Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 79 Skąd: Gałków Duży
Wysłany: 2010-09-01, 20:51
Ja wiele się dowiedziałem z polskiej stronki:
http://daniels.lumena.com/suzuki/
Tutaj można znaleźć informacje o swapie silnika z baleno,przerabianie zawieszenia na sprężynowe krok po kroku,montaż wspomagania z vitary nie mówiąc o zamiennikach łożysk i uszczelniaczy.Kto ma samuraja nie pożałuje odwiedzając tą stronę.Daniel przesłał mi także na maila kompletne dokumentacje do baleno i serwisówki samuraja(w prawdzie po angielsku ale dużo fotek i rysunków technicznych bardzo pomaga;) ).Jakby coś to zawsze na maila mogę przesłać:):):)
_________________ Suzuki SJ 413 wysoki-+15 cm(SPOA i wieszaki),szeroki-+30 cm(przespawane felgi)lift+winda 8000lbs
"Gdzie diabeł nie może tam Samuraja pośle"
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 56 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-10-25, 08:27
Widzialem kiedys taka stronke jak jakas kobieta w kilku etapach rozbierala przedni most wymieniała łożyska zimeringi itp i to tak ladnie bylo pelno zdjec. Tak było więcej takich napraw okraszonych masa zdjęć.
Czy ktoś może mi podać adres tej stronki? To było po angielskiemu :)
Widzialem kiedys taka stronke jak jakas kobieta w kilku etapach rozbierala przedni most wymieniała łożyska zimeringi itp i to tak ladnie bylo pelno zdjec. Tak było więcej takich napraw okraszonych masa zdjęć.
Czy ktoś może mi podać adres tej stronki? To było po angielskiemu :)
Koledzy ze Szwecji mają rozmach, jak z trupa zrobić terenówkę
Cała masa innych samochodzików w tym samym garażu
Miłego oglądania, bo znajomość języka pewnie taka jak u mnie- żadna
Jak tak sobie przeglądam ten ich forumowy garaż, to mam wrażenie, że tylko takie trupy reanimują. Jakby nie patrzeć daleko nam jeszcze do poziomu usprzętowienia naszych prywatnych warsztatów. Młode chłopaki, ale doświadczenie już mają. U nas jak zwykle wszystko rozbija się o kasę.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2011-12-26, 13:09
A ja nie rozumiem waszego zachwytu.
Pod maskę wpakowany ciężki klekot, a na balkonie z przodu też nielekka winda, tył z kolei na maksa odchudzony, to nie ma prawa się dobrze prowadzić
Samo wykonanie bardzo ładne i czyste, ale koncepcja, imho, nie do końca przemyślana - samobieżny spławik.
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2011-12-26, 16:49
silnik taki ciężki z audi nie jest, zresztą mocy nie zabraknie bo ma ze 100 KM i dużo niutków , i do modyfikacji mechanicznych jest dobry a tył faktycznie zbyt pięknie zrobiony nie jest wygląda trochę jak wanna ale taki silniczek pod maską bardzo bym chciał wreszcie koni by nie brakowało w terenie
_________________ Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
A ja nie rozumiem waszego zachwytu.
Pod maskę wpakowany ciężki klekot, a na balkonie z przodu też nielekka winda, tył z kolei na maksa odchudzony, to nie ma prawa się dobrze prowadzić
Samo wykonanie bardzo ładne i czyste, ale koncepcja, imho, nie do końca przemyślana - samobieżny spławik.
bardziej mi się wykonanie podoba niż taka koncepcja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum