Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
patent na uszczelnienie korka spustowego reduktora?
kratek 
świeżak


Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 21
Skąd: zaw
Wysłany: 2016-09-21, 23:26   patent na uszczelnienie korka spustowego reduktora?

Cześć, czy ma ktoś patent na uszczelnienie korka spustowego reduktora bo jest wilgotny? czy kupić nowy? chyba tylko aso?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-09-22, 06:53   

ja bym spróbował najbardziej skrajne gwinty, czyli te co nie wkręcasz do redu obwinąć taśmą teflonową, tylko z głową żeby nie pakować tej taśmy do środka reduktora. Jakieś silikony czy dirka też chyba można, ale będzie trudniej odkręcić korek w przyszłości.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2016-09-22, 08:27   

w zadnym wypadku nie kleic niczym!
Jak juz to teflon! W którym miejscu go nawiniesz to w zasadzie bez znaczenia.
 
 
     
kratek 
świeżak


Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 21
Skąd: zaw
Wysłany: 2016-09-22, 18:56   

Też mi przyszedł na myśl teflon...
Taka sama sytuacja z korkiem na skrzyni biegów, ale tym wyżej z tyłu skrzyni, widać już ślady jakiegoś silikonu, i podejrzewam że ktoś chciał przedobrzyć i spieprzył sprawe...
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-09-22, 19:40   

Panowie, gwint na korku jest gwintem stożkowym, to do czorta jaki teflon??
Dokręcić mocniej, zmyć zmywaczem i obejrzeć za parę dni.
Oczywiście tylko w sytuacji w której rzeczony gwint jeszcze istnieje, bo na ewentualność typu "siła bez rozumu" pozostaje już tylko wstawienie nowego gwintu.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-09-23, 13:51 ]
Sprawdzone Koledzy?
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2016-09-23, 18:17   

bulimierz napisał/a:
Panowie, gwint na korku jest gwintem stożkowym, to do czorta jaki teflon??
Dokręcić mocniej, zmyć zmywaczem i obejrzeć za parę dni.
Oczywiście tylko w sytuacji w której rzeczony gwint jeszcze istnieje, bo na ewentualność typu "siła bez rozumu" pozostaje już tylko wstawienie nowego gwintu.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-09-23, 13:51 ]
Sprawdzone Koledzy?


Ocywiście zakładałem ze próby dociągnięcia nic nie dały, gwint nie pierwszej młodości, a wspawanie nowego bądź co bądź trwa chwile dłuzej niz próba uszczelnienia go prowizorką :mrgreen:
 
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2016-09-23, 20:14   

zaspawać - zapomnieć o problemie - jeździć :mrgreen: :mrgreen:
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-09-24, 09:01   

czuperek napisał/a:
zaspawać - zapomnieć o problemie - jeździć :mrgreen: :mrgreen:

Po co, wywalić reduktor, wrzucic dluzszy wal i git.

[ Dodano: 2016-09-24, 09:03 ]
Hałas napisał/a:
bulimierz napisał/a:
Panowie, gwint na korku jest gwintem stożkowym, to do czorta jaki teflon??
Dokręcić mocniej, zmyć zmywaczem i obejrzeć za parę dni.
Oczywiście tylko w sytuacji w której rzeczony gwint jeszcze istnieje, bo na ewentualność typu "siła bez rozumu" pozostaje już tylko wstawienie nowego gwintu.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-09-23, 13:51 ]
Sprawdzone Koledzy?


Ocywiście zakładałem ze próby dociągnięcia nic nie dały, gwint nie pierwszej młodości, a wspawanie nowego bądź co bądź trwa chwile dłuzej niz próba uszczelnienia go prowizorką :mrgreen:

Oczywiście :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2016-09-25, 08:20   

Nie spamuj tylko otworz lepiej maila i wyslij to co miales wyslac:mrgreen:
 
 
     
Dr Frank 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 19
Skąd: Września
Wysłany: 2016-09-26, 09:43   

mi ciekło, założyłem w sobote nową podkładke miedzianą i już nie cieknie :-D
 
     
kratek 
świeżak


Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 21
Skąd: zaw
Wysłany: 2016-09-26, 15:39   

Dr Frank ale jak jak ona jest bez podkładki? taka śruba z kwadratem 10x10 wklęsłym
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-09-26, 19:09   

[quote="kratek"]Dr Frank ale jak jak ona jest bez podkładki? taka śruba z kwadratem 10x10 wklęsłym[/quote
Nijak, albo ktoś wykonał nowy gwint w obudowie, albo druciarstwo poprzednika.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
gajowy 
rozgadany


Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 88
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2016-09-26, 19:51   

Ja u siebie w reduktorze i skrzyni biegów mam korki na klucz bodajże 24 a nie jak w mostach na kwadrat. Może to zależy od rocznika albo fabryki?
 
     
Dr Frank 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 19
Skąd: Września
Wysłany: 2016-09-27, 08:23   

ja też mam na klucz, wygląda na fabryke, ale pewien nie jestem.
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-09-27, 11:08   

Dr. Frankenstein;)
Bo ktos to przerobil, objechany kwadrat w korku, a wiec migomat i ogien...
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Dr Frank 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 19
Skąd: Września
Wysłany: 2016-09-27, 11:37   

prawie rozgryzłeś mój nick.. jestem niepocieszony :-( jednak ŚP Dr Stein to osobna persona była :mrgreen:
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-09-27, 11:40   

w niektórych reduktorach korki były na klucz.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-09-27, 14:45   

I wtedy podkladka ok... mimo wszystko nigdy nie spotkalem takiego reduktora... dzieki za informacje Weteranie;))
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.