Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Shogun - Crosscountry project :)
kubuś 
nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-02-15, 23:42   

Widze na fb ,że wystawiłeś na handel mosty , jakieś konkretne plany?
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-02-16, 00:28   

Potrzebuję szerszych mostów i niezależnego przedniego zawieszenia ;-)

Powoli konstruuję osprzęt do nowego silnika


Prawie gotowy kolektor ssący. Skonstruowany z myślą o silniku z turbo. Powinien poprawić napełnianie silnika i pomóc uporządkować bajzel pod maską.
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-02-16, 10:39   

genialny projekt. Na FB masz wiecej fot?
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-02-18, 19:08   

W zasadzie wszystkie zdjęcia są w tym wątku.
 
     
kubuś 
nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-02-24, 17:30   

Zdradzisz coś o pomyśle niezależnego zawieszenia ?????
Rozwiązanie jak w vitarze ???
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-02-25, 16:36   

Temat IFS w Samuraiu odpuszczam, zostaje tak jak jest ;-)
Kupiłem wczoraj długą Vitarę i to na niej będę ćwiczył swoje chore pomysły :-P

[ Dodano: 2018-03-10, 01:00 ]
Przemyślałem jeszcze raz temat i jednak motam dalej esjota :-P
Dokładam dodatkowe 50cm rozstawu osi, obniżam całość o 15cm, a rozstaw kół wynosić będzie 160cm :-) Wreszcie będę mógł założyć koła z minusowym ET co powinno przełożyć się na dużo lepsze skręcanie. Dla poprawy rozkładu masy silnik zostanie przesunięty 10cm w tył i 5cm do dołu.

Z przodu będzie niezależne zawieszenie tj. po dwa poprzeczne wahacze na uniballach.

Dyfer tak jak poprzednio z Vitary + customowe półosie na badzie elementów z Celicy GT4, zwrotnice z piastami z Vitary.

Tylny most to najszersze co udalo się poskładać z oryginalnych suzukowych gratów czyli dwie długie półosie z Vitary.

Układ kierowniczy będzie oparty o przekładnię z Celicy.

Będzie większa chłodnica z Vitary i nowy równoodległosciowy kolektor wydechowy.

Trzeba będzie na maxa pociąć błotniki i wydłużyć pakę o 40cm :mrgreen:


[ Dodano: 2018-03-10, 23:37 ]

Powstała rurowa konstrukcja do której będzie mocowany dyfer, wahacze, i maglownica.


[ Dodano: 2018-03-15, 02:01 ]
Powoli powstają kolejne elementy układanki :-D






[ Dodano: 2018-03-17, 17:01 ]

 
     
plastek 
świeżak


Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 19
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-03-17, 21:39   

Teraz tylko wystartować w Baja Poland i miny wszystkich jak wyprzedza ich Samurajek . MASAKRA!


Kibicuje :mrgreen:
 
     
bialy bill 
nowicjusz
początkujacy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 62
Skąd: Wilczopole
Wysłany: 2018-03-17, 22:20   

Mistrzuniu :shock: :shock: !!!
_________________
Złomek Matrix
https://goo.gl/photos/uMfFHycf3LbMDynq9
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-03-18, 18:34   

jesteś moich autorytetem jeśli chodzi o motanie i jakoś roboty jaka robisz :D
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
iGOR 
świeżak


Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 20
Skąd: Oława
Wysłany: 2018-03-19, 07:17   

Hej

Półosie z vitary z jakiej wersji? Pewnie doczytałeś że od 1.6 są słabe i wybuchną bardzo szybko.
Ale tak jak piszą poprzednicy, jesteś mistrzem w motaniu ! :lol: 8-) ;-)
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-03-19, 19:23   

Dajcie spokój z tym mistrzowaniem :lol: Ilość błędów konstrukcyjnych i niedociągnięć jest kosmiczna, brakuje czasu i budżetu niestety :-?
W Baja Poland nie wystartuję bo brakuje mi 70cm rozstawu osi i mam turbobenzynowy silnik :-P Reszta powinna być zgodna z regulaminem dla klasy T1 :lol:
Półosie nie są z Vitary, to elementy z Toyoty Celica Turbo 4WD.
Seryjne półosie z Vitki wcale nie są słabe, 90% awarii w Vitarach to suma dwóch czynników: zużycia i źle przerobionego zawieszenia gdzie przeguby notują jakieś dziwne kąty pracy ;-)

[ Dodano: 2018-03-29, 02:27 ]
Silnik wjechał 13cm do tyłu i 6 w dół. Przydało by się więcej ale nie będzie miejsca na nogi :-P

Napęd będzie bazował na skrzyni i reduktorze z Vitary.




[ Dodano: 2018-03-30, 02:29 ]

Nagrzewnica wędruje na lewą stronę, pompa hamulcowa pod deskę.
 
     
kubuś 
nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-03-31, 18:36   

W tylnym moście masz dwie długie pólosie od 1.6 czy te szersze od 2.0/2.5 ???
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-04-01, 00:22   

kubuś napisał/a:
W tylnym moście masz dwie długie pólosie od 1.6 czy te szersze od 2.0/2.5 ???

Nie wiem :-P Miałem rozebrane kilka mostów niewiadomego pochodzenia i wybrałem te najdłuższe.
W każdym razie rozstaw kół z tyłu i przodu wynosi 155cm, w razie czego mogę zmotać tylni most z granda na dwóch długich półosiach i z przodu dać półosie z Toyoty Previi co da 166cm rozstawu 8-)

Aktualnie pracuję nad tunelem środkowym, zmieniam też pozycję za kierownicą na taką bardziej racingową :-P Robi się ciasno bo seryjna buda mocno ogranicza fantazję swoimi wymiarami, ale jednym z założeń projektu jest nadwozie jak najbardziej zbliżone do oryginału
 
     
kubuś 
nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-04-01, 09:56   

Michal_R, wyslalem do ciebie priva.

Ogolnie podoba mi sie pomysl, ciekaw jestem jak to bedzie jechalo
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-04-06, 03:09   



40cm+ ,czyli coś czego nie wiedzieć czemu nie robiła fabryka :-P
 
     
kubuś 
nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-04-06, 07:18   

Fabryka robiła longi :-P
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-04-06, 13:12   

kubuś napisał/a:
Fabryka robiła longi :-P


Long przez tą pakę za osią wygląda jak Żuk :-P
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-04-06, 18:09   

True...
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
kubuś 
nowicjusz


Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 33
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-04-06, 18:13   

Teraz sie tak zastanawiam czy brales pod uwage przerobke tylu na niezalezne???
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2018-04-07, 09:29   

Tak z ciekawosci, jak to ma byc do cross country, to czemu nie wlozysz jakiegos wiekszego pieca ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.