Co do amorkow przod zgadzam sie, z tylu mam z VW sharana (i vitare i sharana trzeba rozwiercic!).
ja mam resor +2 i wieszaki ok +2. P.S. mam przedluzone przewody... radze sie temu przyjrzec :)
A w jaki sposób powinny być ułożone ori resory w dobrym stanie? podczas gdy auto stoi na płaskim podłożu bez obciążenia?
bo u mnie przednie resory są w lini prostej gdy auto jest bez obciążenia - podpora mostu gdzie resor styka się z mostem jest na linii między osiami śrub mocujących resor
jeśli chodzi o tył to most jest niżej niż osie śrub mocujących resor
A co do przewodów hamulcowych przy lifcie, to rozumiem że najlepiej zastosować przewód hamulcowy dłuższy od oryginału o tyle cali o ile będziemy chcieli wyliftować samca?
Z tego co udało mi się ustalić, na przód potrzebujemy przewody zakończone oczkiem (banjo 10mm) a z drugiej strony gwint M10x1 ?
Tył M10x1 po obu stronach?
Co do przewodow, dluzsze niz lift moim zdaniem:) bo to na wykrzyzu sie robi problem dopiero nie na samym lifcie.
tia u mnie bylo m10x1 reszta sie zgadza... o ile masz seryjnego samca;)
Samiec seryjny i nie zmotany, nawet stabilizator mam z przodu :)
Od jakiego konkretnie auta montowaliscie przewody hamulcowe? Tak żeby był zapas na wykrzyże, przyjmując że docelowo chciałbym zastosować lift na resorach 2 cale i dodatkowo wieszaki 2 cale.
Ktoś wykonywał podobna modyfikacje?
Ciężko dobrać przewody po długości i rozmiarach gwintu
Niestety ciezko, ja na tyl wzialem z punta, ale mam gwiinty we-wy - mam inne zaciski., Przodu nie ruszalem (byl przedluzony), cos slyszalem/czytalem o matizie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum