 5,5k jako usługa nie licząc materiałów i blacharki, piaskowania itp. :-P A zdjęcie z ramy i rozbiórkę robiłem sam.
_________________
Samurai Cabrio 92r. 1,3I seria / odwrócone trójkąty / wieszaki +2"/ wspomaganie
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 13:50   

No to widze uczta dla bogatych. A pomijajac robte ramy to ile za usluge lakierowania budy? nie liczec materialow :-D
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-11-04, 13:58   

5k i tylko w gorze porzadne zrobiona bez poprawek.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 14:09   

ok, dzięki za odpowiedzi, wreszcie człowiek się orientuje trochę :-)
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-11-04, 14:13   

Jakbym mial tyle wolnej kasy to .... zalozylbym coilovery zamiast robic blacharke :D No ale mam inne priorytety pod katem samochodu hehe
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 15:47   

no też prawda, ale jednak zależy jak się sprawę postrzega, bo ja lubię mieć ładny wóz wizualnie ale żeby i jechał dobrze :) Niestety to wszystko kosztuje, ale potem jaka satysfakcja jak wszystkim się podoba :mrgreen:
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-11-04, 17:57   

Gołąb4x4 napisał/a:
ale potem jaka satysfakcja jak wszystkim się podoba :mrgreen:


Oj, wszystkim nie dogodzisz. Najbezpieczniej, ale i chyba najtrudniej robić sobie dobrze :) Tyle, że wówczas masz pewność, że się nie rozczarujesz :D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 18:40   

hahahaha :mrgreen:
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Driffter 
świeżak


Wiek: 42
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2015-11-04, 20:15   

Hej. Od wielu lat mam tu magików parających się Suzuki, Nissanami oraz ruskimi i takie koszta w samuraju za:
-piaskowanie, drobne poprawki, podkładowanie, malowanie ramy: ok 4500 zł z materiałem,
-naprawa blacharsko-lakiernicza budy, dużo łatek, materiału, spawanie, podkładowanie, lakierowanie: ok 3800zł z materiałem,
- drobne naprawy budy oraz ramy wraz z konserwacją ramy oraz częściowym lakierowaniem budy/ramy od 2500 zł.

Jak coś to pisać..
_________________
Let the good times roll
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04, 22:45   

no to fajne ceny, zapamiętam i gdy nadejdzie dzień sądu, odezwę się :mrgreen:
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-11-04, 23:09   

mnie jak by naszła ochota na malowanie to sobie przygotuje z grubsza wyspawam tu i tam na przyczepę i do malowania. Ale kolor to jest na końcu- potem w krzaki i po zachwycie.Te ceny to zbijają z nóg które podajecie
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-05, 06:46   

Starscream napisał/a:
Ale kolor to jest na końcu- potem w krzaki i po zachwycie.

No jeśli kładziesz lakier to może i tak. Ja tu myślę o farbie jaką się maluje pojazdy militarne. Dzięki temu że to farba to właśnie będzie trwałe :-)
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-11-05, 08:04   

Gołąb4x4 napisał/a:
Starscream napisał/a:
Ale kolor to jest na końcu- potem w krzaki i po zachwycie.

No jeśli kładziesz lakier to może i tak. Ja tu myślę o farbie jaką się maluje pojazdy militarne. Dzięki temu że to farba to właśnie będzie trwałe :-)


Gryzie mi się trochę ta konwencja..... wydawania kilkunastu tysięcy na regeneracje ramy i budy a przy tym malowanie karoserii farbą a nie lakierem i cioraniem auta po krzakach.
Ja porywając się na takie roboty i takie wydatki (oczywiście jeśli już to robię większość rzeczy sam) stworzyłbym fajną bulwarówkę do jeżdżenia na zloty i dookoła komina a w zimie kiedy na drogach sól trzymał bym w ogrzewanym garażu pod pierzynką....
Jeśli auto miało by jeździć w terenie zgodnie z przeznaczeniem to raczej omijał bym z daleka takie wydatki, a kasę przeznaczył na mocniejszy motor, lepsze koła, blokady i wzmacniane półosie przeguby itp.
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.