Czy ktoś zakładał łożyska 6207 2RS C3 z fabryki w Kraśniku? Zastanawiam się czy jest sens dołożyć o 1/3 więcej i zainwestować w SKF'y, ale nie mam porównania co do żywotności jednych i drugich.
A ktoś jeszcze nie robi w Chnach?
Z oficjalnej strony SKF:
Kod:
Currently, SKF China has 18 manufacturing sites in China (including PEER), with products ranging from various types of bearings, seals, lubricants and mechatronic products, etc.
Kontynuując rozważania na temat obsługi eksploatacyjnej tylnego mostu - czy ktoś zauważył jakąś znaczącą różnicę w trwałości/ działaniu uszczelniaczy z metalowym korpusem (takie jak te z ASO) w porównaniu do tych w całości oblanych gumą? Czyli - czy warto płacić więcej?
czy ktoś zauważył jakąś znaczącą różnicę w trwałości/ działaniu uszczelniaczy z metalowym korpusem (takie jak te z ASO) w porównaniu do tych w całości oblanych gumą? Czyli - czy warto płacić więcej?
Nie ma różnicy w trwałości.
A jaka jest różnica w cenie? 50gr?
czy ktoś zauważył jakąś znaczącą różnicę w trwałości/ działaniu uszczelniaczy z metalowym korpusem (takie jak te z ASO) w porównaniu do tych w całości oblanych gumą? Czyli - czy warto płacić więcej?
Nie ma różnicy w trwałości.
A jaka jest różnica w cenie? 50gr?
To zależy od kogo i co porównamy Na Allegro metalowe z aso około 30 zł, zwykły 20 zł, a w firmie handlującej głównie takimi rzeczami 10 zł (o ile nie pomieszałem czegoś przeglądając katalog. http://www.oring.pl/public.php/catalog?id=3 48x62x10 Simering AO TC NBR) Jeśli taka różnica w cenie nie robi większej różnicy w trwałości, to wolał bym zostawić sobie więcej gotówki na paliwo
Wiek: 36 Dołączył: 14 Maj 2015 Posty: 12 Skąd: Rzeszów/Nosówka
Wysłany: 2015-11-08, 17:19
A ja zakładałem zwykle nie metalowe i płaciłem cos po 4zł za sztukę w sklepie zajmującym się wyłącznie takimi rzeczami. Narazie jest ok nie widać różnicy chyba że w cenie.
Tak naprawdę to te gumowe też mają w środku blaszkę więc są niby lepsze a tak naprawdę to nie ma żadnej różnicy. W uszczelniaczach ważne są średnice i ilość warg, no i są jeszcze odwrotnie uszczelniające, w samuraju jeśli się nie mylę na wyjściu skrzyni jest taki.
Pozdrawiam.
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 28 Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-07, 14:10
To ja mam pytanie z innej beczki. Przy nabijaniu pierścienia zabezpieczającego uszkodziła mi się na łożysku blaszka osłaniająca kulki łożyska (pierścień był za słabo nagrzany i musiałem go z powrotem zbić). Blaszke założyłem żeby była ale widać że nie przylega tylko odstaje. Moge tak to wsadzić w pochwe mostu czy ni huhu mam tak nie robić bo zrobie sobie kuku jakieś podczas jazdy ?
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2016-01-07, 14:20
Załóż nowe łożysko
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
.... Przy nabijaniu pierścienia zabezpieczającego uszkodziła mi się na łożysku blaszka osłaniająca kulki łożyska (pierścień był za słabo nagrzany i musiałem go z powrotem zbić).
jak strona wewnętrzna to bym zostawił jak jest, jak zewnętrzna to tez można zostawią ale szybko padnie/zatrze się bo najdzie do niego syfu.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 28 Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-07, 15:36
No właśnie jest to strona wewnętrzna (od strony dyfra). Teoretycznie ta blaszka jest przytrzymywana/dociskana przez uszczelniacz. Dalej też nie poleci bo jest przecież osłona łożyska za uszczelniaczem. A jak troche oleju z dyfra naleci to będzie lepsze smarowanie :). Najwyżej wcześniej będzie podlegać wymianie.
Ja nie mam blaszek wewnętrznych. Dodatkowo zrobiłem kalamitki między uszczelniaczem a łożyskiem. Ładuje tam smaru do pełna. Łożyska (chińskie JAPKO) mają już rok i mają się dobrze. Smar zapewnia całkowitą wodoodporność łożysk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum