Jak masz w miarę wąskie felgi np. oryginały 5,5" i założysz na nie szumexy 10,5" szerokości to spokojnie można jeżdzić na 1 atm i mniej więc ten zakup zostawił bym na koniec
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O
guma ma to do siebie ze się poddaje, jakby było mniej śrub to by się nie udało uszczelnić opony.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O
guma ma to do siebie ze się poddaje, jakby było mniej śrub to by się nie udało uszczelnić opony.
Hummer h1 z US Army ma 8 srub i trzyma szczelnosc, tylko ze felga jest pewnie z blachy 8mm albo lepiej, nasze beadlocki to max 4mm wiec zeby zachowac sztywnosc i docelowo jak koledzy pisali szczelnosc to trzeba nasrac srubek.
Jak masz w miarę wąskie felgi np. oryginały 5,5" i założysz na nie szumexy 10,5" szerokości to spokojnie można jeżdzić na 1 atm i mniej więc ten zakup zostawił bym na koniec
Przy 235/75r15 i feldze 7"szerokiej w terenie nie mam strachu przy 0.9 - 1.0 atm.
Poza kumulacją w Bieszczadach (2 zdjęte opony na odcinku 1km ) tylko raz rozszczelniłem gume.
także, jak ktoś nie chce schodzić niżej z ciśnieniem to nie ma co pedalizować a kase jak już wyżej ktoś wspomniał - przełożenia w mostach/reduktorze, silnik, blokady a felgi zostawić sobie na sam koniec
Do tego te wszystkie szumeksowe nalewki wcale nie pracuja lepiej na mniejszym cisnieniu.
Globgumowy simex, nie ugina się pod samuraiem nawet przy ciśnieniu 0atm, prawda Junior?
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2016-03-01, 23:29
Tez mi beadlock po glowie chodzi chociaz problemu z jego brakiem nie mialem. W sumie prosta sprawa dwa pierscienie na plazmie laserze wyciac powiercic pogwintowac i wspawac i gotowe. Nie wymiarowalem jeszcze ale to kwestia czasu
Tez mi beadlock po glowie chodzi chociaz problemu z jego brakiem nie mialem. W sumie prosta sprawa dwa pierscienie na plazmie laserze wyciac powiercic pogwintowac i wspawac i gotowe. Nie wymiarowalem jeszcze ale to kwestia czasu
Beadlock zrobiony wg tej recepty albo zniszczy opone albo sie przynajmnije nie pozwoli rozkrecic po roku w gnoju,
faktycznie prosta sprawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum