Wysłany: 2017-02-20, 20:58 Pomoc w kupnie samuraia
witam , w zeszlym roku bylem z kolega 2x na rajdzie terenowym jako pilot , bardzo spodobalami sie ta zabawa i chce kupicjakis egzemplaz , budżet do 15 tys
chcialbym prosic o rade , znalazlem kilka dla nie interesujazych egzemplazy ale przyznam sie ze zbytnio sie nie znam , prosze o pomoc , ta 3 propozycja jest w dobrej cenie .
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-02-20, 23:56
też miałem wrażenie, że jakieś wydumki wybrałeś. Przepraszam, że nie merytorycznie ale czasem pierwsze wrażenie decyduje, że dalej nie chce mi się oglądać.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
no tak , myslalem ze zakup smuraia bedzie latwiejszy , wybralem te auta bo maja inne silniki wstawione i sa mocniejsze ale chyba to nie jest dobre rozwiazanie
Jakbyś się przedstawił w odpowiednim dziale i napisał klika słów o sobie. To może byśmy wiedzieli do czego ci samiec potrzebny i co od niego oczekujesz. Łatwiej by było pomóc.
A jeśli chodzi o silnik to się tak tym nie sugeruj. 1.3 na wtrysku z zaślepionym egr idzie jak wściekłe Po za tym poczytaj o samcu trochę, pozwoli ci się to ukierunkować. Ja np nie chciałbym w swoim silnika 1.8 bmw, bo wiem jakie to niesie konsekwencje.
przywitalem sie i akceptowale regulamin :) handluje troche autami z niemiec , lepiej kupic orginal od niemca czy troche przerobiony juz w polsce ??? , macie moze jakies ciekawe propozycje co do zakupu >?
Drogi są różne, można kupić zmotany, albo dobrą serię do 5tysi i samemu motać.
Potem też są różne drogi, sprężyny, albo tuningowy resor + amor (choć przy amorach też są różne drogi).
Jaki bieżnik opon preferujesz, po czym w większości będzie jeździł? Określ bardziej swoje potrzeby. Musisz też trochę siąść i poczytać.
Ja np wolę kupić dobrą bazę i samemu budować mojego samca. Ale inny kolega woli kupić zmotany. Nie ma dobrej odpowiedzi.
Na początek pomogę tyle, szukaj z szerokimi mostami i na wtrysku, sprawnego technicznie, a blacharka może być obojętnie jaka, byle było jeszcze go czego spawać.
ja chce startowac w rajdach i to jest moj priorytet , jak mozesz napisz mi co myslisz o tej propozycji co dalem jedna wiadomosc wyzej , gadalem z kolesiem i mowi ze ma warsztat samochodowy i wlozyl w ta zmote duzo kasy i pracy , jak zaczal mi wymieniac co jest zmienione to sie zakrecilem :)
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2017-02-22, 14:35
to że ma swój warsztat to o niczym nie znaczy :)szewc w dziurawych butach chodzi :) w niektórych rajdach nie wpuszcza Cie do klasy turystycznej tylko będziesz musiał jechać w extream elektryk
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Kup oryginał, wyliftuj 2 cale zaspawaj tył, wsadź przełożenia z vitary (5.125) i simexy koło 31cali - trochę klepania i cięcia blachy. Obowiązkowo mocne zaczepy do szarpania, dla wygody kup sobie interkomy BT, opcjonalnie sprzęgło spiek. Zmieścisz się w tym budżecie i będziesz miał szanse na podium. Na pierwszy sezon wystarczy.
Jak się wkręcisz (2-3 sezon) to:
-klatka
-reduktor 4.16
-mosty 4.625 lub zostawisz 5.125
-przód ARB + wzmacniane półosie
-silnik 1.6 vitara
Powyższa instrukcja umożliwi Ci komfortowe ściganie i rozłożenie samochodu na raty 50/50
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum