Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Problem po wymianie kierownicy
Sonic 
rozgadany
Biały Kiosk



Wiek: 37
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-29, 20:22   Problem po wymianie kierownicy

Witam serdecznie, wymieniłem pare dni temu kierownice, z takiej:



na taką



Fizycznie kierownica pasuje lecz już na pierwszy rzut oka widać że jest dużo bliżej przełączników zespolonych od świateł i wycieraczek. Nie jestem w stanie za nią złapać i przekręcić aby nie włączyć wycieraczek albo kierunków (odległość pomiędzy kołem kierownicy a przełącznikiem jest na grubość palca), Pytanie czy da się coś z tym fantem zrobić? (gdyby przełączniki były centralnie na wprost a nie skierowane do mnie to było by ok) były jakieś inne rodzaje przełączników zespolonych do samuraja występujących z tą kierownicą?
_________________
Wiem wiem jestem dziwny bo odwiedzam myjki i nie topie samuraja po klamki :)
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-29, 21:33   

a jakie masz przełączniki, takie?


ja mam w swoim samim taka kiere jak ta 2ga która pokazujesz i przeąaczniki mam takie:
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
Sonic 
rozgadany
Biały Kiosk



Wiek: 37
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-29, 22:55   

mam te z pierwszego zdjęcia. Pytanie czy wystarczy wymienić tylko pająka czy kolumna i wtyczki też są inne?
_________________
Wiem wiem jestem dziwny bo odwiedzam myjki i nie topie samuraja po klamki :)
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-05-29, 23:06   

w sumie mam oba typy na stanie, postaram się do końca tygodnia je wykopac i popatrze czy maja te same wtyczki.
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-05-29, 23:37   

a jakaś naba nie rozwiązałaby sprawy? albo dystans? robi się takie cuda przy kierownicy czy raczej zbyt kluczowy dla bezpieczeństwa układ?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Sonic 
rozgadany
Biały Kiosk



Wiek: 37
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-30, 13:04   

W moim przypadku naba albo dystanse odpadają bo ma być orginalne rozwiązanie no i byłby wtedy problem z kierunkami

[ Dodano: 2016-11-25, 08:32 ]
Temat dalej jest, z racji tego, że irytowało mnie ciągle haczenie palcai o kierunki i wycieraczki wrocilem na jakiś czas do pierwotnej kierownicy. Przełącznika zespolonego do dzisiaj nie udało mi się znaleść. Dodatkowo, człowiek od którego chciałem kupić owy przełącznik twierdzi, że aby pasował musze jeszcze zmienić kolumne kierownicy (to może się zgadzać bo widzę że obudowy do tych przełączników maja stacyjkę od przodu a nie od boku jak ja mam) Szczerze powiedziawszy nie wiem czy uśmiecha mi się wywalanie kolumny, stacyjki i przełączników tylko po to by zmienić kierownice :)
_________________
Wiem wiem jestem dziwny bo odwiedzam myjki i nie topie samuraja po klamki :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.