Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
felgi z beadlockiem
Vector 
rozgadany


Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-26, 15:24   felgi z beadlockiem

Witam
Czy felgi z beadlockiem są warte swojej ceny? Polecacie to, czy nie koniecznie?
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-02-26, 15:34   

Ogolnie jakies beadlock sie przydaje. Czy to metalowy czy gumowy ;)
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-02-26, 15:46   

przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-02-26, 16:07   

Mysle ze chodzi glownie o uszczelnienie
 
     
Vector 
rozgadany


Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-26, 16:25   

Ale ogólnie, podnosi to dzielność terenową trochę nie? Bo można wrzucić sobie w oponki dużo mniejsze ciśnienie niż koledzy.
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-02-26, 17:49   

Kup sobie lepiej blokade. Beadlocki zostaw na koniec.
 
     
Vector 
rozgadany


Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-26, 18:34   

ok :->
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-02-26, 19:19   

Jak masz w miarę wąskie felgi np. oryginały 5,5" i założysz na nie szumexy 10,5" szerokości to spokojnie można jeżdzić na 1 atm i mniej więc ten zakup zostawił bym na koniec
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-02-26, 21:31   

SamNaSamZSam napisał/a:
przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O


guma ma to do siebie ze się poddaje, jakby było mniej śrub to by się nie udało uszczelnić opony.
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-02-26, 23:23   

kurian napisał/a:
SamNaSamZSam napisał/a:
przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O


guma ma to do siebie ze się poddaje, jakby było mniej śrub to by się nie udało uszczelnić opony.



Hummer h1 z US Army ma 8 srub i trzyma szczelnosc, tylko ze felga jest pewnie z blachy 8mm albo lepiej, nasze beadlocki to max 4mm wiec zeby zachowac sztywnosc i docelowo jak koledzy pisali szczelnosc to trzeba nasrac srubek.
_________________
606468554
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2016-02-27, 10:27   

moziembl napisał/a:
Jak masz w miarę wąskie felgi np. oryginały 5,5" i założysz na nie szumexy 10,5" szerokości to spokojnie można jeżdzić na 1 atm i mniej więc ten zakup zostawił bym na koniec

Przy 235/75r15 i feldze 7"szerokiej w terenie nie mam strachu przy 0.9 - 1.0 atm.
Poza kumulacją w Bieszczadach (2 zdjęte opony na odcinku 1km :mrgreen: ) tylko raz rozszczelniłem gume.
także, jak ktoś nie chce schodzić niżej z ciśnieniem to nie ma co pedalizować a kase jak już wyżej ktoś wspomniał - przełożenia w mostach/reduktorze, silnik, blokady a felgi zostawić sobie na sam koniec ;-)
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-02-27, 11:44   

Do tego te wszystkie szumeksowe nalewki wcale nie pracuja lepiej na mniejszym cisnieniu.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 73
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2016-02-27, 13:59   

żle wykonany albo za duży beadlock (mozna na takie natrafic na olx )narobi wiecej szkody niz pozytku bo prowadzi to do uszkodzenia opony
 
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-02-28, 00:22   

pacmano napisał/a:
Do tego te wszystkie szumeksowe nalewki wcale nie pracuja lepiej na mniejszym cisnieniu.


Globgumowy simex, nie ugina się pod samuraiem nawet przy ciśnieniu 0atm, prawda Junior?
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-02-29, 18:01   

A nie lepiej dać dętki, jak mam u siebie włożone dętki i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby opona zeszła . Najtańsza opcja.
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
lukawa 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 198
Skąd: Szklarska Poręba
Wysłany: 2016-03-01, 07:31   

Dętki nie są tak "wyjściowe" jak beadlocki :mrgreen:
_________________
Taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2016-03-01, 23:29   

Tez mi beadlock po glowie chodzi chociaz problemu z jego brakiem nie mialem. W sumie prosta sprawa dwa pierscienie na plazmie laserze wyciac powiercic pogwintowac i wspawac i gotowe. Nie wymiarowalem jeszcze ale to kwestia czasu
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-03-02, 09:43   

marcelo napisał/a:
Tez mi beadlock po glowie chodzi chociaz problemu z jego brakiem nie mialem. W sumie prosta sprawa dwa pierscienie na plazmie laserze wyciac powiercic pogwintowac i wspawac i gotowe. Nie wymiarowalem jeszcze ale to kwestia czasu


Beadlock zrobiony wg tej recepty albo zniszczy opone albo sie przynajmnije nie pozwoli rozkrecic po roku w gnoju,
faktycznie prosta sprawa :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2016-03-02, 10:47   

w hunter design tak właśnie robią - i działa :lol: chociaż markowe powinny mieć jeszcze opaskę między pierścieniami
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-03-02, 10:59   

Ten hunter design co skopiowal od slavoka flansze do kaganca ktora potem i tak nie pasowala jak zaczal sprzedawac? Bierz od goscia!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.